نقش کنسول در دکوراسیون داخلی چیست؟

کنسول یک میز دکوری شیک و بسیار لوکس است که کاربردهای زیادی در فضای دکوراسیون داخلی دارد. اشخاص می ­توانند به راحتی و با استفاده از کنسول­ های جدیدی که در بازار وجود دارد، علاوه بر ایجاد یک دکور شیک و خاص به چیدمان چشم نوازی دست پیدا کنند. این میز زیبا و جادار برای هر بخشی از منزل که بخواهید قابلیت استفاده داشته و یک دکوری خاص و همه کاره است.

اندازه و ابعاد میز کنسول

اندازه و ابعاد میز کنسول به سلیقه و نیازی که شما برای فضای دکوراسیون داخلی خود دارید بستگی دارد. شما می ­توانید براساس نیازی که دارید از یک میز کنسول به تنهایی و یا یک ست میز کنسول به همراه آینه استفاده کنید. بدون شک باید گفت که یک خانه فارغ از کوچک یا بزرگ بودنش، با داشتن یک کنسول شیک و خاص، دیزاین جذاب تر و کاراتری را نسبت به سایرین خواهد داشت.

برخی از اشخاص از میزهای کنسول ساده­ای که فقط به منظور دکوری برای فضای دکوراسیون داخلی تولید شده اند، استفاده می­ کنند و دیزاین خانه­ ی خود را شیک و لاکچری جلوه می­ دهند. بهتر است بگوییم که ترکیب یک میز کنسول به همراه آینه­ ی ست آن، همان چیزی است که فضای خالی موجود در خانه ­ی شما به آن نیاز دارد تا یک اثر هنری چشم نواز و لاکچری را خلق کند.

به طور کلی اغلب از کنسول­ های ساده و کوچک که فضای قابل توجهی را در اختیار کاربران قرار نمی ­دهند، برای دکوری استفاده می­ کنند. برخی دیگر از میزهای کنسول از چند کمد و کشو ساخته شده ­اند که فضای بیشتری را برای نگهداری وسایل در اختیار شما قرار می ­دهند. شما می توانید متناسب با  فضایی که برای دیزاین در میان دکوراسیون داخلی خود در اختیار دارید از یک کنسول با اندازه، ابعاد و ویژگی­ های ظاهری خاص بهره ببرید.

نقش کنسول در دکوراسیون داخلی چیست؟

پیشنهاد خرید

سرویس خواب دو نفره قهوه‌ای مدل آرامش (aramesh)

29,900,000 تومان29,900,000 تومانخرید کنید

انواع میز کنسول با آینه و بدون آینه

میزهای کنسول در حالت عادی به همراه یک آینه به فروش می ­رسند. اما شما می­توانید متناسب با سلیقه­ ی خود انتخاب کنید که آینه­ ی  این میزها دیواری باشد و یا اینکه چیدمان این میز با انواع مختلف آینه­­ های رومیزی برای دکوراسیون خانه شما جذاب تر است.

بعضی از اشخاص به کاربردن یک ترکیب ساده را برای دیزاین داخلی خود ترجیح می­ دهند. بنابراین یک میز کنسول ساده و بدون آینه را انتخاب کرده و کار دکوراسیون خانه را با آینه و شمعدانی متناسب با رنگ و سبک میز کنسول به پایان می رسانند. برای دکوراسیون ­های مدرن از میز کنسولی ساده و برای دکوراسیون­ های کلاسیک می­ توانید از میزهای چوبی با منبت کاری­ های خاص بهره بگیرید. در هر صورت این میزهای دکوری با تمام سلیقه ­ها و دکوراسیون­ ها سازگار است و شما می ­توانید آن را در هر شکل و اندازه و تم رنگی که با سلیقه­ ی شما سازگار است، از فروشگاه اینترنتی تخت طاووس به صورت آنلاین سفارش داده و محصول خریداری شده را در منزل تحویل بگیرید.

نقش کنسول در دکوراسیون داخلی چیست؟

پیشنهاد خرید

سرویس خواب دو نفره سفید رنگ مدل الناز (elnaz)

29,900,000 تومان29,900,000 تومانخرید کنید

میز کنسول در اتاق نشیمن چه کاربردی دارد؟

اگر فضای اتاق نشیمن شما دارای مساحت زیاد و قابل توجهی است، بدون شک می­ توان گفت که وجود یک میز کنسول خاص و زیبا مهر تاییدی بر کامل شدن دکوراسیون داخلی شما به حساب می­ آید. برخی از اشخاص که میز کنسول و آینه را به همراه ست مبلمان خانگی خریداری می­ کنند، از آن به عنوان نقطه­ ی محوری، برای چیدمان مبل­های فضای نشیمن خانه استفاده می­ کنند.

همچنین بهتر است در این جا متذکر شویم که استفاده از میز کنسول بدون آینه برای زمان­ هایی که می­ خواهید یک دکوراسیون مدرن را دیزاین کنید، کاربرد بیشتری دارد. در برخی مواقع شاید استفاده از یک شمعدان و آینه­ ی رومیزی زیبا، ایده­ ی خوبی برای دکور کردن میزهای کنسول شما با رعایت اصل سادگی و جذابیت باشد.

