چه رنگی اتاق را بزرگ‌تر نشان می‌دهد؟ با این چند رنگ اتاق خود را بزرگتر نشان دهید

چه رنگی اتاق را بزرگ‌تر نشان می‌دهد؟

اگر آپارتمان‌های امروزی را با خانه‌های قدیمی مقایسه کنیم، با تغییرات بسیاری مواجه خواهیم شد. معماری، نحوه ساخت و متراژ منازل شباهت چندانی به گذشته ندارد. عده بسیاری از خانم‌ها از کوچک شدن و کم شدن مساحت خانه‌ها راضی نیستند؛ زیرا چیدمان و طراحی دکوراسیون محیط در این شرایط سخت‌تر است. چنانچه شما نیز جزو این دسته از افراد هستید، خبر خوشی برایتان داریم! با خواندن این مقاله، به راز بزرگ‌تر نشان دادن اتاق و خانه پی خواهید برد.

پیشنهاد خرید

سرویس خواب دو نفره سفید مدل ارشن (arshn)

32,900,000 تومان32,900,000 تومانخرید کنید

بهترین چیدمان در خانه؛ با این روش اتاق را بزرگ‌تر نشان دهید

تصور مردم از یک خانه کوچک، فضایی دلگیر و گرفته است؛ محیطی که احساس خفگی به انسان القا می‌کند و هرچه سریع‌تر باید آن‌جا را ترک کرد! اما این تفکر کاملا غلط است؛ زیرا با روش‌های ارزان و هوشمندانه، امکان بزرگ دیده شدن اتاق‌ها وجود دارد. مثلا با خرید مبلمان و وسایل چوبی خانه (تخت، میز ناهارخوری، کنسول و بوفه) از تخت طاووس تهران، باید آن‌ها را به‌شیوه‌ای اصولی بچینید. رمز این کار، فاصله دادن لوازم از دیوار است. اگر میز و تخت را به‌دیوار نچسبانید، فضای خالی در اطراف آن‌ها بیشتر می‌شود. همین موضوع به بیننده القا می‌کند که متراژ اتاق و منزل شما بزرگ‌تر از سایز واقعی است.

چه رنگی اتاق را بزرگ‌تر نشان می‌دهد؟

پیشنهاد خرید

مبل ال سفید 7 نفره مدل میلاد (milad)

35,900,000 تومان35,900,000 تومانخرید کنید

راهنمای انتخاب بهترین رنگ دیوار برای فضای کوچک

طراحان داخلی منازل از روانشناسی رنگ‌ها به‌خوبی مطلع هستند و هر رنگ را در جایگاه و فضای مخصوص خود استفاده می‌کنند. مثلا رنگ سبز باعث ایجاد آرامش می‌شود و رنگ زرد فضا را شادتر می‌کند. برای بزرگ‌تر نشان دادن اتاق و محیط منزل نیز بهتر است از رنگ‌های اصولی بر پایه علم روانشناسی رنگ استفاده کنید. رنگ‌های سفید، توسی، انواع رنگ پاستلی (بنفش، صورتی، زرد، سبز و آبی) انتخاب مناسبی برای دیوار فضاهای کوچک است. این رنگ‌ها بازتاب نور بالایی دارند و به‌شدت توصیه می‌شوند. برای خرید مبل آنلاین ارزان باتوجه به سلیقه و متراژ منزل خود به لینک مربوطه مراجعه کنید و تجربه خریدی بی‌دردسر و مطمئن را داشته باشید.

با انتخاب رنگ تیره برای سقف اتاق، محیط را بزرگ‌تر نشان دهید

در کنار دیوارهایی با رنگ روشن یا پاستلی، رنگ کردن سقف با رنگ تیره نیز تأثیر به‌سزایی در وسیع دیده شدن اتاق و خانه دارد. سقف‌هایی با رنگ مشکی، بادمجانی، قهوه‌ای تیره، زرشکی یا سورمه‌ای باعث ایجاد خطای دید در بیننده می‌شود. زیرا با خود فکر می کند که سقف خانه‌تان عمیق و بسیار بلند است. انتخاب هوشمندانه رنگ سقف بسیار مهم و ضروری است؛ زیرا در غیر این‌صورت، محیط اتاق و منزل شما قابل تحمل نخواهد بود. مشورت با متخصصین و طراحان دکوراسیون مجرب می‌تواند به‌شما کمک کند. انتخاب توناژ مناسب بر اساس تم و رنگ خانه، به بررسی تخصصی نیاز دارد. تصور کنید که مبل سلطنتی ترک شما به رنگ ارغوانی است؛ اما رنگ سقف پذیرایی‌تان را سبز یشمی انتخاب کرده‌اید! هیچ خانم باسلیقه‌ای از کنار این موضوع بی تفاوت عبور نخواهد کرد! توصیه ما این است که برای جلوگیری از هزینه بیهوده و دوباره‌کاری، پیش از رنگ کردن سقف و دیوار بررسی‌های مناسب را انجام دهید.

