خصوصیات یک میز ناهار خوری خوب

خصوصیات یک میز ناهار خوری خوب

میز و صندلی ناهار خوری انتخابی شما باید با طراحی و دکوراسیون کلی فضای داخلی خانه هماهنگی و هارمونی داشته باشد. بنابراین شما می بایست تمامی نکات و مواردی که در این مقاله بیان شده است را در هنگام خرید میز و صندلی ناهارخوری مد نظر قرار دهید.

پیشنهاد خرید

مبل ال قرمز 8 نفره مدل یکتا (ykta)

35,900,000 تومان35,900,000 تومانخرید کنید

اندازه میز ناهار خوری

اندازه میز ناهار خوری شما باید با اندازه­ی فضایی که برای ناهار خوردن در نظر گرفته شده است، متناسب باشد. زمانی که شما میز ناهار خوری خود را در محل مورد نظر قرار می ­دهید، باید حتما بین میز و دیوار یک فاصله ی استاندارد و معقولی وجود داشته باشد تا افراد در هنگام نشستن و برخاستن با مشکلی مواجه نشوند.

یکی از نکات مهمی که باید درباره­ ی میزهای ناهارخوری در نظر گرفته شود، مربوط به صندلی هایی است که دور میز قرار می­ گیرد. این صندلی­ ها باید به اندازه ­ای از یکدیگر فاصله داشته باشند که در هنگام غذا خوردن آرنج اشخاص با یکدیگر برخورد نداشته باشد. البته شما باید قبل از هرکاری، فضای ناهار خوری منزل خود را با دقت اندازه گیری کرده و بعد برای خرید میز و صندلی ناهار خوری اقدام کنید.

خصوصیات یک میز ناهار خوری خوب

پیشنهاد خرید

مبل کلاسیک 7 نفره سفید مدل اطلس (atlas)

49,900,000 تومان49,900,000 تومانخرید کنید

جنس متریال میز ناهار خوری

جنس میز ناهار خوری باید مرغوب بوده و در برابر ضربه و رطوبت مقاومت لازم را داشته باشد. میزهای ناهارخوری که از جنس چوب هستند نسبت به میز های ام دی اف از کیفیت و دوام بالاتری برخوردار هستند. بنابراین اگر شما هم از لحاظ قیمتی محدودیتی ندارید، بهتر است برای منزل خود یک دست میز و صندلی ناهار خوری چوبی با کیفیت خریداری کنید. شما می توانید به راحتی میز و صندلی ­های ناهارخوری متنوع و با کیفیت را از فروشگاه تخت طاووس تهران به صورت آنلاین خریداری کنید.

خصوصیات یک میز ناهار خوری خوب

پیشنهاد خرید

مبل کلاسیک 7 نفره سفید مدل گلشن (golshan)

39,900,000 تومان39,900,000 تومانخرید کنید

پایه های میز و صندلی ناهار خوری

بهتر است در هنگام خرید میز ناهار خوری حتما نحوه ­ی اتصال پایه­ های میز و صندلی ناهار خوری به بدنه را با دقت بررسی کنید که استحکام و دوام کافی را داشته باشد. پایه ­های میز را هم مورد بررسی قرار دهید و حتما بر روی صندلی نشسته و امتحان کنید که هنگام نشستن پاهایتان راحت زیر میز قرار بگیرد. برخی از صندلی های ناهار خوری جایی برای گذاشتن پا دارند. بهتر است قبل از خرید حتما این مدل از ست ناهارخوری را امتحان کرده و در صورت رضایت برای خرید آن اقدام کنید.

خصوصیات یک میز ناهار خوری خوب

 

پیشنهاد خرید

سرویس خواب دو نفره قهوه‌ای مدل آرامش (aramesh)

29,900,000 تومان29,900,000 تومانخرید کنید

جنس پارچه صندلی ها

برخی از مدل های صندلی ناهارخوری روکش های پارچه ای دارند. جنس پارچه ای که در روکش این صندلی ها به کار رفته است اهمیت زیادی دارد. اگر از جمله اشخاصی هستید که به خاطر داشتن کودک خردسال مجبور به شستشوی مداوم روکش ها هستند، حتما روکشی با قابلیت شستشو انتخاب کنید.

