مبل طوسی را با چه رنگی ست کنم؟

رنگ طوسی یکی از بهترین رنگ‌ها برای دکوراسیون داخلی به شمار می‌آید. این رنگ خاص ظاهر شیک و لوکسی را به دکوراسیون هر فضایی می‌بخشد. بنابراین رنگ طوسی یک انتخاب هوشمندانه برای کسانی است که می‌خواهند تزیین دکوراسیون منزلشان علاوه بر زیبایی آرامش خاصی را به آن‌ها ارائه کند. البته باید گفت که مهمترین ویژگی‌ای که رنگ طوسی را به این شهرت و محبوبیت رسانده، همان هارمونی بی‌نظیر این رنگ با سایر رنگ‌ها است. در واقع چیدمان دکوراسیون داخلی با این رنگ، جذاب‌تر به نظر می‌رسد. شما می‌توانید برای دیدن جدیدترین مدل‌های مبلمان طوسی و جذاب به وبسایت فروشگاه تخت طاووس مراجعه کنید.

پیشنهاد خرید

مبل استیل سفید طلایی طرح ویکتوریا 7 نفره ارمیا

69,900,000 تومان69,900,000 تومانخرید کنید

چراباید مبل طوسی انتخاب کنیم؟

شاید برای شما هم سوال شده باشد که چرا در این مقاله به شما توصیه شد که از بین این همه رنگ‌های متنوع برای مبلمان، رنگ طوسی را انتخاب کنید؟! در واقع می‌خواهید بدانید که مبل طوسی رنگ چه مزایایی نسبت به سایر رنگ‌ها دارد؟

در ابتدا باید بگوییم که مبل طوسی رنگ به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید یک زمینه‌ی عالی و خنثی برای به کاربردن سایر رنگ‌های روشن و خاص در فضای دکوراسیون منزل خود داشته باشید. از همه مهم‌تر این که میزان کثیفی بر روی مبل‌های طوسی رنگ کمتر دیده می‌شود و این به شما اجازه می‌دهد که دیگر نگران کثیف شدن زود به زود مبلمان خود نباشید. بیشتر اشخاصی که بچه کوچک دارند و یا اینکه در شهرهای پر جمعیت با هوای آلوده زندگی می‌کنند، درگیر کثیفی زود به زود مبلمان و سایز وسایل دکوراسیون خانه خود هستند. پیشنهاد می‌شود که این افراد از مبل طوسی استفاده کنند.

مبل طوسی در چه فضایی بیشتر استفاده می‌شود؟

البته بهتر است همین الان بگویم که در استفاده از رنگ طوسی زیاده روی نکنید. اگر در محیطی از رنگ طوسی به صورت تک رنگ و به مقدار زیاد استفاده شود، تاثیرات مخربی بر روی زیبایی دکوراسیون شما خواهد داشت. زیرا این کار موجب گرفتگی فضا می‌شود و محیط را پر از انرژی‌های منفی خواهد کرد و افرادی که در آن محیط زندگی می‌کنند بعد از مدتی دچار یک نوع خستگی و یا اندوه بی دلیل خواهند شد. برای همین همیشه باید توجه داشتید که از این رنگ به مقدار مناسبی در دکوراسیون خانه استفاده کنید. شما به راحتی می‌توانید این رنگ را با سایر رنگ‌های تیره و روشن و سرزنده ترکیب کنید و یک چیدمان بسیار خاص و بی‌نظیر را به وجود بیاورید. رنگ‌هایی مانند دودی و سربی و دیگر رنگ‌های تیره و روشن طیف طوسی، انتخاب‌های بسیار خوبی برای خانه‌های مدرن خواهند بود. اما نکته‌ی مهم در این است که شما حتما از سایر جزییات و اکسسوری‌های رنگی استفاده کنید تا بتوانید تعادل رنگی متناسبی را برای فضای مورد نظر به وجود بیاورید.

مبل طوسی با چه رنگ هایی ست می‌شود؟

رنگ طوسی یک زمینه‌ی خاص و بی نظیر برای سایر رنگ‌ها است. در واقع می‌توان گفت که تمامی رنگ‌ها را می‌توانیم در ترکیب با این رنگ به کار ببریم. شما می‌توانید برای مبلمان طوسی، سایر رنگ‌ها را برای مثال در قالب کوسن‌های رنگی به کار ببرید و یا اینکه سایر رنگ‌ها را در رنگ دیوارها، رنگ پرده و فرش و یاحتی رنگ لوازم جانبی ماننده دکوری‌ها و وسایل تزیینی استفاده کنید. تنها نکته‌ی مهمی که باید در کار دکوراسیون رنگ‌های مختلف و طوسی به آن توجه داشته باشید این است که از یکسری رنگ‌های مشخص و محدود برای ایجاد یک هارمونی خاص در منزل خود استفاده کنید. اینکه در ابتدا گفته شد، شما می‌توانید تمامی رنگ‌ها را با طوسی ترکیب کنید، به این منظور نیست که فضای رنگارنگی را به وجود بیاورید و شلوغی بیش از اندازه و خسته کننده‌ای ایجاد کنید.

