مبل چستر کلاسیک بهتر است یا مبل مدرن؟

مبل چستر کلاسیک یا مدرن

مبل چستر یا همان چستر فیلد یکی از معروف ترین و محبوب ترین سبک های مبلمان در دنیا است. مبلی با ظاهر خاص و کلاسیک که با دکمه های نسبتا بزرگ دوخته شده و لمسه دوزی های ظریف شناخته می شود. پارچه چرم زیبایی و لوکس بودن خود را مدیون مبل چستر است جلوه ای بی نظیر از مبلمان با طرحی خلاقانه ! گویی اصالت مبل چستر به تک تک اجزاء آن حس و حال زندگی بخشیده است. تکیه گاه کوتاه و دسته های استوانه ای بلند با نشیمن عریض که اولین بار از مغازه های لوکس و خانه های باشکوه امپراطوری قدیمی بریتانیا متولد شد. در این نوشتار تلاش داریم با استفاده از اطلاعات کامل و مفید فروشگاه مبلمان تخت طاووس بیشتر با سبک ظاهری و طراحی های مبل چستر آشنا شویم.

پیشنهاد خرید

سرویس خواب کاتالیا دو نفره

39,000,000 تومان39,000,000 تومانخرید کنید

مبل چستر چیست؟ مبل چستر چه مدلی دارد؟

مبل چستر را اولین بار یک لرد انگلیسی سفارش داده است آن هم برای اینکه لباس هایش کمتر چروک شوند! طراحان و سازندگان مبل دست به کار شدند و بهترین متریال را برای ساخت مبل چستر فیلد استفاده کردند. نهایتا مبلی با بدنه چوبی و روکش چرمی که نشیمن آن برای اینکه نرم تر باشد با موی اسب پر شده بود، خلق شد. کاناپه های عریض و راحت با دسته هایی پهن که همانند تکیه گاه، آن را با دکمه لمسه دوزی کردند. سبکی که هنوز هم کم و بیش حفظ شده و طرفداران خود را دارد. به طور کلی مبل چستر مبلی مدرن و در عین حال کلاسیک است. به نوعی تلفیقی از هر دو سبک را در اعماق خود دارد و با توجه به دکوراسیونی که مورد استفاده قرار می گیرد خودنمایی می کند.

مبل چستر کلاسیک یا مدرن

نکاتی که قبل از خرید مبل چستر باید بدانید!

قبل از اینکه سراغ خرید مبل چستر بروید بایستی بدانید که یکی از ویژگی های بارز مبل چستر ابعاد و اندازه های مختلف آن است. به دلیل اینکه مبل چستر از ابتدا با سایزهای بزرگ طراحی می شده تصور بر این است که برای خانه هایی که متراژ پایین دارند مناسب نیست. در صورتی که این طور نبوده و در حال حاضر ابعاد گوناگونی از مبل چستر تولید می شود و دست همه خریداران را باز گذاشته است. برای خانه هایی که متراژ پایینی دارند می توان از مبل چستر با سایز کوچک تر و دسته های ظریف استفاده کرد. همچنین بارزترین ویژگی مبل چستر راحتی آن در هنگام استفاده و بعضا استراحت کردن است اما گاهی دیده می‌شود قطعاتی برای زیباتر شدن به مبل می افزایند. این قطعات اضافه شده صرفا جلوه زیبایی دارند و باعث راحتی نمی شوند و برای نشستن طولانی مدت اصلا مناسب نیستند. در هنگام خرید حتما به این نکته توجه داشته باشید.

پیشنهاد خرید

سرویس مبل ملورین 8 نفره

89,000,000 تومان89,000,000 تومانخرید کنید

مبل چستر فیلد برای چه دکوراسیونی مناسب است؟

پاسخ این سوال کاملا روشن است، مبل چستر را با هر سبک دکوراسیونی می توانید ست کنید. طراحی مبل چستر به گونه ای است که هیچگونه محدودیتی برای آن وجود ندارد. حتی می توان با ایجاد تضاد و استفاده از مبل چستر سنتی و لوازم مدرن همخوانی محیط را شکست و جلوه ای متفاوت به منزل داد. در حقیقت مبل چستر آفتاب پرست دنیای مبلمان است! در هر محیطی که قرار بگیرد خودش را با آن سبک و چیدمان وفق می دهد. امروزه طراحان در حال تطبیق طراحی مبلمان چستر فیلد سنتی و کلاسیک با لوازم و دکورهای مدرن هستند. به این معنا که با ایجاد نسخه ای به روز شده از این مبلمان شکاف بین دکوراسیون مدرن و معماری سنتی را پر کنند.

