بهترین نوع مبل راحتی

بهترین نوع مبل راحتی

اعضای خانواده بعد از یک روز پرمشغله دور هم روی مبل‌های راحتی منزل می‌نشینند، استراحت می‌کنند، گپ می‌زنند و مشغول تماشای برنامه‌های مورد علاقه خود می‌شوند. مبل راحتی در خانه‌های کوچک و جمع‌وجور این روزها نقش پررنگی ایفا می‌کند. این مبل‌ها هم برای پذیرایی از مهمان استفاده می‌شوند و هم برای استفاده روزمره در خانه‌ها و حتی محیط‌های کاری مختلف به کار می‌روند. مبل‌های راحتی انواع مختلفی دارند و هنگام خرید آن‌ها باید به نکات ریز و درشتی توجه کنید. در این مقاله در مورد معیارهای انتخاب بهترین مبل راحتی به‌طور مفصل توضیح می‌دهیم. تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

پیشنهاد خرید

مبل چستر راحتی هشت نفره مدل کاوالی (Cavali)

69,900,000 تومان69,900,000 تومانخرید کنید

مبل راحتی چیست؛ همه چیز در مورد بهترین مبل راحتی ایران

مبل‌ها انواع مختلفی دارند و به‌طور کلی به سه دسته راحتی، استیل یا مبل کلاسیک و نیمه استیل تقسیم‌بندی می‌شوند. مبل‌های راحتی همان‌طور که از اسم آن‌ها پیدا است بیشتر از هر چیزی حس نرمی و آسایش را منتقل می‌کنند. از ویژگی‌های اصلی مبل راحتی می‌توان به ارتفاع کم، دسته‌های نرم و از جنس خود مبل، به همراه نشیمن‌ و پشتی‌های راحت اشاره کرد.

انواع مبل راحتی جدید یا قدیمی از دیگر مبل‌ها به‌مراتب نرم‌تر و منعطف‌تر هستند و طرفداران خاص خود را دارند. مشتری‌های این دسته از مبل‌ها می‌توانند با تماشای مدل‌های مختلف در فروشگاه اینترنتی تخت طاووس و سایت‌های دیگر، با جدیدترین راحتی‌های موجود در بازار آشنا شوند و برای خرید تصمیم بگیرند.

پیشنهاد خرید

مبل چستر راحتی هفت نفره مدل لارا (lara)

45,900,000 تومان45,900,000 تومانخرید کنید

اندازه‌گیری اتاق؛ مهم‌ترین معیار در انتخاب بهترین نوع مبل راحتی

این روزها مبل‌های راحتی انواع متنوعی دارند و شما برای خرید مبل آنلاین ارزان گزینه‌های زیادی خواهید داشت. اما قبل از هر چیز باید اندازه‌های دقیق محل قرار گرفتن مبل راحتی را بدانید تا بتوانید انتخاب بهتر و مناسب‌تری داشته باشید.

اندازه‌گیری ابعاد جایگاه مبل راحتی کمک می‌کند فرم مبل راحتی را بهتر انتخاب کنید، برای چیدمان مبل‌ها تصمیم بگیرید و تعداد قطعه‌ها را نیز مشخص کنید.

مبل‌های راحتی انواع مختلفی دارند. پرطرفدارترین انواع مبل راحتی جدید عبارتند از:

  • مبل‌های چستر
  • مبل‌های فوتون یا تخت‌خواب‌شو
  • مبل‌هایی به شکل ال
  • مبل‌های لاوست دونفره
  • مبل راحتی ایتالیایی
  • مبل انگلیسی
  • مبل‌های راحتی با قطعه‌های زیاد

بنابراین بهتر است قبل از هر تصمیمی برای خرید مبل راحتی جدید، ابعاد جایگاه مبل را اندازه‌گیری کنید. سپس با توجه به اندازه‌ها برای انتخاب و خرید پا پیش بگذارید.