در آخر همانطور که می ­دانید اتاق نشیمن را باید بسیار خاص ­تر و زیباتر از تمام بخش­های منزل دیزاین کرد، زیرا این فضا به سبب رفت و آمدهای زیادی که در آن وجود دارد همیشه مرکز توجه بوده و سلیقه ­ی شما را در چیدمان وسایل خانه به نمایش می­ گذارد. بنابراین سعی کنید با انجام دادن برخی از ایده ­های خاص و خلاقانه، میز کنسول نشیمن خود را خاص­ تر و تاثیرگذار­تر به نمایش بگذارید. برای این کار می­ توانید چند آلبوم یادگاری خود را بر روی میز گذاشته و یا اینکه با استفاده از برخی وسایل نوستالژیک قدیمی، کار تزیین کلاسیک خود را با موفقیت به اتمام برسانید. البته شما می ­توانید با قرار دادن بازی­ های سرگرم کننده در کشوهای تعبیه شده در این میزها، یک شب خاص و خاطره انگیز را برای مهمان­ های خود به ارمغان بیاورید.

نقش کنسول در دکوراسیون داخلی چیست؟

پیشنهاد خرید

سرویس خواب دو نفره کرم رنگ مدل اشک (ashk)

29,900,000 تومان29,900,000 تومانخرید کنید

میز کنسول در چیدمان اتاق پذیرایی چه نقشی دارد؟

بی اغراق می ­توان گفت که میز کنسول یکی از مهم­ترین وسایل دیزاین و دکوری در اتاق پذیرایی به شمار می ­آید. یک میز زیبا و خاص که علاوه­ بر به تصویر کشیدن یک میز نوستالژی و جذاب که با دیزاین خانه­ ی شما هارمونی چشم نوازی دارد، کاربردهای زیادی را هم جهت پذیرایی از مهمان ­ها در اختیارتان قرار می­ دهد. شما می­ توانید به راحتی ظروف پذیرایی، شمعدان، شمع، سفره، پارچه­های زیربشقابی، سرویس­ های قاشق وچنگال خاص و لاکچری خود و بسیاری از موارد دیگری که از جمله اجزای اصلی یک پذیرایی ایده ال را برای شما فراهم می کنند را در دسترس خود داشته باشید. با این کاردیگر لازم نیست تا برای فراهم کردن وسایل پذیرایی از مهمان­ ها، بارها مجبور به رفت و آمد به آشپزخانه شوید.

به طور کلی این سبک میز ها فقط یک میز پذیرایی ساده نیستند و نقش های بیشتر و پررنگ ­تری را هم می­ توانند در جای گذاری وسایل برای شما داشته باشند. این میزها به راحتی در برخی مواقع در نقش یک میز چرخ دار لوکس، یک بوفه­ ی بی­ همتا و جذاب یا دراوری زیبا و جادار برای جای دادن وسایل مهم و ضروری و یا حتی یک میز دکوری برای شما ایفای نقش می­ کند. بنابراین اگر می خواهید خاص تر از گذشته پذیرایی خود را دیزاین کنید، بدون شک انتخاب و خرید یک میز کنسول مناسب، خواسته­ ی شما را به واقعیت تبدیل می ­کند.

نقش کنسول در دکوراسیون داخلی چیست؟

پیشنهاد خرید

مبل ال آبی 7 نفره مدل نانوش (nanosh)

35,900,000 تومان35,900,000 تومانخرید کنید

نقش میز کنسول در اتاق خواب چیست؟

شاید برای شما هم سوال شده باشد که آیا می ­توان از میزهای کنسول برای اتاق خواب هم استفاده کرد یا خیر؟ باید در پاسخ به شما بگوییم که بله میزهای کنسول به دلیل طراحی ­های گوناگون و منحصربه فردی که دارند برای تمامی فضاهای داخلی خانه قابل استفاده هستند. البته شما می­ توانید به جای میز توالت در اتاق خواب خود، از میز کنسول که طراحی خاص و لاکچری تری دارد استفاده کرده و متفاوت باشید.

گاهی وقت ­ها از میزهای کنسول به عنوان یک میز مطالعه ­ی زیبا و لاکچری استفاده می­ شود. کشوهایی که در برخی از مدل­ های این میزها تعبیه شده است به شما این امکان را می­ دهد که بتوانید وسایل مورد نیاز خود را درون آن­ها قرار بدهید. این وسایل می ­توانند وسایل مورد نیاز برای مطالعه مثل عینک مطالعه شما و یا اسناد و مدارک و پرونده های کاری شما باشد.

نقش کنسول در دکوراسیون داخلی چیست؟

کلام آخر برای تهیه میز کنسول و آینه

اگر با مطالعه­ی این مقاله تصمیم به خرید میز کنسول و آینه گرفته ­اید، اصلا نگران این موضوع نباشید که آیا این محصول برای خانه­ ی شما کاربردی است یا خیر؟ در یک کلام می ­بایست گفت که این سبک میزها برای خانه ­های کوچک و اتاق های بزرگ و وسیع هم قابلیت کاربردی دارند. شما می­ توانید با استفاده از این میزها علاوه بر تامین زیباسازی دکوراسیون داخلی خود، در برخی مواقع وسایل یادگاری و یا حتی دکوری های نوستالژیک و لوکس خود را به نمایش بگذارید. بنابراین بدون نگرانی ابعاد و اندازه­ی میز کنسول را براساس مساحت منزل خود انتخاب کرده و دیزاین و چیدمان لاکچری و همه چیز تمامی را از خانه­ ی خود به نمایش بگذارید.

به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  +  75  =  83

WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی کارشناسان فروش تخت طاووس بصورت 24 ساعته آماده پاسخگویی و ثبت سفارش شما می باشند