راهنمای خرید اینترنتی آینه و میز کنسول مدرن

یکی از دغدغه­‌های مهم و اساسی عروس خانم‌ها و یا اشخاصی که به دنبال تکمیل کردن دکوراسیون داخلی منزل خود هستند، انتخاب و خرید آینه و میز کنسول مناسب و با کیفیت است. اگر شما هم از جمله اشخاصی هستید که به دکوراسیون و چیدمان خانه­‌ی خود اهمیت می­‌دهید، پس می ‌دانید که برای حفظ هارمونی دکوراسیون و زیبایی هر چه بیشتر آن، باید آینه و کنسول شیک و زیبایی هم تهیه کنید. در این نوشته سعی کردیم تا نکات و اطلاعات مهمی که باید در هنگام خرید آینه ومیز کنسول به آنها توجه داشته باشید را دراختیارتان قرار بدهیم. پس بهتر است قبل از انتخاب و خرید آینه و میز کنسول دلخواه خواد، این اطلاعات را هم مطالعه کنید و بهترین انتخاب را برای دکوراسیون منزل خود داشته باشید.

پیشنهاد خرید

سرویس خواب کاتالیا دو نفره

39,000,000 تومان39,000,000 تومانخرید کنید

تعریف اصطلاح کنسول

بهتر است قبل از پرداختن به اطلاعات مربوط به نکات خرید یک میزکنسول با کیفیت، واژه‌­ی آن را به صورت ریشه­‌ای مورد بررسی قرار بدهیم. باید گفت که برای اولین بار، اصطلاح کنسول در وسایل و تجهیزات خانه و ساختمان به معنای لبه روی دیوار و یا قفسه چسبیده به دیوار به کار رفته است. در واقع از این تعریف متوجه می­‌شویم که این قفسه چسبیده به دیوار و یا همان لبه‌­ی روی دیوار، به اشخاص کمک می‌­کرد تا بتوانند وسیله‌های خود را روی آن قرار بدهند.

میز کنسول در نقش یک گاو صندق

به طور کلی و از دید ظاهری میز کنسول در واقع شبیه به یک دراوری است که از طراحی ظاهری کاملا شیک­‌تر و مجلل‌تری برخوردار است. بدون شک می‌توان گفت در میان دکوراسیون خاص و شیک یک خانه، همیشه جای خالی میز کنسولی زیبا و مدرن به خوبی حس می­‌شود.

در زمان‌­های گذشته اشخاص زیادی از میزهای کنسول برای نگهداری لوازم و مدارک مهم و با ارزش خود استفاده می‌­کردند. به همین دلیل این میزها از نظر بسیاری از آن­ها نقش یک گاو صندوق شیک و امن را بازی می­‌کرد. هنوز هم هستند اشخاصی که به رسم عادت‌های گذشته­، مدارک و اسناد با ارزش خود مثل: سند منزل، شناسنامه ویا سایر مدارک ارزشمند این چنینی را در داخل کشوهای قفل دار این نمونه از میزهای دکوری و زیبا نگهداری می‌کنند.

البته باید گفت که این روزها از میزهای کنسول برای مصارف مختلفی استفاده می‌شود. برخی از افراد آن‌­ها را در قسمت پذیرایی خود قرار داده و با وسایل یادگاری قدیمی و یا ظروف خاص و عتیقه، این میزهای لوکس را تزیین می‌کنند. شما می­‌توانید براساس محیطی که قصد دیزاین آن را دارید نمونه و مدل میز کنسول مورد علاقه ‌ی خود را از میان انواع مدل‌های خاص و لاکچری فروشگاه تخت طاووس انتخاب کرده و به صورت اینترنتی خریداری کنید.

پیشنهاد خرید

سرویس مبل ملورین 8 نفره

89,000,000 تومان89,000,000 تومانخرید کنید

راهنمای خرید میز کنسول مدرن و لاکچری

میز کنسول گاهی در نقش یک دراور لاکچری و چند منظوره در دکوراسیون خانه‌ها حضور پیدا می‌کند و این روزها کمتر خانه ‌ای را می‌بینیم که  در دکوراسیون خود آینه و میز کنسول مدرن نداشته باشند. به طور کلی هر کدام از لوازمی که شما به دکوراسیون منزل خود اضافه می‌کنید می‌تواند بر روی زیبایی و چیدمان کلی خانه تاثیر مثبت و یا منفی بگذارد. بنابراین برای اینکه میز کنسول و آینه شما دکوراسیون کلی منزلتان را زیباتر کند، دقت کنید که نکات زیر را در هنگام خرید آن­ها رعایت کنید.