بهترین نوع مبل راحتی

پیشنهاد خرید

مبل چستر راحتی مدل کلارا (Clara)

39,900,000 تومان39,900,000 تومانخرید کنید

اهمیت انتخاب مبل راحتی جدید و استاندارد

انواع مبل راحتی جدید یا قدیمی نسبت به مبل استیل ترک یا مبل‌های نیمه‌استیل ارتفاع کمتری دارند و به شما احساس آسایش و راحتی بیشتری می‌بخشند. با این همه مبل‌های راحتی باید ابعاد و ویژگی‌های استانداردی داشته باشد تا برای بدن مشکلی به‌وجود نیاورند. ویژگی‌های ظاهری یک مبل راحتی استاندارد عبارت است از:

  • پشتی مبل راحتی نباید خیلی کوتاه باشد.
  • پشتی مبل باید به شکلی باشد که گودی کمر را پر کند.
  • نشیمن مبل راحتی باید استاندارد باشد؛ به گونه‌ای که هنگام نشستن نه خیلی فرو رود و نه خیلی سخت و سفت باشد.
  • دسته‌های پهن باعث ایجاد احساس راحتی بیشتر مبل می‌شوند.

بهتر است هنگام خرید مبل به این نکته‌ها توجه کنید. بهترین برند مبل راحتی ترک هم اگر این ویژگی‌ها را نداشته باشد، باعث آسیب رسیدن به مفاصل، کمر و گردن شما می‌شود.

پیشنهاد خرید

مبل راحتی هشت نفره مدل لیزا (Lisa)

69,900,000 تومان69,900,000 تومانخرید کنید

کیفیت چوب مبل راحتی؛ یکی از اصلی‌ترین معیارهای خرید مبل راحتی جدید

بسیاری از افراد به کیفیت چوب به کار رفته در مبل راحتی توجهی نمی‌کنند. به‌طور مثال بعضی‌ها دنبال مبل رنگ فیلی یا طوسی هستند و همین که مبلی به رنگ دلخواه خود پیدا کردند، به سایر ویژگی‌ها چندان اهمیتی نمی‌دهند. این افراد اعتقاد دارند میزان چوب به کار رفته در مبل‌های راحتی ناچیز است و اهمیتی ندارد چه نوع چوبی در ساخت مبل به کار رفته است.

چنین اعتقادی اشتباه است. کلاف بهترین مبل راحتی ایران به‌طور معمول از چوب نراد یا روس تولید می‌شود. انواع چوب توسکا و راش هم برای پایه‌ها یا نمای مبل راحتی به کار می‌روند. همه این چوب‌ها باکیفیت و مستحکم هستند. اما بعضی از تولیدکننده‌ها از چوب سفید ارزان‌قیمت استفاده می‌کنند. این چوب‌های شکننده و ضعیف باعث پایین آمدن کیفیت مبل‌های راحتی می‌شوند. بنابراین هنگام خرید حتما به فروشگاه‌ها یا تولیدی‌های معتبر مراجعه کنید و حتما در مورد کیفیت چوب به‌کار رفته در ساخت کلاف مبلمان راحتی بپرسید.

بهترین نوع مبل راحتی

پیشنهاد خرید

مبل راحتی هشت نفره مدل آراج (Araj)

65,900,000 تومان65,900,000 تومانخرید کنید

انتخاب پارچه مبل راحتی؛ سخت‌ترین بخش خرید مبل راحتی ایتالیایی یا ایرانی

برای خرید سرویس خواب به جنس چوب و کیفیت یراق‌آلات توجه می‌کنیم. اما هنگام انتخاب بهترین نوع مبل راحتی کار سخت‌تر است و باید به جنس و رنگ پارچه هم توجه داشته باشیم. برای انتخاب جنس و رنگ پارچه مبل راحتی جدید به این نکته‌ها توجه کنید:

