بهترین پارچه برای مبل چستر چیست؟

بهترین پارچه برای مبل چستر

 

اگر به دنبال بررسی تنوع جنس و رنگ پارچه برای مبل چستر هستید، احتمالا این مدل مبل کلاسیک نظر شما را برای دکوراسیون منزل یا اداره جلب کرده است. فرقی نمی‌کند قصد دارید مبل‌ها را تعویض کنید یا برای منزل نو عروس در نظر گرفته‌اید مبل چستر عالی است. یکی از سبک‌های فوق العاده لوکس در صنعت مبلمان محسوب می‌شود که طرفدارای زیادی نیز دارد. در ادامه قصد داریم از فروشگاه تخصصی مبلمان تخت طاووس بهترین پارچه برای مبل چستر را مورد بررسی قرار دهیم و کمی بیشتر با این مبل اصیل انگلیسی آشنا شویم، با ما همراه باشید.

مبل چستر چیست؟

قبل از اینکه به سوال بهترین پارچه برای مبل چستر چیست؟ پاسخ داده شود. ابتدا نگاهی اجمالی به پیشینه مبل چستر خواهیم داشت. مبل چستر غالبا با کناپه های عریض، دسته های لوله‌ای شکل و لمسه دوزی های لوزی شناخته می شود. مشهورترین سبک مبل چستر با استفاده از پارچه چرم قرمز و قهوه ای طراحی شده بود که بسیار مورد استقبال قرار گرفت. مبل چستر در حقیقت جزء مبلمان راحتی به حساب می‌آید و تقریبا با هر دکوراسیونی قابلیت ست شدن دارد، به همین دلیل جزء محصولات پر فروش در صنعت مبلمان است. در طراحی مبل چستر اصالتی نهفته است که با گذشت زمان نسبتا طولانی از تولید اولین محصولات آن، همچنان در بازار مبلمان به روز بوده و به این راحتی‌ها دمده نمی‌شود. همچنین مقاومت بالا و متریال مرغوبی که در ساخت مبل چستر به کار می‌رود شما را تا مدت‌ها از خرید مبل جدید بی نیاز خواهد کرد. امروزه برای روکش مبل چستر از پارچه های متنوع تری استفاده می شود و تقریبا با هر تم دکوراسیونی سازگاری دارد.

بهترین پارچه برای مبل چستر

پیشنهاد خرید

مبل چستر 8 نفره مدل ساوین (avin)

59,000,000 تومان59,000,000 تومانخرید کنید

راهنمای انتخاب پارچه برای مبل چستر

همانطور که می‌دانید در بازار مبلمان برای روکش مبل چستر انواع مختلفی از پارچه با کیفیت‌های گوناگون وجود دارد. فروشگاه مبلمان تخت طاووس در نظر دارد با معرفی جنس‌های متنوع پارچه مبل چستر و بررسی مزایا و معایب آن‌ها شما را برای داشتن بهترین انتخاب همراهی کند. همچنین هموطنان عزیز می‌توانند مبلمان مورد پسند خود را از سراسر کشور به صورت آنلاین با مدل، طرح و ابعاد دلخواه سفارش بدهند. تمام محصولات این فروشگاه با ضمانت کیفیت و گارانتی ارائه می شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره 09129630185 در تماس باشید تا کارشناسان ما اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار دهند.

بهترین پارچه برای مبل چستر

پیشنهاد خرید

مبل چستر ۸ نفره مدل ماتیکان (matikan)

38,900,000 تومان38,900,000 تومانخرید کنید

اگر به دنبال کیفیت و دوام بالا هستید، پارچه رو مبلی مسکو را انتخاب کنید

برند مسکو یکی از زیباترین و بهترین جنس‌های پارچه رو مبلی است. پارچه مبل مسکو با تنوع رنگ زیاد برای مدل های مختلف مبل استفاده می شود. پارچه رو مبلی مسکو به دلیل طرح ابرو باد گونه‌‌‌‌ای که دارد پس از برخاستن از روی مبل حالت سایه روشن ایجاد نمی کند. یکی از مهم‌ترین مزایای پارچه مسکو نظافت راحت آن است. از دلایل اصلی علاقه افراد، مخصوصا خانم‌ها به پارچه مسکو این است که اعلام می‌دارند رد خودکار و کثیفی به راحتی از روی آن پاک می‌شود و قابلیت شستشو دارد. همچنین استفاده از پارچه مسکو عمر مفید مبل چستر را افزایش می‌دهد زیرا اصلا پوسته پوسته نمی‌شود و خاصیت ارتجاعی خود را تا مدت‌ها حفظ می‌کند.

