آشنایی با انواع مدل های میز ناهارخوری

پیشنهاد خرید

ناهارخوری فلزی مدل ونوس (Venus)

29,900,000 تومان29,900,000 تومانخرید کنید

میز ناهارخوری با رویه شیشه ای

کسانی که میزهای ناهار خوری با رویه­‌های شیشه‎‌‌ای را برای دکوراسیون بخش پذیرایی منزل خود انتخاب می‌­کنند، اشخاصی با روحیه­‌ی بسیار حساس و دقیق هستند. این افراد به جزییات وسایلی که در اطراف و گوشه و کنار منزل خود قرار می‌دهند، توجه زیادی دارند و  تمایل دارند تا همیشه وسایل و دکوراسیون داخلی منزل آن­ها در بهترین حالت دیده شود.

 

خرید و انتخاب یک میز ناهار خوری با رویه شیشه‌ای یکی از وسایلی است که در همان ابتدا توجه هر فردی را به دکوراسیون پذیرایی شما جلب می‌­کند و به خوبی در بین چیدمان وسایل منزل می­‌درخشد. اگر می­‌خواهید زیبایی این مدل از میزها را دو چندان کنید، فقط کافی است تا از یک رومیزی و گلدان گل کمک بگیرید. با قرار دادن یک رومیزی زیبا و گلدان گل بر روی این مدل میزها، فضایی شیک و خاص را در محیط منزل خود به وجود می آورید.

 

در ابتدا از تمامی نکات مثبت و تاثیر گذار میزهای شیشه‌ای صحبت کردیم، اما بد نیست تا واقع بین باشیم و در مورد نکات منفی آن‌ها هم حرفی به میان بیاوریم. میزهای شیشه‌ای با وجود آن همه زیبایی و ویژگی­‌های خاصی که به دکوراسیون منزل ما می‌بخشند، یک نکته‌­ی منفی هم دارند که مربوط به کثیفی آن‌ها به وسیله‌ی گردو خاک است. شما با خرید یک میز شیشه‌ای باید هر روز آن را تمیز کرده و مراقب باشید تا جای انگشتان دست و یا خط­‌های دستمالی که با استفاده از آن میز را تمیز می‌کنید بر روی سطح شیشه‌ای میز نماند.

به مرور زمان و به دلیل استفاده‌های روزمره شما از میز ناهارخوری، خط و خش‌هایی نیز بر روی شیشه آن به وجود می آید. بنابراین اگر شما هم به دنبال خرید مدل‌های متنوع‌تر و لاکچری‌تری هستید، بهتر است به دنبال نمونه‌های میز ناهارخوری چوبی باشید که، طراحی متنوع تری داشته و از دوام بیشتری برخوردار است.

پیشنهاد خرید

ناهارخوری چوبی مدل کاملین (kamelin)

35,900,000 تومان35,900,000 تومانخرید کنید

شکل میزناهارخوری 

شکل ظاهری و ساختاری میز ناهار خوری متناسب با سلیقه‌های مختلفی ساخته و تولید می‌شود. اگر شما هم از جمله اشخاصی هستید که به سبک و مدل‌های میز ناهار خوری مدرن علاقه دارید بهتر است برای داشتن یک شام و یا صبحانه خانوادگی، یک میز دایره‌ای را انتخاب و خریداری کنید. در این مدل میزها شما به افرادی که سر میز حضور دارند نزدیک‌تر بوده و می‌توانید در حین غذا خوردن چهره‌های یکدیگر را هم ببینید. بنابراین برای ایجاد یک جو صمیمانه و خانوادگی انتخاب میز ناهارخوری دایره‌ای یا همان گرد گزینه‌ی ایده آلی است.

اگر می‌خواهید از این میزهای ناهار خوری برای دورهمی‌های فامیلی استفاده کنید، باید یادآوری کنیم که اصلا گزینه­‌ی مناسبی نیست. زیرا شما برای اینکه تعداد صندلی‌های بیشتری برای میز ناهار خوری دایره‌­ای خود داشته باشید باید میز بزرگتری خریداری کنید. البته باید به این موضوع توجه داشته باشید که فاصله­‌ی بین صندلی‌ها به گونه‌ای باشد که از درگیری‌های آرنج افراد در حین سرو غذا جلوگیری شود. این موضوع باعث می‌شود تا فضای زیادی از بخش پذیرایی منزل شما را تنها یک میز و صندلی ناهار خوری اشغال کند.

پس اگر شما هم از جمله اشخاصی هستید که در خانه‌های آپارتمانی زندگی می­‌کنید و فضای زیادی را برای قرار دادن این مدل میزهای ناهارخوری گرد و بزرگ ندارید، بهتر است از نمونه میزهای مستطیلی شکل استفاده کنید.