  • پارچه‌ای که انتخاب می‌کنید باید قبل از هر چیز در برابر سایش و فشار دوام بالایی داشته باشد. بنابراین هنگام انتخاب مبل راحتی یا حتی مبل کلاسیک به کیفیت پارچه توجه کنید.
  • پارچه باکیفیت بافتی یکپارچه و بدون زدگی دارد. به‌علاوه پارچه‌های مبلی باکیفیت نباید کش بیایند.
  • هنگام انتخاب رنگ پارچه مبل باید به نکاتی مثل تم رنگی دکوراسیون منزل، کاربرد مبل، مکان قرار گرفتن مبل راحتی در منزل و سبک چیدمان توجه کنید.
  • بعضی از پارچه‌ها در فصل‌های گرم سال باعث تعریق می‌شوند یا در فصل‌ زمستان سردی هوا را به خود جذب می‌کنند. قبل از خرید بهترین نوع مبل راحتی حتما به این نکته توجه کنید.
  • پارچه مبل راحتی ممکن است در استفاده‌های روزمره لک شوند و نیاز به شستشو پیدا کند. به‌علاوه بعضی از مبل‌های راحتی گاهی در معرض تابش نور خورشید قرار می‌گیرند. بنابراین بهتر است مبلی انتخاب کنید که در برابر نور آفتاب و همچنین شستشو مقاوم باشد.

تولیدی‌های معتبر از پارچه‌های باکیفیت و بادوام در ساخت محصول خود استفاده می‌کنند. بنابراین با خرید از یک فروشگاه مطمئن هیچ نگرانی بابت جنس و دوام پارچه مبل راحتی نخواهید داشت.

بهترین نوع مبل راحتی

3 معیار مهم در تعیین قیمت مبل راحتی

در ساخت مبل راحتی مقدار چوب کمتری به‌کار می‌رود و خبری از منبت‌کاری هم نیست. بنابراین مبل‌های راحتی به‌طور متوسط قیمت کمتری نسبت به مبل کلاسیک دارند. اما چه مواردی در تعیین قیمت مبل راحتی 8 نفره یا کمتر موثر هستند؟

  • جنس پارچه: هرچه دوام و کیفیت پارچه به‌کار رفته در ساخت مبل راحتی بالاتر باشد در نهایت مبل قیمت بیشتری خواهد داشت.
  • مقدار اسفنج به‌کار رفته در مبل راحتی: تراکم اسفنج استفاده شده در تهیه مبل راحتی با کیفیت و طول عمر مبل رابطه مستقیم دارد. برای نشیمن مبل باید حداقل از اسفنج 30 کیلویی و برای دسته‌ها و پشتی از اسفنج 25 کیلویی استفاده شود. هرچه تراکم اسفنج بیشتر باشد، قیمت مبل راحتی بالاتر می‌رود.
  • مدل مبل راحتی: بیشتر افراد دنبال بهترین نوع مبل راحتی و جدیدترین مدل‌ها هستند. هرچه مدل مبل جدیدتر و انحصاری‌تر باشد، درنتیجه قیمت بالاتری هم خواهد داشت.

این عوامل در کنار مواردی مثل جنس چوب و نوع دوخت روی قیمت مبل راحتی 8 نفره یا کمتر تاثیر دارند.

خرید بهترین مبل راحتی ایران از فروشگاه‌های معتبر آنلاین

مبل‌های راحتی بسیار نرم و منعطف هستند و در همه خانه‌ها برای استراحت و آسایش استفاده می‌شوند. هنگام خرید انواع مبل راحتی باید به نکته‌های مختلفی توجه کنید. توجه به جنس و کیفیت پارچه، ابعاد جایگاه مبل، جنس چوب و قیمت مبل از مهم‌ترین فاکتورهای موثر در خرید بهترین نوع مبل راحتی است.

بسیاری از افراد در تشخیص انواع مبل راحتی ایتالیایی یا ترک و ایرانی سررشته‌ای ندارند. خرید از یک فروشگاه معتبر می‌تواند بار بزرگی از دوش شما بردارد و خیال شما را بابت جنس پارچه و چوب، کیفیت دوخت و تراکم اسفنج راحت کند. فروشگاه آنلاین تخت طاووس به نشانی takhttavoosco.com جزو فروشگاه‌های معتبر عرضه کننده بهترین نوع مبل راحتی است. شما می‌توانید انواع مدل‌های جذاب و به‌روز راحتی را در این سایت ببینید و برای یک خرید مطمئن تصمیم بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

61  +    =  68

WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی کارشناسان فروش تخت طاووس بصورت 24 ساعته آماده پاسخگویی و ثبت سفارش شما می باشند