از کجا مبل خوب و ارزان بخرم؟ راهنمای خرید انواع مبلمان

از کجا مبل خوب و ارزان بخرم

قطعا تا به حال برای همه‌ی شما پیش آمده که بخواهید با میزان بودجه محدود و مشخصی، مبل بخرید. در چنین شرایطی اگر صرفا به دنبال گزینه‌های ارزان قیمت باشید، به نتیجه مطلوبی نمی‌رسید. حتی اگر مبلی ارزان با ظاهری زیبا تهیه کنید، خواهید دید که این مبل دوام چندانی نداشته و به سرعت کیفیت اولیه‌ی خود را از دست می‌دهد. در این مطلب قصد داریم که خصوصیات یک مبل خوب را بشناسیم و فروشگاهی با تنوع کالاها و قیمت‌های مناسب را به شما معرفی کنیم. همچنین به پرسش از کجا مبل خوب و ارزان بخرم، پاسخ خواهیم داد.

پیشنهاد خرید

سرویس خواب کویین فرانسوی دو نفره

89,000,000 تومان89,000,000 تومانخرید کنید

پیدا کردن فروشگاه مبلمان خوب؛ مشکل همیشگی خریداران!

هنگامی که تصمیم به خرید مبل می‌گیرید، یک سوال مهم و ثابت پیش می‌آید. از کجا مبل خوب و ارزان بخرم؟ ممکن است که شما هم هنگام خرید مبل، بودجه مالی محدودی داشته باشید. اما درست نیست که برای صرف هزینه کمتر، به سراغ گزینه‌های بی کیفیت رفت. زیرا همان طور که اشاره کردیم، معمولا مبل‌های ارزان قیمت در زمان کوتاه‌تری کیفیت اولیه‌ی خود را از دست می‌دهند. به همین دلیل بهتر است که پیش از خرید، ویژگی‌های مبل خوب را شناخته و بررسی کنید. با این کار می‌توانید با توجه به مبلغی که برای خرید مبل کنار گذاشته‌اید، بهترین و مناسب‌ترین گزینه را انتخاب و تهیه کنید.

توجه کنید که بهتر است برای خرید مبل با کیفیت به یک فروشگاه مبل معتبر، با بیشترین تنوع و مناسب‌ترین مبالغ مراجعه کنید. فروشگاه تخت طاووس، یک فروشگاه مبل شناخته‌شده است. در این فروشگاه انواع مبلمان خانگی، آینه و کنسول، انواع میز و سرویس خواب تولید شده و به فروش می‌رسد. تولید کالاها در فروشگاه تخت طاووس با بهترین و بیشترین کیفیت ممکن انجام می‌گیرد.

راهنمای خرید انواع مبلمان

پیشنهاد خرید

سرویس مبل ال یاشیل

79,000,000 تومان79,000,000 تومانخرید کنید

اهمیت انتخاب رنگ درست برای مبلمان خانه

یکی دیگر از سوالاتی که هنگام خرید مبل پیش می‌آید، این سوال است که چه رنگ مبلی بخریم که با سایر وسایل خانه همخوانی داشته باشد. یک جواب همیشگی برای این سوال، رنگ طوسی است. تمام تناژهای رنگ‌های خنثی و به خصوص رنگ طوسی، از جمله رنگ‌هایی هستند که هیچوقت هارمونی و ترکیب سایر رنگ‌ها را خراب نمی‌کنند. مبل رنگ فیلی، اغلب بهترین گزینه برای استفاده در هر نوع فضایی است. این مبل، چه برای اتاق نشیمن و اتاق خواب، چه در فضاهای اداری همیشه مناسب و زیباست. علاوه‌براین، رنگ طوسی با تمام سبک‌های مبلمان تطابق پیدا می‌کند. فرقی نمی‌کند که سبک مبلمان شما راحتی باشد یا چستر یا حتی استیل و کلاسیک. انتخاب رنگ طوسی برای هر سبک و نوع مبلی قطعا موجب افزایش جلوه و زیبایی فضای شما خواهد شد.

پیشنهاد خرید

کاناپه انزو 10 حالته

30,000,000 تومان30,000,000 تومانخرید کنید

مبل استیل خوب از کجا بخریم؟

مبلمان سلطنتی که اغلب با نام مبل استیل هم شناخته می‌شود، جزء آن دسته از سبک‌های مبلمان است که همیشه طرفدار دارد. به ویژه خانواده‌های ایرانی علاقه زیادی به مبل استیل دارند. یکی از ویژگی‌های مهم و بارز این سبک مبلمان، به کار رفتن منبت کاری و تراش‌های پر جزئیات در آن‌ است. در نتیجه چوب این مبل باید از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردار باشد. زیرا علاوه بر تحمل وزن، باید قدرت نگهداری منبت و تراش خوردگی‌ها را هم داشته باشد تا دچار ترک و شکستگی نشود. در نتیجه یکی از مهم‌ترین نکاتی که هنگام خرید مبل باید به‌ آن توجه شود، استحکام و کیفیت چوب به کار رفته در مبل است. یک راه خوب برای اطمینان از کیفیت این نوع مبلمان، خرید مبل استیل ترک است.