پیشنهاد خرید

مبل ال طوسی 8 نفره مدل پیتر (piter)

35,900,000 تومان35,900,000 تومانخرید کنید

راحتی میز ناهار خوری

میز ناهار خوری باید دارای طراحی ظاهری و ساختاری راحتی باشد به گونه­ای که در حین غذا خوردن احساس آرامش و راحتی داشته باشید. بهتر است قبل از خرید حتما بر روی صندلی ها نشسته و آنها را از نظر راحتی مورد بررسی قرار بدهید. یکی از خصوصیات یک صندلی استاندارد این است که باید زاویه ی بین تشک صندلی تا تکیه گاه آن 90 درجه باشد. عرض کفی صندلی نیز نباید کمتر از45 سانتی متر باشد تا هنگام نشستن به شما حس راحتی را منتقل کند.

خصوصیات یک میز ناهار خوری خوب

ارتفاع و سایز میز ناهار خوری

ارتفاع استاندارد و مناسب برای میزهای ناهارخوری ۷۵ سانتیمتر است و توجه داشته باشید که باید بین دو صندلی فاصله ای به اندازه ۷۴ سانتیمتر باشد و برای هر نفر حدودا ۷۰ سانتیمتر فضا اختصاص داده شود. حتما ارتفاع  میز ناهار خوری را به گونه ای انتخاب کنید که هنگام غذا خوردن مجبور نباشید خم شوید و احساس لذت غذا خوردن را از دست بدهید. میز های ناهار خوری با توجه به اینکه تعداد نشیمن آنها چند نفره باشد، اندازه های مختلفی دارند.

انتخاب نوع میز ناهار خوری

برای اینکه بتوانید مدل میز ناهار خوری خود را انتخاب کنید حتما باید فضای ناهار خوری منزل خود را مورد توجه و بررسی قرار بدهید. اگر فضای کوچک و مستطیل شکلی دارید بهتر است برای آن یک دست میز و صندلی ناهار خوری دایره ­ای انتخاب و خریداری کنید. میزهای دایره ­ای صمیمیت بیشتری را بین افراد حاضر ایجاد کرده و چیدمان شکیل تری را به وجود می آورند. اما میزهای مستطیل شکل رواج بیشتری داشته و بیشتر برای تعداد نشیمن 4 نفر به بالا مورد استفاده قرار می گیرد.

خصوصیات یک میز ناهار خوری خوب

نکات مهم درباره ی میز و صندلی ناهار خوری

آیا شما از هم از جمله اشخاصی هستید که در آپارتمان های کوچکی زندگی می­ کنید که فضای کمی را برای ناهار خوری در اختیار شما گذاشته است؟؟ اصلا نگران نباشید. شما می توانید میز و صندلی ناهارخوری خود را در ابعاد و اندازه ی دلخواه سفارش بدهید و یا اینکه برای منزل خود از جمله میزهای ناهارخوری تاشو یا کم جا خریداری کنید.

بهتر است در هنگام خرید میز و صندلی ناهارخوری به طرح و رنگ به کار رفته در ظاهر آن نیز توجه زیادی داشته باشید تا هم مطابق با سلیقه ­ی شخصی شما باشد و هم با رنگ دکوراسیون کلی منزل هماهنگ باشد. به طور کلی بیشتر اشخاص رنگ میز ناهار خوری را با رنگ دیوار اطراف آن و رنگ مبلمانی که در نزدیکی آن قرار گرفته است هماهنگ می کنند.

متناسب با هزینه ای که برای خرید میز ناهار خوری در نظر گرفته اید از میان انواع مدل های مختلف میز و صندلی ناهار خوری فروشگاه تخت طاووس تهران، مدل دلخواه خود را انتخاب و به صورت آنلاین خریداری کنید. اگر در خرید میزناهار خوری محدودیت مالی ندارید بهتر است میزهای چوبی بخرید که هم زیباتر و شکیل تر بوده و هم از استحکام و مرغوبیت بیشتری برخوردار است.

خصوصیات یک میز ناهار خوری خوب

خرید میز ناهار خوری

یکی از ساده ترین و بهترین راه ­ها برای خرید میز ناهار خوری مرغوب و لاکچری، مراجعه به فروشگاه اینترنتی تخت طاووس است. فروشگاه تخت طاووس با ارائه­ ی انواع میز و صندلی­ های ناهار خوری با قیمت تولیدی بهترین منبع برای خرید این میز ها است. شما می توانید به راحتی میز دلخواه خود را در رنگ و طرح مورد نظرخود سفارش دهید. همچنین شما می توانید این محصول را با ضمانت نامه معتبر از فروشگاه تخت طاووس خریداری کنید و مدت ها از دوام و کیفیت بالای آن لذت ببرید.

به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

53  +    =  58

WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی کارشناسان فروش تخت طاووس بصورت 24 ساعته آماده پاسخگویی و ثبت سفارش شما می باشند