از بین بردن لکه جوهر از روی مبل

از بین بردن لکه جوهر از روی مبل

مبلمان و فرش‌ها از لوازمی هستند که تمیز و براق بودنشان سهم بسیار زیادی در نما و جلوه دکوراسیون منزل دارد. زمانی که فرش‌ها شسته می‌شوند یا یک ست مبلمان نو برای خانه گرفته‌اید، به خوبی این حس را درک می‌کنید. اما درطول زمان و با حضور کودکان ممکن است لکه‌های کوچک اما عمیقی مثل جوهر انواع خودکار و خود نویس بر روی مبل‌ها ایجاد شود. اگر راهکارهای سریع پاک کردن لکه‌ها را بدانید علاوه بر نداشتن استرس و نگرانی همواره مبل‌هایی زیبا خواهید داشت. در این نوشتار از فروشگاه اینترنتی تخت طاووس همراه شما هستیم  تا با یادگیری ترفندهای کاربردی برای از بین بردن لکه‌های جوهر از روی مبل، با ما همراه باشید.

پیشنهاد خرید

مبل تختشو ماتریکس

30,000,000 تومان30,000,000 تومانخرید کنید

بهترین روش پاک کردن خودکار از روی پارچه مبل کدام است؟

برای تمیز کردن انواع لکه جوهر از روی مبل ابتدا باید به جنس پارچه مبل دقت داشته باشید و قبل از نظافت چنانچه کاتالوگ و یا برچسبی روی مبل وجود دارد حتما مطالعه کنید. برای مثال جنس پارچه مبل استیل ترک با مبل های راحتی و اسپرت متفاوت است. برای پاک کردن لکه خودکار از روی پارچه مبل روش های زیادی وجود دارد که موثر ترین آن ها مورد بررسی قرار می دهیم.

بهترین روش پاک کردن خودکار از روی پارچه مبل کدام است؟

پیشنهاد خرید

سرویس مبل کاوالی 8 نفره

89,000,000 تومان89,000,000 تومانخرید کنید

 از بین بردن لکه جوهر از روی مبل با سرکه و مایع ظرفشویی

یکی از بهترین روش های شستشوی مبل در خانه و پاک کردن لکه های خودکار و جوهر استفاده از محلول سرکه و مایع ظرفشویی است. به این ترتیب که ابتدا با دستمالی نرم و به صورت ضربه ای روی لکه بزنید تا باقی مانده جوهر به خوبی جذب دستمال شود. سپس محلول سرکه سفید با چند قطره مایع ظرفشویی را روی لکه اسپری کنید و به آرامی لکه را پاک کنید. شاید لازم باشد چندبار این کار را انجام دهید اما نتیجه فوق العاده خواهد بود. اما تمیز شدن و لکه پذیری مبل به جنس و کیفیت پارچه مبل نیز بستگی دارد. مبل هایی که از پارچه مرغوب و با کیفیت ساخته می شوند در زمان نظافت یا لکه گیری سریعتر تمیز می شوند. فروشگاه مبلمان تخت طاووس یکی از بزرگترین مراکز خرید مبل آنلاین ارزان در تهران است که تمام محصولات خود را با متریال درجه یک و بسیار مرغوب تولید می کند. همچنین همه محصولات تخت طاووس جهت اطمینان هر چه بیشتر مشتریان با دو سال ضمانت ارائه می شوند.