مبل استیل خوب از کجا بخریم؟

پیشنهاد خرید

سرویس خواب اسنو دو نفره

39,000,000 تومان39,000,000 تومانخرید کنید

بهترین انتخاب برای فضاهایی با متراژ متوسط و کم

در صورتی که فضای کافی برای استفاده از مبلمان چند تکه ندارید، پیشنهاد بهتری وجود دارد. مبل ال کنج، نوعی از مبل‌های راحتی ال است که به صورت کاملا یکپارچه قرار گرفته و بین نشیمن‌های آن فاصله‌ای وجود ندارد. با انتخاب مبل ال کنج، کمترین میزان فضا اشغال شده و تا حد ممکن فضای نشیمن شما آزاد می‌گردد. هنگام خرید مبل ال، به کیفیت متریال قسمت نشیمن مبل بیشتر توجه کنید. زیرا این مبل معمولا به عنوان مبل راحتی استفاده می‌شود. در نتیجه مدت زمان استفاده از آن در طول روز نسبتا بالا بوده و به همین دلیل هم کیفیت و دوام بالایی را می‌طلبد.

پیشنهاد خرید

مبلمان 8 نفره چستر مدل نوشین (nooshin)

39,900,000 تومان39,900,000 تومانخرید کنید

راحتی و شیک بودن همزمان؛ با خرید مبل چستر فیلد

یکی از انواع سبک‌های مبلمانی که به تازگی طرفداران بسیاری پیدا کرده، مبل چستر یا همان چستر فیلد است. مبل چستر فیلد در عین داشتن ظاهر بسیار زیبا و شکیل، فوق العاده راحت است. این نوع مبلمان معمولا انواع سلیقه‌های مختلف را به خود جذب می‌کند. لایه رویی ست مبل چستر فیلد می‌تواند از انواع پارچه‌های چرمی، مخمل و حتی کتان دوخته شود. اگر فضای کافی در اتاق نشیمن خود دارید، مبل چستر فیلد یکی از بهترین گزینه‌هایی است که می‌توانید به سراغ آن بروید. شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت مبل چستر 8 نفره به وبسایت فروشگاه اینترنتی مبلمان تخت طاووس مراجعه کنید.

مبلمان چستر فیلد که در فروشگاه تخت طاووس تولید و عرضه می‌شوند، از کیفیت بالایی برخوردار هستند. چوب به کار رفته در مبلمان این برند بسیار مرغوب بوده و تمام متریال‌ها درجه یک‌اند. در صورتی که قصد خرید مبلمان با بیشترین کیفیت و قیمت بسیار مناسب را دارید، توصیه ما خرید از فروشگاه تخت طاووس است.

از کجا مبل خوب و ارزان بخرم

خرید انواع مبلمان با بهترین کیفیت و قیمت مناسب از فروشگاه تخت طاووس

در این مقاله تلاش کردیم تا ویژگی‌های مبلمان خوب را به شما معرفی کنیم. همچنین به پرسش از کجا مبل خوب و ارزان بخرم، پاسخ دادیم. پیشنهاد ما به شما، فروشگاه مبلمان تخت طاووس است.در وبسایت فروشگاه آنلاین مبلمان تخت طاووس، علاوه بر کالاهای متنوع و با کیفیت، اطلاعات و نکات زیادی درباره انواع مبل وجود دارد. شما می‌توانید پیش از خرید، مطالب بسیار مفیدی را در راستای انتخاب رنگ و سبک مبلمان مطالعه کنید. کاربرد انواع کنسول و سایر مبلمان، معرفی متریال‌های با کیفیت، انتخاب و تطبیق رنگ مبلمان و… از جمله مطالبی هستند که در این وبسایت به چشم می‌خورند. ما در فروشگاه تخت طاووس برای کالاهای خود گارانتی دو ساله به مشتریان ارائه می‌دهیم. شما می‌توانید برای اطلاع بیشتر و خرید هرگونه مبلمان خانگی، سرویس خواب عروس، میز، انواع آینه و کنسول و سرویس خواب به صورت حضوری به فروشگاه تخت طاووس مراجعه کنید. یا خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهید.

4/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

43  +    =  53

WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی کارشناسان فروش تخت طاووس بصورت 24 ساعته آماده پاسخگویی و ثبت سفارش شما می باشند