از کجا میز نهار خوری بخریم؟

از کجا میز ناهار خوری بخریم؟

زمانی که اشخاص به هر دلیلی به خرید یک سرویس میزناهار خوری جدید احتیاج پیدا می­ کنند، برای خرید و انتخاب یک میز خوب دچار سرگردانی می شوند. در بازار امروز میز و صندلی­ های ناهار خوری متنوعی تولید و روانه ی بازار شده اند که هریک ویژگی های خاص و منحصر به فردی دارند.

بسیاری از افراد خوش سلیقه و حساس ترجیح می دهند تا نمونه ها و مدل­ های متنوعی را مشاهده کرده و سپس مطابق با دکوراسیون منزل خود، میز و صندلی ناهار خوری مورد نظرخود را خریداری کنند. در میان انواع فروشگاه ها و بازارهایی که به نحوی عرضه کننده و ارائه دهنده­ی سرویس میز و صندلی ناهار خوری هستند، فروشگاه تخت طاووس گزینه­ی بهتر و مقرون به صرفه تری است. شما می توانید از میان انواع بسیار گوناگون سرویس میز و صندلی، مدل دلخواه خود را انتخاب کرده و با قیمت تولیدی خریداری کنید.

از کجا میز ناهار خوری بخریم؟

پیشنهاد خرید

ناهارخوری فلزی مدل ونوس (Venus)

29,900,000 تومان29,900,000 تومانخرید کنید

تولید کننده میز ناهار خوری

همانطور که می دانید فروشگاه تخت طاووس را می توان به عنوان برترین تولید کننده انواع میز نهار خوری در تهران دانست. این مجموعه با ارائه ی بهترین و با کیفیت ترین مدل های میز نهارخوری در بین مشتریان خود بسیار محبوب است .

اگر شما هم از جمله افرادی هستید که به دنبال خرید یک میز ناهار خوری ارزان و لاکچری هستید، پس حتما باید از میز و صندلی های مجموعه تخت طاووس دیدن کنید. شما می توانید به راحتی و مطابق با سلیقه ای که دارید میزهای ناهار خوری بزرگ و سلطنتی و یا میز ناهار خوری کوچک و جمع و جور  را انتخاب  کرده و به صورت آنلاین خریداری کنید.

بهتر است به این نکته اشاره کنیم که در زمان های قدیم این گونه موارد را از چوب می ساختند. درست بعد از انقلاب صنعتی، اولین میزهای تولید شده از موادی مانند فولاد، آلومینیوم، شیشه و پلاستیک شروع به ظهور کردند. همانطور که می دانید یکی از مواد اصلی در تولید سرویس خواب و مبلمان خانگی، چوب مرغوب است.

از کجا میز ناهار خوری بخریم؟

زمانی که اولین نمونه از میزهایی با جنس فولاد و شیشه و پلاستیک وارد بازار شد، بسیاری از ساختارها و تصورات ذهنی از متریال به کار گرفته شده در یک سرویس خواب تغییر کرد. در واقع بهتر است بگوییم که به کار برده شدن این موارد در ساختمان یک تخت خواب تا حدودی یک تغییر بزرگ به شمار می رفت، اما این موارد نمی تواند جای چوب را در بین متریال اصلی یک سرویس خواب خاص و شیک پرکند. چوب نه تنها با دوام است، بلکه تنوع بسیار بالایی نیز دارد. چوب ها علاوه بر داشتن یک تنه ی خوب و زیبا، استحکام بیشتری برای سرویس نهار خوری منزل شما ایجاد می­کند.

در واقع وسایلی که از جنس چوب ساخته شده اند از مقاومت بالاتری برخوردار هستند و به نگهداری بسیار کمتری نیاز دارند. چوب یک ماده طبیعی با دوام است که می تواند در برابر بسیاری از آسیب ها از خود مقاومت و پایداری نشان بدهد. شما می توانید یک میز نهار خوری چوبی را با توجه به ابعاد و اندازه ای که دارد در اتاق پذیرایی و یا آشپزخانه­ ی منزل خود قرار بدهید و اطمینان خاطر داشته باشید که میز خریداری شده مدت زمان زیادی برای شما کارایی داشته و در بهترین شکل ظاهری و کاراترین حالت از آن بهره خواهید برد. اگر به دنبال خرید میز ناهار خوری خاص و لاکچری هستید می توانید به وبسایت فروشگاه تخت طاووس مراجعه کرده و از میان انواع مختلف میزهای ناهارخوری، میزمورد نظر خود را انتخاب و به صورت آنلاین خریداری کنید.

