برای خرید مبل کجا برم؟

برای خرید مبل کجا برم؟

دکوراسیون خانه هر چند وقت یک‌بار نیاز به تغییر دارد. یکی از مواردی که تغییر چشمگیری در دکوراسیون منزل به وجود می‌آورد، خرید مبل جدید است. البته خرید مبل هم دغدغه‌های خاص خود را دارد و احتمالا این سوال برای شما پیش می‌آید که برای خرید مبل کجا برم؟همه افراد دوست دارند مبلی مدل جدید، زیبا، باکیفیت و با قیمت مناسب تهیه کنند. اما با چه روش‌هایی می‌توان مبلی با چنین خصوصیاتی تهیه کرد؟ در این مقاله چند روش خرید مبل را به‌طور مفصل بررسی کرده‌ایم. تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

خرید مبل از نمایشگاه‌ها و مبل‌فروشی‌های سطح شهرها

نمایشگاه‌های مبلمان در سطح شهرهای بزرگ و کوچک و در محله‌های مختلف وجود دارند. یکی از راحت‌ترین روش‌ها برای خرید مبل، مراجعه به همین فروشگاه‌ها است. شما می‌توانید مدل‌های مختلف مبلمان را در نمایشگاه ببینید و مبل مورد نظر خود را خریداری کنید. خرید مبلمان از نمایشگاه‌های پراکنده در سطح شهرها مزایا و معایب خاص خود را دارد. دسترسی به این فروشگاه‌ها آسان است و شما می‌توانید در کمترین زمان از آن‌ها بازدید کنید. اما تنوع محصولات در فروشگاه مبلمان خیلی زیاد نیست و شما مجبور هستید از بین مدل‌های محدود یکی را انتخاب کنید. در چنین مواردی خرید از فروشگاه‌های آنلاین مثل تخت طاووس تهران بهتر است و شما می‌توانید از بین صدها مدل مبل جدید، دست به انتخاب مبل مورد نظر خود بزنید.

پیشنهاد خرید

سرویس مبل لارا ست 8 نفره

79,000,000 تومان79,000,000 تومانخرید کنید

سرکشی به بازار مبل‌ها؛ خرید مبل از معدن مبل ایران

در شهرهای بزرگ مثل تهران بازارهای مبل مختلفی وجود دارند. در هر کدام از بازار مبل‌ها صدها و گاهی هزاران فروشگاه مشغول فعالیت هستند. تنوع محصولات این فروشگاه‌ها خیلی زیاد است. فرقی نمی‌کند دنبال قیمت مبل راحتی ارزان باشید یا بخواهید یک مبل گران و فوق‌العاده باکیفیت تهیه کنید؛ در هر حال در بازارهای مبل وسیع شهرهای بزرگ به خواسته خود می‌رسید. همان‌طور که گفتیم تنوع محصولات در این بازارهای خیلی زیاد است. اما خرید از بازارهای مبلمان معایب خاص خود را هم دارد:

  • پیدا کردن فروشنده باانصاف و مورد اعتماد در بازارهای مبل کار راحتی نیست.
  • شلوغی، ترافیک و هزینه بالای رفت‌وآمد از دیگر معایب این روش خرید مبل هستند.
  • خیلی اوقات مبلی که در بازار مبل انتخاب می‌کنید با مبلی که درب منزل تحویل می‌گیرید، از نظر کیفیت چوب و پارچه با هم فرق دارند.

بنابراین اگر این روش خرید مبل را انتخاب می‌کنید، بهتر است دقت زیادی به خرج دهید تا خریدی مطمئن و به‌صرفه داشته باشید.

برای خرید مبل به کجا ها می شود سر زد؟

پیشنهاد خرید

مبل کلاسیک 8 نفره سفید مدل نئو (neo)

45,900,000 تومان45,900,000 تومانخرید کنید

همه چیز در مورد خرید مستقیم مبل از تولیدی

بعضی از افراد ترجیح می‌دهند برای خرید انواع مبل از جمله مبل اسپرت کلاسیک به‌طور مستقیم به تولیدی‌ها مراجعه کنند. تولیدی می‌تواند بهترین جا برای خرید مبلمان باشد. این روش خرید مبل مزایای خاص خود را دارد:

  • تولیدی‌ها مبل را با قیمت‌های به‌صرفه‌تری عرضه می‌کنند.
  • با مراجعه مستقیم به تولیدی‌ها دست واسطه‌گران از چرخه تولید تا مصرف قطع می‌شود و همین باعث می‌شود شما مبلمان مورد نظرتان را با قیمت مناسب‌تری تهیه کنید.
  • اگر از یک تولیدی مطمئن خرید کنید، خیالتان بابت چوب و پارچه مصرفی راحت خواهد بود.

البته خرید مستقیم مبل از تولیدی معایب خاصی هم دارد. پیدا کردن یک تولیدی خوب و مورد اعتماد کار راحتی نیست. از طرفی محصولات موجود در تولیدی‌ها تنوع بالایی ندارند و انتخاب مبل برای شما کار راحتی نخواهد بود.