پیشنهاد خرید

ناهارخوری چوبی مدل کاملیا (kameliya)

35,900,000 تومان35,900,000 تومانخرید کنید

میز ناهارخوری چوبی

چوب، یکی از اصلی ترین مواد مورد نیاز برای تولید میز ناهار خوری است. میز ناهارخوری چوبی یکی از تجربه‌های معمول و رایجی است که می توانید نمونه‌های زیادی از آن را در بین دکوراسیون خانه‌های مختلفی مشاهده کنید. حتی در بسیاری از موارد، فرقی هم ندارد که دکوراسیون آن خانه مدرن یا روستایی باشد. مدل‌های چوبی این میزها دوام و پایداری منحصر به فردی داشته و بعد از گذشت زمان، زیبایی محصور کننده‌­ی خود را از دست نمی‌دهند.

 

پیشنهاد خرید

ناهارخوری فلزی مدل آلتنای (aletnai)

38,900,000 تومان38,900,000 تومانخرید کنید

تولید میز ناهارخوری با ترکیبی از مواد (چوب و فلز)

این روزها میزهای ناهارخوری ترکیبی به یکی از مدل‌های محبوب برای بسیاری از افراد خوش سلیقه تبدیل شده است. این سبک از میزها دارای وزن متعادل‌تری بوده و دوام و استقامت قابل قبولی را در مقایسه با سایر مدل‌های موجود در بازار از خود نشان می‌دهد. برخی از این مدل میزها، با حضور در یک مجموعه‌­ی معاصر منظره‌ی چشم نوازی را به تصویر می‌کشند.

شما می‌توانید این نوع میزها را در اشکال و اندازه­‌های مختلفی مطابق با فضای پذیرایی منزل خود خریداری کنید. فروشگاه اینترنتی تخت طاووس در ساخت و تولید تمامی وسایل دکوراسیون داخلی منزل همچون میز و صندلی ناهارخوری و مبلمان خانگی از بهترین و با کیفیت ترین متریال روز استفاده می­‌کند. در واقع شما می‌توانید از میان انواع مختلف محصولات این مجموعه، مورد دلخواه خود را انتخاب کرده و به صورت اینترنتی با مناسب­‌ترین قیمت خریداری کنید.

 

پیشنهاد خرید

ناهارخوری چوبی مدل درفشان (drafshan) (کپی)

29,900,000 تومان29,900,000 تومانخرید کنید

میز ناهارخوری مدل سنگی 

زمانی که قرار است از میز ناهار خوری خود به منظور یک وسیله­‌ی لوکس و تزیینی هم استفاده کنید، بهتر است میز ناهارخوری با ترکیب سنگ مرمر را انتخاب کنید. هنوز هم در بسیاری از نقاط جهان تزیینات سنگی سنتی یکی از برجسته‌ترین و لوکس ترین اشیا قیمتی هستند. یکی از نکات برجسته درباره­‌ی این نوع میزهای ناهارخوری قیمت بالای سنگ مرمر و یا سنگ‌های گرانیت با کیفیت بالا است. این مدل میزهای ناهار خوری بسیار سنگین هستند و بهتر است از مدل‌های کوچک آن برای خانه­‌های کوچک استفاده شود. زیرا انواع بزرگتر آن برای میز ناهار خوری مناسب نبوده و انعطاف پذیری زیادی را در چیدمان دکوراسیون پذیرایی در اختیار شما نمی­‌گذارد.

پایه های میزغداخوری

شاید برای شما عجیب باشد که بگوییم پایه‌های میز هم در زیبایی و استحکام آن نقش ویژه‌ای دارد. برای مثال میزهایی که دارای رویه‌هایی از جنس سنگ مرمر و یا گرانیت هستند، وزن بیشتری داشته و باید تکیه‌گاه و یا همان پایه‌های مناسبی برای نگهداشت میز در نظر گرفته شود. برخی از انواع پایه‌های میز ناهار خوری دارای نقش و نگار­های کنده­‌کاری شده‌ی زیبایی هستند که شکوه و عظمت ویژه‌ای را به فضای دکوراسیون خانه می‌بخشد.شما می توانید برای خرید میزناهارخوری دلخواه خود به وبسایت فروشگاه تخت طاووس مراجعه کرده و به صورت اینترنتی خرید خود را انجام دهید.

 

 

به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  +  84  =  91

WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی کارشناسان فروش تخت طاووس بصورت 24 ساعته آماده پاسخگویی و ثبت سفارش شما می باشند