چرا مبل تخت خواب شو نخریم؟

چرا مبل تخت خواب شو نخریم

 

قبل از اینکه به ویژگی های مبل تخت خواب شو بپردازیم بهتر است کمی با طراحی و دلایل ساخت آن آشنا شویم. همه به خوبی می دانند که امروزه ابعاد و متراژ منازل بسیار کوچکتر از خانه های قدیمی شده است. حتی گاها فضایی برای قرار دادن یک دست مبل راحتی ارزان در پذیرایی خانه ها وجود ندارد. از این رو طراحان و تولیدکنندگان مبلمان با ورود نسل جدیدی از مبل به نام مبل تخت خواب شو به کمک افرادی که به دلیل فضای کم نمی توانستند از مبل های معمولی استفاده کنند آمدند. در این مقاله تلاش می کنیم بیشتر به ویژگی های مبلمان تخت خواب شو بپردازیم. فروشگاه مبلمان تخت طاووس به عنوان قدیمی ترین و معتبرترین فروشگاه مبل در کشور اطلاعات خوبی در این زمینه در اختیارتان قرار خواهد داد.

پیشنهاد خرید

سرویس خواب کاتالیا دو نفره

39,000,000 تومان39,000,000 تومانخرید کنید

مبل ها تخت خواب شو بهترین انتخاب برای مستاجران کم جا

همانطور که گفته شد اولین دلیل بوجود آمدن ایده مبلمان تخت خواب شو محدودیت در متراژ منازل بوده است. قطعا زمانی که فضا جهت چیدن اسباب و اثاثیه کم باشد، برای زیباتر شدن محیط منزل باید دکوراسیون را کمی هوشمندانه تر انتخاب کرد. مبل های تخت خواب شو از این نظر که می توانند طی روز برای استفاده به عنوان مبل و در زمان استراحت تخت خواب باشند گزینه های خوبی هستند. از طرفی هنگام اسباب کشی و جا به جایی نیز بصرفه می باشند. در ادامه با توجه به تجربه افراد مختلف پس از استفاده مبل های تخت خواب شو، بیشتر به مزایا و معایب این مبل های خاص خواهیم پرداخت.

چرا مبل تخت خواب شو نخریم

پیشنهاد خرید

سرویس خواب سرمه 2 نفره

188,000,000 تومان188,000,000 تومانخرید کنید

مزایای مبلمان تخت خواب شو از نظر مشتریان :

مبل ها از نظر طراحی و ساخت به سه دسته کلی مبل استیل یا سلطنتی، مبل راحتی و مبل کلاسیک تقسیم می شوند. البته دسته دیگری از مبلمان هم وجود دارد به نام مبل اسپرت کلاسیک که زیر دسته مبل کلاسیک محسوب می شود. مدل، سبک و قیمت مبل اسپرت کلاسیک به دلیل نوآوری در طراحی، با سایر مدل های مبلمان کمی تفاوت دارد و برای خانه هایی با دکوراسیون  مدرن انتخاب خوبی است. مبلمان تخت خواب شو هم سبکی خلاقانه از مبل های راحتی محسوب می شود که ویژگی ها و مزایای مخصوص به خود را دارد از جمله:

  • نیاز افرادی که با کمبود جا روربرو هستند را برطرف می کند. مبل تخت خواب شو در طی روز بهترین فضا را برای نشستن فراهم می کند و عملا نیازی به خرید مبل جداگانه نیست. از طرفی به هنگام استراحت درست شبیه یک تخت کارایی لازم را دارد.
  • مبل های تخت خواب شو به نسبت استفاده دو گانه ای که از آن ها می شود قیمت منصفانه تر و همچنین تنوع رنگ بالایی نیز دارند.
  • نسبت به تخت های دیواری و کمدی ایمنی بیشتری برای اهالی منزل مخصوصا کودکان دارند. زیرا جک تخت های تاشو با گاز پر می شود که در صورت وجود اختلال احتمال سقوط آن ها حتمی است! علاوه بر این با خرید مبل تخت خواب شو از یک دست مبل راحتی زیبا هم استفاده کرده اید.
  • اگر مستاجر هستید و مجبور به اسباب کشی، مبل های تخت خواب شو گزینه خوبی هستند. از تعداد وسایل شما کم شده و راحت تر می توانید به خانه جدید منتقل شوید.
  • مبل های تخت خواب شو قابل استفاده در اتاق خواب و سالن پذیرایی شما هستند. فضای زیادی اشغال نمی کنند و مانند مبل استیل ترک ابعاد بزرگ و حجیمی ندارند و سبک تر هستند.
  • زیر مبل های تخت خواب شو عموما فضایی خالی طراحی می شود. که بهترین مکان برای قرار دادن پتو، بالشت و ملحفه ها است.چرا مبل تخت خواب شو نخریم
پیشنهاد خرید