ترکیب رنگی متناسب با رنگ طوسی

در ابتدا بهتر است برای اینکه بهتر متوجه شوید طیف وسیع رنگ‌ها را دسته بندی کنیم. در ابتدا مبل‌های طوسی را به دو دسته‌ی مبل طوسی روشن و مبل طوسی تیره تقسیم می‌کنیم. در ادامه سایر رنگ‌ها را هم در دو دسته‌ی رنگ‌های سرد و گرم در نظر می‌گیریم. رنگ سفید را به صورت جداگانه مورد بررسی قرار می‌دهیم زیرا این رنگ نیز یکی دیگر از رنگ‌های خنثی و زیبایی است که برای دکوراسیون‌های سبک های گوناگون، یک عنصر اساسی و آرامش بخش محسوب می‌شود. در ادامه سایر پیشنهادهای ترکیب رنگی برای مبلمان طوسی رنگ را به شما ارائه می‌دهیم. البته این موارد تنها پیشنهادهایی هستند که شما می‌توانید با کمک آن‌ها دکوراسیون بسیار خاص‌تر و زیباتری داشته باشید و هیچ قانونی برای اینکه حتما از این رنگ‌ها استفاده شود، وجود ندارد. شما می‌توانید با این ایده‌ها بهترین سبک و رنگ را برای زیبایی دکوراسیون منزل خود انتخاب کنید.

مبل طوسی روشن در کنار رنگ‌های گرم

اگر شما مبل طوسی روشن خریداری کرده‌اید بهتر است برای رنگ‌های مکمل آن به سراغ رنگ‌های روشن‌تر بروید. با این کار فضای خانه‌ی خود را هم روشن‌تر خواهید کرد. شما می‌توانید از بین رنگ‌های گرم مانند: رنگ کرم، بژتیره، کرم نارنجی، شرابی روشن، شیری، لیمویی، گندمی، هلویی و یا… بهترین ترکیب رنگی را با مبل طوسی روشن داشته باشید. برخی از افراد دوست دارند تا فضای منزل خود را با رنگ‌های گرم و ملایم تزیین کنند. این سبک از دکوراسیون هم علاوه بر زیبایی، آرامش خاصی را به ببینده القا می‌کند.

مبل طوسی تیره با ترکیب رنگ‌های گرم

مبل طوسی تیره نیز یکی از انتخاب‌های منحصربه فرد اشخاص خوش سلیقه به شمار می‌آید. بهتر است از رنگ‌های تیره به عنوان یک مکمل خاص و جذاب برای ست شدن با این رنگ مبلمان استفاده کنید. البته بعضی از افراد تصور می‌کنند که بهتر است از رنگ‌های روشن برای مبل طوسی تیره استفاده شود که باعث می‌شود یک تضاد شدید رنگی ایجاد شود و زیبایی دکوراسیون شما را کاهش بدهد. پیشنهاد می‌کنیم که برای ست کردن مبلمان طوسی تیره از رنگ‌هایی همچون، جگری، قرمز، زرشکی، عنابی تیره، سرخابی، ارغوانی، نارنجی پررنگ، قرمز گوجه ای و قرمز-نارنجی، قهوه ای و یا آلبالویی استفاده کنید.

مبل طوسی روشن  و ترکیب رنگ‌های سرد

مبلمان طوسی روشن در کنار رنگ‌های سرد یک فضای سرد و بی روح را در خانه به وجود می‌آورد. اما بسیاری از افراد علاقه دارند تا فضای داخلی خانه را با رنگ‌های سرد تزیین کنند و آرامش بیشتری را با این رنگ‌ها به دست می‌آورند. البته این رنگ‌ها و حس سرمایی که از خود  بروز می‌دهند آن‌ها را به یک گزینه‌ی مناسب برای فصل تابستان تبدیل خواهد کرد. بهترین رنگ‌هایی که هارمونی بی نظیری را با طوسی روشن به وجود می‌آورند شامل: ماشی، سبز کدر، سبز ارتشی روشن، زیتونی روشن، سبز دریایی، فیروزه‌ای روشن، آبی کبریتی، نیلی روشن، بادمجانی روشن، بنفش کدر، ارکیده‌ای، آبی- بنفش روشن، نقره‌ای هستند.

مبل طوسی تیره  در کنار ترکیب رنگ‌های سرد

اگر می خواهید یک فضای سرد و یخی را با حس و حال زمستانی برای محیط خانه ی خود ایجاد کنید بهتر است از ترکیب رنگ طوسی تیره و رنگ های سرد استفاده کنید. بر خی از افراد حس و حال و رنگ این مدل دکوراسیون را برای خانه ی خود بیشتر از سایر سبک ها می پسندند. بنابراین می توانند از رنگ های مانند: سبز زیتونی تیره، سبز آووکادو، سبز کبریتی تیره، سبز دودی، آبی سیر، سرمه ای، لاجوردی، آبی نفتی، آبی دودی، نیلی سیر و بنفش تیره در کنار مبل طوسی تیره به عنوان ترکیب هایی برای مبلمان طوسی تیره خود استفاده کنند.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید مبل با کارشناسان ما در تخت طاووس در تماس باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

73  +    =  83

WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی کارشناسان فروش تخت طاووس بصورت 24 ساعته آماده پاسخگویی و ثبت سفارش شما می باشند