بهترین پارچه برای مبل چستر

 

پیشنهاد خرید

مبل چستر راحتی هشت نفره مدل کاوالی (Cavali)

69,900,000 تومان69,900,000 تومانخرید کنید

پارچه رو مبلی چرم، سبکی لوکس برای دکوراسیون های مجلل

جدای از مبل چستر که موضوع این مقاله است، استفاده از پارچه چرم بر روی مبل‌های لاکچری و اصیل بیشتر دیده می‌شود. به نوعی ذات پارچه چرم ایجاب می‌کند که برای هر مبلی استفاده نشود. حالت رسمی و لوکس رویه چرمی فضای شکیل و خاصی را برای دکوراسیون خلق می‌کند. بزرگ ‌ترین حسن رویه چرم این است بدون هیچ ماده شوینده‌ای و تنها با یک دستمال مرطوب تمیز می‌شود! از طرفی برای کسانی که در منزل حیوانات خانگی نگهداری می‌کنند گزینه مناسبی است زیرا پرز و موی حیوانات به پارچه چرم نمی‌چسبد. ولی نیاز به مراقبت بیشتری نسبت به محصولات پارچه‌ای دارد از جمله استفاده از واکس مخصوص چرم که مانع خشکی و پوسته شدن آن می‌شود. پارچه چرم هم دارای دسته بندی و کیفیت‌های مختلفی است. اگر از جنس نامرغوب و بی‌کیفیت چرم برای روکش مبلمان استفاده ‌شود با گذشت زمان دچار ترک‌های ریز شده و زیبایی اولیه خود را از دست می‌دهد. همچنین برخی خانم‌ها از صدایی که مبل چرم به هنگام نشستن و برخواستن تولید می‌کند ناراضی هستند. مبل چرم بیشتر در ادارات و سازمان‌های رسمی استفاده می شود.

بهترین پارچه برای مبل چستر

پیشنهاد خرید

مبل چستر راحتی هفت نفره مدل لارا (lara)

45,900,000 تومان45,900,000 تومانخرید کنید

مبل چستر با پارچه مخمل، همچنان سلطنتی و شیک دیده می‌شود

یکی دیگر از جنس‌ پارچه‌های مشهور و پرفروش که برای رویه مبل چستر استفاده می‌شود پارچه مخمل است. پارچه مخمل به دلیل نوع بافتی که دارد مبل را چند برابر بزرگ‌تر نشان می‌دهد. به تم دکوراسیونی که قرار است مبل چستر تکمیل کننده آن باشد دقت کنید. اگر به سبک کلاسیک و سلطنتی شباهت بیشتری دارد حتما پارچه مخمل را انتخاب کنید. رنگ‌های سرمه‌ای، قرمز، یاقوتی، آبی درباری، سبز زمردی و بنفش یا ارغوانی از رنگ‌های محبوب در پارچه مخمل و رویه مبل راحتی چستر است. برخلاف مبل چرم تنوع رنگ در پارچه مخمل بسیار زیاد است.

بهترین پارچه برای مبل چستر

مبل چستر به سبک پارچه کتان با هر تم دکوراسیونی سازگار است

یکی از قدیمی‌ترین پارچه‌ها برای مبلمان که دوام و زیبایی فوق العادهای هم دارد، پارچه کتان است. سادگی بافت پارچه کتان به شکلی است که به راحتی با هر تم دکوراسیونی ست می‌شود و جلوه‌ی خاصی به فضا می‌دهد. پارچه‌های کتان در بازار تنوع رنگ بسیار زیادی دارند و مشتریان می‌توانند به راحتی رنگ مبلمان را با سایر لوازم مثل فرش و پرده ها ست کنند. پارچه های کتان با دوام و باکیفیت هستند یعنی با گذشت چندسال پوسیده نمی‌شوند. مبل چستر با پارچه کتان به راحتی قابل تمیز شدن است و ردی از لکه ها بر روی آن باقی نمی ماند. مخصوصا برای خانواده‌هایی که فرزند خردسال دارند مبل چستر با پارچه کتان انتخابی به جا و مناسب است.

بهترین پارچه برای مبل چستر

نمایی متفاوت از مبل چستر با جدیدترین مدل پارچه کتان، جاسمین چینی

یکی از جدیدترین و پرطرفدارترین پارچه های رو مبلی که اخیرا وارد بازار مبلمان شده است پارچه چینی جاسمین است. این پارچه که با طیف رنگ بسیار بالایی در اختیار مشتریان قرار دارد 100درصد از جنس کتان است. پارچه جاسمین به دلیل مقاومت و طول عمر زیادی که دارد در بین مشتریان و تولیدکنندگان مبلمان محبوب تر است. همچنین تمیز کردن پارچه جاسمین به راحتی امکان پذیر است. پارچه مبل جاسمین با توجه به رنگ، طرح و مدل درخواستی در رنج قیمت متفاوتی عرضه می شود. در پایان توجه شما را به این نکته جلب می کنیم که مبلمان از لوازم بلند مدت مخصوصا برای منزل محسوب می شود پس باید کیفیت و دوام معقولی داشته باشد. از طرفی با توجه به تنوع بسیار زیادی که در بازار مبلمان وجود دارد شناخت پارچه مرغوب و با دوام ساده نیست. پس مراجعه به فروشگاه های معتبر و شناخته شده‌ که سابقه طولانی تری در صنعت مبلمان دارند را در اولویت قرار دهید.

بهترین پارچه برای مبل چستر

 

 

 

 

به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2  +  5  =  

WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی کارشناسان فروش تخت طاووس بصورت 24 ساعته آماده پاسخگویی و ثبت سفارش شما می باشند