پیشنهاد خرید

ناهارخوری چوبی فلزی مدرن و شیک مدل آدنا (adena)

31,900,000 تومان31,900,000 تومانخرید کنید

نکات مهم در خرید و انتخاب میز کنسول و آینه:

  • اندازه میز کنسول
  • جنس میز کنسول
  • رنگ میز کنسول
  • مدل‌های میز کنسول

 

اندازه میز کنسول:

یکی از قدم‌های مهم در خرید میز کنسول، انتخاب کنسولی با اندازه و ابعاد مناسب و استاندارد است. معمولا ابعاد استاندارد برای ساختن کنسول‌ها شامل اندازه‌های زیر می‌شود:

  1. کنسول با عرض 130
  2. کنسول با عرض 140
  3. کنسول با عرض 150
  4. کنسول با عرض 180
  5. کنسول با عرض 200
  6. کنسول با عرض220

بزرگترین سایز برای کنسول، عرض 220 و کوچترین سایز برای کنسول عرض 130 است. البته باید یادآور شد که اگر شما از تولیدی تخت طاووس خرید میز کنسول مورد نظر خود را انجام بدهید، می‌توانید میز کنسول خود را در سایز دلخواهتان سفارش بدهید. بنابراین بهتر است برای اطلاع از نحوه‌ی ارائه اطلاعات درباره‌ی سفارش یک میزکنسول اختصاصی، با کارشناسان مجموعه تخت طاووس تماس بگیرید.

جنس میز کنسول:

جنس و امکانات انواع کنسول‌ها یکی از عوامل مهمی است که بر روی قیمت آنها تاثیرگذار است. در حال حاضر انواع جنس‌های جدید میزهای کنسول، چوبی و یا به صورت ام دی اف است که جلوه‌ی شیک و لاکچری را به فضای دکوراسیون خانه‌ی شما می‌بخشد. به طور کلی کنسول‌های ام دی اف دارای کیفیت و دوام بالاتری هستند اما سبک کنسول و آینه‌های چوبی به خاطر ایجاد یک فضای کلاسیک و خاص، قیمت بالاتری دارند.

جنس چوبی که در انواع میزهای کنسول به کار می‌رود شامل: چوب روس، چوب راش، چوب بلوط و یا چوب گردو است. گاهی مواقع برای حفظ زیبایی و ساختن یک ظاهر لاکچری، در بخش‌های مختلف کنسول از روکش چوب طبیعی استفاده می‌شود که زیبایی و ظاهر برازنده‌ای را به کنسول‌ها می‌دهد. بعضی از بخش‌های چوبی کنسول‌ها دارای منبت کاری و یا نقوش ساده‌ای هستند که سبک کلاسیک و خاصی را به دکوراسیون منزل شما می‌بخشند.

رنگ میزکنسول:

اگر شما هم به دنبال داشتن یک میز کنسول شیک و منحصر به فرد هستید پس باید به رنگ و محل قرار گرفتن آن در دکوراسیون منزل خود توجه و دقت ویژه‌ای داشته باشید. یکی از نکات مهمی که باید قبل از خرید به آن توجه کنید، محل قرار گیری میز کنسول در فضای دکواسیون داخلی منزل شما است. در واقع باید گفت که این کار به شما کمک می‌کند تا متناسب با رنگ وسایلی که درکنار میز کنسول قرار دارند، رنگ مناسبی را انتخاب کنید تا هارمونی خاص و شیکی را به وجود بیاورد.

انتخاب رنگ‌های هم خانواده و یا مکمل علاوه بر ایجا یک دکور شیک، انرژی بیشتری را به محیط خانه‌ی شما می‌بخشد. برای مثال بهتر است برای محیط‌های روشن که رنگ‌های خنثی و زنده‌ی بیشتری در آن به کار گرفته شده است از کنسول با رنگ سفید استفاده کنید. استفاده از رنگ‌های متضاد در چیدمان وسایلی همچون کنسول و یا مبلمان خانه جلوه‌ی حرفه‌ای و مناسبی را در محیط خانه‌ی شما به وجود نمی‌آورد و بنابراین از به کار بردن دو رنگ متضاد با تفاوت طیف رنگی بسیار زیاد در کنار یکدیگر پرهیز کنید.

مدل‌های میز کنسول:

مانند سایر وسایل و اجزای دکوراسیون منزل، مدل کنسول‌ها هم در سبک‌ها و دسته بندی‌های مختلفی قرار می‌گیرد. از جمله این دسته بندی‌ها می‌توانیم به دو سبک کلاسیک و مدرن و یا میز کنسول‌های ساده و ترک اشاره کنیم. با این وجود پس شما باید به این نکته توجه کنید که اگر دکوراسیون خانه‌ی شما در سبک کلاسیک است، باید میز کنسول کلاسیک را انتخاب و خریداری کنید تا دچار تضاد در دکوراسیون منزل خود نشوید. در مقابل سبک کلاسیک، سبک مدرن قرار می‌گیرد و باید کنسولی هماهنگ با این سبک برای منزل خود خریداری کنید.

کنسول و آینه:

میزهای کنسول معمولا همراه با یک آینه و به صورت ست در نظر گرفته شده و به فروش می‌رسند. آینه‌های هر کنسول متناسب با هر میز دارای مدل‌ها و طراحی‌های خاص و متفاوتی است. شما می‌توانید از میان انواع ست‌های آینه و کنسول فروشگاه تخت طاووس مدلی که با دکوراسیون منزل و سلیقه‌ی شما سازگار است را انتخاب کرده و با بهترین قیمت و کیفیت خریداری کنید.

به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9  +  1  =  

WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی کارشناسان فروش تخت طاووس بصورت 24 ساعته آماده پاسخگویی و ثبت سفارش شما می باشند