 از بین بردن لکه جوهر از روی مبل با سرکه و مایع ظرفشویی

پیشنهاد خرید

سرویس مبل ملورین 8 نفره

89,000,000 تومان89,000,000 تومانخرید کنید

پاک کردن لکه جوهر از روی مبلمان با الکل

لکه جوهر خودکار، ماژیک و یا روان نویس فرقی ندارد هر کدام بر روی مبل باشد، الکل آن را پاک می کند. قدرت حلال بودن الکل سفید به حدی است که حتی اگر لکه خودکار تا آینه کنسول مدرن کنار سالن پذیرایی هم رسیده باشد جای نگرانی نیست. کمی الکل سفید را روی دستمال ریخته و با آن روی لکه جوهر بکشید. دقیقا به همین سادگی می توانید از شر همه لکه های جوهر روی مبل و میزها راحت شوید. توجه داشته باشید بعد از پاک کردن لکه جوهر با الکل حتما با دستمال نرم و مرطوبی به خوبی جای آن را تمیز کنید. هر چقدر سریعتر برای پاک کردن لکه ها از روی لوازمی مثل مبل و حتی سرویس خواب اقدام کنید نتیجه مطلوب تر خواهد بود. زیرا لکه ها مخصوصا جوهر وقتی به عمق بافت پارچه نفوذ می کنند به این راحتی قابل پاک کردن نیستند.

پاک کردن لکه جوهر از روی مبلمان با الکل

پیشنهاد خرید

سرویس مبل لارا ست 8 نفره

79,000,000 تومان79,000,000 تومانخرید کنید

شستن مبلمان با استفاده از بخارشو

تا بدین اینجا بیشتر در مورد از بین بردن لکه های مبل گفتیم، اما نظافت مبل ها در منزل نیز لطف خاص خود را دارد. وقتی مبل ها شسته و تمیز هستند جلوه و نمای دکوراسیون چندین برابر می شود. گویی نور بیشتری در فضای خانه جریان دارد. محصولات فروشگاه تخت طاووس تولید شده از بهترین متریال و پارچه با قابلیت لکه زدایی آسان تولید شده اند و با شستشو کیفیت و دوام خود را از دست نمی دهند.

اگر به دنبال خرید مبل از تولیدی و یا مرکز خرید تخت خواب در تهران هستید به وبسایت takhttavoosco.com مراجعه کرده و از تنوع مدل مبل ها دیدن فرمائید. یکی از ابزارهای بسیار کاربردی در منزل برای از بین بردن لکه ها بخارشو است. با استفاده از بخارشو انواع لکه های سطحی روی سرویس خواب و پرده ها را نیز می توانید تمیز کنید. برای سشتشوی مبل ها کافی است قسمت شامپو را روی مبل قرار دهید و نازل روی پارچه مبل باشد. با فشار دادن دکمه مواد پاک کننده آزاد شده و مانند کشیدن جاروبرقی در سطح مبل به آرامی حرکت کنید.

شستن مبلمان با استفاده از بخارشو
شستن مبلمان با استفاده از بخارشو
پیشنهاد خرید

سرویس مبل ال یاشیل

79,000,000 تومان79,000,000 تومانخرید کنید

نحوه شستشو مبل در منزل چگونه است؟

اولین قدم برای داشتن مبل هایی تمیز گردگیری منظم و مرتب نگه داشتن آن ها است. درزهای مبل را با جاروبرقی به خوبی تمیز کنید تا در بلند مدت رد گرد و خاک باعث چرک به نظر رسیدن مبل ها نشود. استفاده از محلول شوینده یکی از راه های تمیز کردن مبلمان در منزل است. کافی است مقداری مایع ظرفشویی را با مقداری سرکه سفید ،کمی جوش شیرین و آب ولرم مخلوط کنید. قبل از اسپری کردن این محلول ابتدا کمی از آن را در قسمت پشت مبل تست کنید. اگر مشکلی نبود با یک حوله نرم و اسپری محلول مبل ها برق بیندازید. همانطور که می دانید مبل های با کیفیت از متریال مرغوب ساخته می شوند. پارچه ای که برای روکش کردن مبل استفاده می شود بافتی محکم و تارپودی مقاوم دارد که به راحتی قابل تمیز شدن است.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

22  +    =  26

WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی کارشناسان فروش تخت طاووس بصورت 24 ساعته آماده پاسخگویی و ثبت سفارش شما می باشند