پیشنهاد خرید

ناهارخوری چوبی فلزی مدرن و شیک مدل آدنا (adena)

31,900,000 تومان31,900,000 تومانخرید کنید

بهترین پارچه برای مبل چستر چیست؟

آشناترین مدل مبل چستر با روکش چرم است. در حقیقت از گذشته پارچه چرم طبیعی ظاهر اصیل مبل چستر را کلاسیک و پر جلوه نشان داده است. اما استفاده از چرم طبیعی در مبل چستر آن را به کالایی فوق العاده لوکس و گران قیمت تبدیل می کند که هر کسی توان خرید آن را ندارد. به همین دلیل در کنار مبل های تمام چرم اخیرا از پارچه های چرم مصنوعی، مخمل و کتان هم در تولید مبل چستر استفاده می شود. اما نگران نباشید تغییر جنس پارچه از زیبایی و ظرافت مبل چستر کم نکرده و همچنان طرفداران خاص خود را دارد.

پیشنهاد خرید

ناهارخوری چوبی مدرن و نقلی مدل شبنم (shabnam)

31,900,000 تومان31,900,000 تومانخرید کنید

نگهداری از مبل چستر و نظافت آن چگونه است؟

نظافت و نگهداری از مبل کار دشواری نیست ولی بیش از هر چیز به جنس پارچه به کار رفته در ساخت آن بستگی دارد. اگر مبل چرم چستر دارید با یک دستمال مرطوب آن را به طور مرتب و به راحتی تمیز کنید. در صورت پارچه ای بودن مبل چستر حتما از فروشنده بخواهید روش تمیز کردن آن و مواد شوینده ای که مجاز هستید استفاده کنید را به شما بگوید.

مبل چستر کلاسیک یا مدرن

مبل چستر اصل از چه متریالی ساخته می شود؟

محبوبیت و فروش فوق العاده مبل چستر باعث شد که افراد سودجو مبل هایی مشابه با مبل اصلی تولید کرده و با کیفیت و قیمتی پایین به بازار عرضه کنند. اما بهتر است بدانید که بدنه مبل چستر اصل یا همان کلاف از چوب های بسیار مرغوب ساخته می شود. برای مثال چوب راش گرجستان یکی از بهترین انواع چوب با انعطاف و مقاومت بالا است که در ساخت مبل چستر کاربرد دارد. پایه های مبل چستر چوبی و ترجیحا کوتاه در نظر گرفته می شود. استحکام و طول عمر مبل چستر فیلد شما را تا مدت ها از تعویض و خرید مبلمان جدید بی نیاز می کند. همچنین پارچه هایی که روکش کار را تکمیل می کنند نباید در بلند مدت قوام و رنگ خود را از دست بدهند. فوم هایی که برای نشیمن مبل چستر به کار می رود در بلند مدت شل نمی شوند و پس از برخواستن از خود رد باقی نمی گذارند. توجه به این نکات برای داشتن خریدی مطمئن و با دوام موثر است.

مبل چستر خوب از کجا بخریم؟ فروشگاه مبلمان تخت طاووس

علاوه بر دقت به نکات ذکر شده مراجعه به فروشگاه های معتبر فروش مبلمان نیز اهمیت دارد. فروشگاه تخصصی مبلمان تخت طاووس با سابقه طولانی در ارائه محصولات مرغوب و تضمین کیفیت همه محصولات با گارانتی دوساله، در خدمت مشتریان محترم است. همچنین هموطنان عزیز می‌توانند مبلمان مورد پسند خود را از سراسر کشور به صورت آنلاین با مدل، طرح و ابعاد دلخواه سفارش بدهند. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره 09129630185 در تماس باشید تا کارشناسان ما اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار دهند.

 

 

 

3/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  +  68  =  76

WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی کارشناسان فروش تخت طاووس بصورت 24 ساعته آماده پاسخگویی و ثبت سفارش شما می باشند