چه رنگی اتاق را بزرگ‌تر نشان می‌دهد؟

پیشنهاد خرید

مبل ال طوسی 7 نفره مدل لوژیا (lozhia)

35,900,000 تومان35,900,000 تومانخرید کنید

مبلمان و لوازم چوبی چندکاره؛ راه ارزان بزرگ‌تر نشان دادن اتاق

با یک تیر چند نشان زدن مثالی است که از زمان‌های گذشته در میان مردم رواج داشته است. اگر خرده‌ریزها و وسایلتان بیشتر از مقدار معمول است اما فضای کافی در اختیار ندارید، جای هیچ‌گونه نگرانی نیست! خرید لوازم چوبی چندکاره یکی از مناسب‌ترین انتخاب‌ها برای شماست. با خرید این لوازم که در ادامه مثال‌هایی خواهیم آورد، فضای بیشتری برای قراردادن مبل چستر طوسی طلایی در منزلتان خواهید داشت.مثلا گنجه‌هایی که هم در داخلشان فضای کافی برای وسایل وجود دارد و هم خودشان به‌عنوان میز پذیرایی قابل استفاده‌اند. حتی تخت‌خواب‌هایی که در بالا و زیر آن‌ها باکس‌های بزرگی قرار دارد نیز به بیشتر شدن فضای خانه کمک می‌کنند.

مبل تاشو؛ انتخابی شگفت‌انگیز برای منازل کوچک

در همه خانه‌ها یک یا چند دست مبل وجود دارد. برای نشستن اعضای خانواده در کنار هم یا پذیرایی از مهمان‌ها از مبلمان استفاده بسیاری می‌شود. به‌جز مبل استیل اسپرت یا مبل‌های راحتی معمولی، گزینه دیگری نیز برای محیط‌هایی با متراژ کوچک وجود دارد. مبلمان‌های تاشو یکی از محصولات جدیدی هستند که در فروشگاه‌های معتبر عرضه‌کننده لوازم چوبی قابل خریداری‌اند. کارکرد این مبل‌ها، دقیقا مانند تخت‌های تاشو و کم‌جا است. به این‌صورت که در مواقع عدم استفاده، امکان تاکردن آن‌ها وجود دارد؛ بنابراین در شرایطی که به فضای بیشتری از اتاق یا خانه‌تان نیاز دارید، کافی است این مبل‌ها را تا کنید و پشت کمد کنار دیوار قرار دهید.

استفاده از آینه؛ راهی تضمینی برای وسیع‌تر دیده شدن اتاق

آینه‌ها بهترین و در دسترس‌ترین ترفند برای بزرگ‌تر کردن خانه‌های کوچک محسوب می‌شوند. قرار دادن یک آینه قدی، مانند یک پنجره اضافه عمل کرده و نور اتاق را چند برابر بازتاب می‌کند. همین موضوع باعث بزرگ‌تر دیده شدن اتاق و خانه است. استفاده از چند آینه کوچک روی دیوار، قاب‌های آینه‌ای روی شلف‌ یا کتاب‌خانه نیز بسیار موثر خواهد بود.

چه رنگی اتاق را بزرگ‌تر نشان می‌دهد؟

پیشنهاد خرید

مبل ال قرمز 8 نفره مدل یکتا (ykta)

35,900,000 تومان35,900,000 تومانخرید کنید

سفارش محصولات چوبی کم‌جا و مطابق با تم منزل از فروشگاه تخت طاووس

در این مقاله درباره ترفندهای مختلفی برای بیشتر کردن فضای خانه‌های کوچک صحبت کردیم. در کنار پرداختن به اینکه چه رنگی اتاق را بزرگتر نشان می‌دهد، ترفندهای ساده و خلاقانه‌ای را نیز معرفی کردیم. امیدواریم با بهره‌گیری از این روش‌ها، محیط اتاق و خانه‌تان را بزرگ‌تر کنید و اوقات خوشی را در آن محیط سپری کنید. فروشگاه معتبر و قدیمی تخت طاووس با عرضه بهترین و مقرون به‌صرفه‌ترین وسایل چوبی منزل آماده خدمت‌گزاری به مشتریان عزیز است. این فروشگاه با بیش از دو دهه سابقه فعالیت، جدیدترین و با کیفیت‌ترین مبلمان خانگی، انواع میز، تخت‌خواب، کنسول و میز آرایش را به شما عزیزان تقدیم می‌کند.

اگر به‌دنبال مبل یا تخت‌خواب خاص باتوجه به رنگ و تم اتاق خود هستید، کافی است با شماره تلفن ۰۲۱۵۵۲۶۶۱۱۲ تماس بگیرید. همکاران ما در تیم پشتیبانی آماده پاسخ به هرگونه سوال و راهنمایی هستند. هنگام تماس، حتما قید کنید که قصد خرید محصولاتی برای فضاهای کوچک را دارید. مشاورین مجرب تخت طاووس شما را به‌خوبی راهنمایی خواهند کرد. امکان خرید از فروشگاه تخت طاووس هم به‌صورت اینترنتی و هم حضوری وجود دارد. کلیه محصولات چوبی به هر نقطه از ایران قابل ارسال است. آدرس فروشگاه برای خرید حضوری نیز تهران، اتوبان ستاری جنوب، خروجی پاساژ مگامال، طبقه F2 واحد 206 است. خوشحال می‌شویم که خدمت‌گزار شما عزیزان باشیم.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  +  45  =  54

WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی کارشناسان فروش تخت طاووس بصورت 24 ساعته آماده پاسخگویی و ثبت سفارش شما می باشند