سرویس خواب کاوالی دو نفره

59,000,000 تومان59,000,000 تومانخرید کنید

مبل تخت خواب شو چه معایبی دارد؟

  • گاها دیده می شود که تشک مبل های تخت خواب شو به سرعت شکل و حالت خود را از دست داده و حالت فرورفتگی و شلی پیدا می کنند. پس دقت کنید از فوم های سرد و با کیفیت در ساخت نشیمن مبل استفاده شده باشد. زیرا استهلاک مبل های تخت خواب شو نسبت به مبل های معمولی بیشتر است و سریع تر فرسوده می شوند.
  • گفته می شود پس از مدتی باز و بسته کردن مبل تخت خواب شو به سختی امکان پذیر است. یعنی قطعات آن دچار مشکل شده و به راحتی قابل استفاده نیست.
  • مبل های تخت خواب شو که تشک یا نشیمن یک تکه ندارند به مرور محل تا شدن آن ها دچار تو رفتگی و درز می شود. این نقص ایجاد شده در تشک مبل می تواند به هنگام استراحت و خوابیدن به کمر آسیب وارد کند و استراحت راحتی نداشته باشید.
  • در برخی مدل های مبل تخت خواب شو پایه های مبل چوبی هستند که با چسب و میخ به بدنه متصل شده اند که به مرور زمان و به علت تحمل وزن زیاد از جایشان کنده می شوند. مبل های تخت خواب شو با پایه فلزی عمر مفید بیشتری دارند.
  • تشک استفاده شده در مبل تخت خواب شو اگر مطابق ارگونومی بدن انسان طراحی نشده باشد باعث آسیب به ستون فقرات می شود.
  • در انتها اسکلت و کلاف مبل تخت خواب شو اگر با چوب های بی کیفیت ساخته باشد تحمل وزن را نداشته و به راحتی دچار شکستگی می شود.چرا مبل تخت خواب شو نخریم
پیشنهاد خرید

سرویس خواب کویین فرانسوی دو نفره

89,000,000 تومان89,000,000 تومانخرید کنید

بهترین مرکز خرید مبلمان با ضمانت کیفیت محصول در تهران

با توجه به نکاتی که گفته شد در مجموع استفاده از مبل های تخت خواب شو خیلی توصیه نمی شود. اما در شرایطی به خصوص که افراد با مشکل فضا و کم جایی مواجه هستند انتخاب عاقلانه ای است. اما به شرط خرید مبلی با کیفیت و استاندارد. فروشگاه تخت طاووس به عنوان برندی معتبر و شناخته شده در صنعت مبلمان امکان خرید انواع مبل با بهترین قیمت را برای شما عزیزان فراهم کرده است. مشتریان محترم می توانند برای خرید انواع مبل استیل، راحتی و کلاسیک و همچنین سرویس خواب با رنگ و ابعاد دلخوه خود از سراسر کشور به سایت ما به آدرس https://takhttavoosco.com/ مراجعه کرده و یا با شماره 09129630185 تماس بگیرند تا کارشناسان ما راهنمایی های لازم را در اختیار آن ها قرار دهند.

4.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18  +    =  26

WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی کارشناسان فروش تخت طاووس بصورت 24 ساعته آماده پاسخگویی و ثبت سفارش شما می باشند