از کجا میز ناهار خوری بخریم؟

پیشنهاد خرید

ناهارخوری چوبی مدل کاملین (kamelin)

35,900,000 تومان35,900,000 تومانخرید کنید

گفتنی هایی از یک میز ناهارخوری

بهتر است بدانید که وجود یک میز ناهار خوری در میان سایر وسایل دکوراسیون داخلی منزل شما، حرف ها و گفتنی های زیادی را به اطرافیان منتقل می ­کند. میز و صندلی های ناهار خوری اغلب در بخش پذیرایی مورد استفاده قرار می گیرند. وجود میز ناهار خوری در دکوراسیون داخلی خانه ی شما به مهمان ها نشان می دهد که برای غذا خوردن مکان مشخصی داشته و  با خانواده ی خود احساس نزدیکی بیشتری دارید. شما می توانید با داشتن یک میز ناهار خوری راحت و مناسب، بعد از پشت سر گذاشتن یک روز پر دغدغه تمامی موانع و فاصله ها را کنار زده و در کنار کانون گرم و سالم خانواده ی خود با آرامش غذا بخورید. به همین سبب یک میز ناهار خوری علاوه بر ایجاد زیبایی و نظم در فضای خانه، محیطی برای دورهمی های سالم خانوادگی را برای شما به ارمغان می آورد.

از کجا میز ناهار خوری بخریم؟

پیشنهاد خرید

ناهارخوری چوبی مدل کاملیا (kameliya)

35,900,000 تومان35,900,000 تومانخرید کنید

خرید میز نهار خوری

آیا شما هم تصور می کنید که میز و صندلی ناهار خوری فقط مکانی برای نشستن و غذا خوردن شما فراهم می آورد؟؟؟ میز ناهار خوری چیزی فراتر از مکانی برای نشستن و غذا خوردن شماست. این میزها در عین سادگی کارایی بسیار سودمند و موثری برای جذابیت و شیک بودن دکوراسیون منزل شما ایجاد می کنند. البته شما باید در هنگام خرید میزهای ناهار خوری فاکتورهای مهمی را رعایت کنید که در این جا به برخی از آن ها اشاره شده است:

ماده سازنده :

شما می توانید میز ناهار خوری مورد علاقه ی خود را از میان انواع مختلف ترکیب ها و سبک های گوناگون انتخاب کنید. اما باید توجه داشته باشید که میز ناهار خوری انتخابی شما با دکوراسیون کلی خانه ی شما هماهنگی و هارمونی مناسبی داشته باشد. فرقی نمی کند که شما کدام سبک و مدل را برای منزل خود انتخاب کنید . سلیقه ی شما تعیین می­کند که یک ظاهر سنتی با ابزار و وسایل چوبی را برای ست سرویس میز ناهار خوری خود در نظر بگیرید و یا محصور پیج و تاب های مدرن و یک میز ناهار خوری شیشه ای شوید. اما حتما دقت کنید که میز و صندلی ناهار خوری انتخابی شما با دکوراسیون خانه هماهنگی داشته باشد و جذابیت محصور کننده ای به آن ببخشد.

از کجا میز ناهار خوری بخریم؟

شکل :

شکل و طراحی ظاهری میز ناهار خوری انتخابی شما بر روی دکوراسیون کلی منزل  تاثیر زیادی می­گذارد و در بسیاری از موارد یک میز خاص و لاکچری به دلیل ناهماهنگی با دکور یک خانه برای آن مناسب به نظر نمی رسد. کارایی و کاربرد یک میز دایره­ای و یک میز مربع و یا مستطیل در فضای هر خانه باید متناسب با چیدمان و دکور کلی آن فضا باشد و تمامی ابعاد زیبایی سنجی در نظر گرفته شود.

از کجا میز ناهار خوری بخریم؟

رنگ ها :

یکی از سخت ترین مراحلی که در هنگام خرید دکوراسیون داخلی مدرن و یا کلاسیک افراد را دچار سردرگمی می کند، انتخاب رنگ برای سرویس انتخابی آن ها است. شما باید برای انتخاب رنگ میز ناهار خوری خود و یا ست سرویس پذیرایی، علاوه بر توجه به رنگ بندی سایر بخش های دکوراسیون خانه، تمامی رنگ های به کار رفته در فضای دیوارها و فضای اتاق ها را هم مدنظر داشته باشید.

نکته ی مهمی که باید در این زمان به یادداشته باشید این است که سعی کنید از رنگ هایی در تناژ رنگی هر آنچه که در دکور و چیدمان خانه به کار برده شده است استفاده کنید و با به کار بردن رنگ هایی که تضاد زیادی دارند حال و هوای خانه را وارد یک حس و ترکیب رنگی ناخوشایند نکنید.

 

به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  +  53  =  63

WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی کارشناسان فروش تخت طاووس بصورت 24 ساعته آماده پاسخگویی و ثبت سفارش شما می باشند