مقایسه مبلمان پایه چوبی و پایه فلزی

مقایسه مبلمان پایه چوبی و پایه فلزی

امروزه یکی از مهم‌ترین عناصر دکوراسیون منازل، مبلمان است که اکثر افراد با تنوع آن کم‌وبیش آشنا هستند. در انتخاب این عنصر مهم باید اطلاعات کافی در اختیار داشت تا بهترین چیدمان را برای خانه انتخاب کرد. اگر شما نیز قصد خرید این محصول را دارید بهتر است مقایسه انواع متریال‌های این محصولات را مطالعه کنید.

پایه مبلمان و جنس آن یکی از موارد مهمی است که باید در هنگام خرید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید. این مولفه در قیمت محصول نیز تاثیر به‌سزایی دارد و هر کس با توجه به سلیقه و بودجه می‌تواند نوع مناسبی را انتخاب کند. در این مطلب سعی بر این داریم تا شما را با تفاوت‌های مبلمان پایه چوبی و پایه فلزی آشنا کنیم.

پیشنهاد خرید

ناهارخوری فلزی مدل ساران (saran)

35,900,000 تومان35,900,000 تومانخرید کنید

مزیت‌های مبل پایه فلزی

شاید شما از علاقه‌مندان به این متریال هستید و قصد خرید آن را دارید. بهتر است بدانید که مبل‌ پایه فلزی چندین مزیت مختلف دارند که در ادامه به برخی از آنها اشاره می‌کنیم.

قیمت مناسب

اولین مزیت این است که مبل‌های پایه فلزی دارای قیمت‌های مناسب‌تری هستند و افراد زیادی می‌توانند آنها را تهیه کنند.

استحکام بالا

مورد بعدی بالاتر بودن میزان استحکام آن‌ها است؛ به همین دلیل در محیط‌های اداری و مکان‌هایی که استفاده زیادی از مبلمان می‌شود، این مدل را ترجیح می‌دهند.

تنوع بیشتر

به دلیل تنوع بیشتر بسیاری از مشتریان ترجیح می‌دهند تا محصولاتی با پایه‌های فلزی را انتخاب کرده و آن‌ها را خریداری کنند؛ چرا که سلیقه خود را به‌راحتی در میان آنها پیدا می‌کنند.

پیشنهاد خرید

ناهارخوری فلزی مدل آرکا (arka)

35,900,000 تومان35,900,000 تومانخرید کنید

مزیت‌های مبل پایه چوبی

اگر شما در بین مبلمان پایه چوبی و پایه فلزی مردد هستید، آشنایی با مزایای آنها می‌تواند کمک بزرگی به شما کند. در ادامه می‌خواهیم مزیت‌های محصولاتی با پایه چوبی را برای شما لیست کنیم تا هنگام خرید انتخاب آسانی داشته باشید.

قابل تعمیر

مبل‌های چوبی اگر از جنس خوبی ساخته شده باشند و دچار شکستگی شوند، می‌توانیم آن‌ها را تعمیر کنیم. این کار از هزینه‌های اضافی به‌خوبی جلوگیری می‌کند.

حس و فرکانس خوب

مورد بعدی در خصوص حس و فرکانس خوبی است که انواع مبلمان چوبی می‌توانند به فضای خانه و محل کار شما بدهند. قطعا کار کردن در فضایی که حس خوبی دارید، می‌تواند بازده آن را بالا ببرد. همین مسئله باعث شده تا اکثر افراد در منزل از این متریال استفاده کنند.

مد بودن همیشگی

سالیان سال است که این محصولات در بازارهای جهانی عرض اندام می‌کنند و هیچ‌وقت دمده نمی‌شوند. این موضوع سبب می‌شود تا شما نیازی به عوض کردن مبلمان در هر چند سال یکبار نداشته باشید. دلیل این ثبات وجود ایده‌های جذاب و کلاسیک است که می‌توانید در این مورد بیشتر تحقیق کنید.

پیشنهاد خرید

ناهارخوری فلزی مدل ورشا (Warsaw)

29,900,000 تومان29,900,000 تومانخرید کنید

محل‌های کاربرد مبلمان پایه چوبی و پایه فلزی

انواع مبلمان پایه چوبی و پایه فلزی در طرح‌ها و مدل‌های مختلف وجود دارند که هر کدام از آن‌ها را می‌توانیم در یک محیط خاص استفاده کنیم. اگر بخواهیم محیط‌ها و مکان‌های مورد استفاده این مدل از سرویس‌ها را به کار ببریم، باید بگوییم که معمولا مبل‌هایی با پایه‌های چوبی برای خانه و پذیرایی استفاده می‌شوند.

این در حالی است که برای محیط‌های کاری، مطب پزشک، دفتر مدیر و… بهتر است از محصولات پایه فلزی بهره ببرید. در نظر داشته باشید که مبل‌های پایه فلزی را در محیط خانه نیز می‌توانید استفاده کنید و ممانعتی از این بابت وجود ندارد.

پیشنهاد خرید

ناهارخوری فلزی مدل ونوس (Venus)

29,900,000 تومان29,900,000 تومانخرید کنید

معایب مبلمان پایه چوبی و پایه فلزی

هر کدام از انواع مبلمان‌های پایه چوبی و پایه فلزی دارای معایب مخصوص به خودشان نیز هستند. اگر این موارد را به دقت بررسی کنید، متوجه خواهید شد که کدام گزینه برای محیط مد نظر شما ایده‌آل‌تر است.

مبلمان پایه چوبی می‌توانند دچار موریانه شوند. این مسئله قطعا برای محیط‌هایی که دارای رطوبت است و رسیدگی کمتری به مبلمان می‌شود، نمود بیشتری دارد. به همین دلیل نباید در محیط‌های مرطوب و شرجی از این محصولات استفاده کرد.

از سوی دیگر نیز باید گفت که محصولاتی با پایه‌های فلزی دارای قیمت بیشتری نسبت به پایه چوبی هستند. به همین خاطر نیز بسیاری از افراد در این خصوص کمی دچار تردید می‌شوند. با این حال می‌توانید مبل‌هایی با پایه فلزی با قیمت‌های مناسب را پیدا کنید که مقرون‌به‌صرفه نیز باشند.

پیشنهاد خرید

ناهارخوری فلزی مدل آلتنای (aletnai)

38,900,000 تومان38,900,000 تومانخرید کنید

جمع بندی

در دنیای مدرن برای اینکه شما بتوانید فضای دنج و آرامش‌بخش در خانه و محیط کار ایجاد کنید، لازم است از مبلمان کمک بگیرید. ما در این مطلب مزایا و معایب مبلمان پایه چوبی و پایه فلزی را سعی کردیم به اختصار به شما شرح دهیم.

برای خرید مبلمان یکی از مولفه‌های مهم انتخاب یک فروشگاه معتبر است. ما در فروشگاه آنلاین تخت طاووس در خدمت شما هموطنان عزیز هستیم تا هر آنچه باب میل شما باشد را برایتان فراهم کنیم. از خدماتی که مجموعه ما برای مشتریان خود در نظر گرفته است، می‌توان به تنوع بالای محصول، قیمت مناسب و تضمین کیفیت اشاره کرد.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7  +  2  =  

WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی کارشناسان فروش تخت طاووس بصورت 24 ساعته آماده پاسخگویی و ثبت سفارش شما می باشند