پیشنهاد خرید

مبل کلاسیک 8 نفره قهوه‌ای مدل کانن (kanen)

39,900,000 تومان39,900,000 تومانخرید کنید

خرید مبل دست دوم از طریق نرم‌افزارها و سایت‌های اینترنتی

گاهی اوقات در سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف مبل‌های دست‌دوم مناسب و باکیفیتی به فروش می‌رسند. تعدادی از افراد به علت‌های مختلف مثل مهاجرت یا تغییر دکوراسیون وسایل قبلی خود را برای فروش می‌گذارند. اگر نو و دست‌اول بودن مبل برای شما اهمیت خاصی ندارد، می‌توانید روی این روش خرید مبل هم حساب کنید. کافی است معیارهای مورد نظر خود را یادداشت کنید و براساس آن‌ها دنبال یک مبل دست‌دوم با قیمت مناسب و کیفیت قابل‌قبول بگردید. مثلا ممکن است برای شما رنگ فیلی مبل و جنس چوب و پارچه اهمیت داشته باشد؛ شما می‌توانید این فیلترها را در اپلیکیشن مورد نظر مشخص کنید و به‌راحتی مبلی با ویژگی‌های مورد نظر بیابید. این روش خرید مبل هم مزایا و معایب خاص خود را دارد. در چنین سایت‌هایی همیشه کلاهبردارهایی در کمین افراد هستند و ممکن است جنسی را به چند نفر بفروشند یا با روش‌های دیگری جیب شما را خالی کنند. بنابراین بهتر است حتما بعد از انتخاب مبل، به‌صورت حضوری برای خرید مراجعه کنید و همه جوانب احتیاط را در نظر بگیرید.

برای خرید مبل کجا برم

پیشنهاد خرید

سرویس خواب دو نفره سفید مدل آنجل (anjel)

29,900,000 تومان29,900,000 تومانخرید کنید

خرید اینترنتی مبلمان؛ بی‌دردسرترین روش خرید مبل

این روزها خیلی از افراد از ریزترین تا درشت‌ترین خریدها را به‌صورت آنلاین انجام می‌دهند و از این روش رضایت زیادی هم دارند. این روش برای خرید مبلمان هم کاربرد دارد. شما می‌توانید با مراجعه به سایت‌های معتبر فروش مبلمان و تماشای مدل‌های متنوع به‌صورت آنلاین خرید کنید و مبل مورد نظر را درب منزل تحویل بگیرید. مثلا برای خرید سرویس خواب باکیفیت  به جای مراجعه به نمایندگی سرویس خواب ترک در تهران می‌توانید در سایت‌های معتبر انواع سرویس خواب ایرانی و خارجی را ببینید و مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید. این روش خرید مبل مزایای زیادی دارد:

  • در روش خرید اینترنتی مبلمان، هزینه‌ها و دردسرهای رفت‌وآمد، ترافیک و شلوغی حذف می‌شوند.
  • شما می‌توانید بدون خستگی در سایت‌های مختلف بگردید و از تنوع بالای محصولات لذت ببرید.
  • مشخصات کامل مبل مورد نظر شما به همراه قیمت به‌روز در سایت‌ها وجود دارد.
  • سایت‌های معتبر امکان مشاوره آنلاین در اختیار شما می‌گذارند. بنابراین می‌توانید با مشورت افراد متخصص و کاربلد مبل مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  • بسیاری از کاربران بعد از خرید مبل نظرات خود را در مورد مبل‌ خریداری شده می‌نویسند و همین نظرها و پیشنهادها هنگام خرید کمک زیادی به شما خواهد کرد.

البته اگر وسواس زیادی دارید و ترجیح می‌دهید مبل مورد نظر خود را قبل از خرید حتما از نزدیک ببینید، این روش خرید مبل برای شما چندان مناسب نخواهد بود.

برای خرید مبل کجا برم

بهترین جا برای خرید مبلمان کجاست؟

در این مقاله چند روش خرید مبل را توضیح دادیم و سعی کردیم به سوال پرتکرار برای خرید مبل کجا برم، پاسخ بدهیم. روش‌های متنوعی برای خرید مبل وجود دارند. شما می‌توانید از فروشگاه‌های مبل واقع در سطح شهرهای کوچک و بزرگ خرید کنید، به بازارهای مبل بروید، به خرید مستقیم مبل از تولیدی فکر کنید یا روش خرید اینترنتی را امتحان کنید. هر کدام از این روش‌های مزایا و معایبی دارند که در این مقاله به آن‌ها پرداختیم.

خرید اینترنتی مبل یا هر وسیله دیگری این روزها از راحت‌ترین و مطمئن‌ترین روش‌های خرید است. شما می‌توانید با مراجعه به سایت‌ تولیدی‌های معتبری مثل مبل تخت طاووس تهران انواع مدل‌های متنوع مبل را یک‌جا ببینید و محصول مورد نظر خود را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت در سریع‌ترین زمان تحویل بگیرید. برای دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتر با شماره‌های  02155266112 و 09120576319 در تماس باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  +  65  =  68

WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی کارشناسان فروش تخت طاووس بصورت 24 ساعته آماده پاسخگویی و ثبت سفارش شما می باشند