بهترین رنگ فرش برای مبل کرم چه رنگی است؟

بهترین رنگ فرش برای مبل کرم چه رنگی است؟

هماهنگ بودن رنگ فرش و مبلمان در دکوراسیون منزل اهمیت زیادی دارد. گاهی اوقات پیدا کردن رنگ‌بندی مناسب برای دیزاین خانه دشوار به نظر می‌رسد. این اتفاق زمانی سخت‌تر می‌شود که یکی از وسایل خانه را از قبل و بدون در نظر گرفتن رنگ سایر اسباب موجود در خانه، تهیه کرده باشید. بانوان ایرانی همواره در تلاشند تا از رنگ‌های روشن در منازل خود استفاده کنند تا خانه بزرگ‌تر دیده شود. به همین علت فرش و مبلمان رنگ روشن طرفداران زیادی دارد. در این مقاله تصمیم داریم تا به موضوع بهترین رنگ فرش برای مبل کرم رنگ بپردازیم. در صورت تمایل تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

پیشنهاد خرید

مبل استیل 7 نفره مدل سورن (soren)

10,900,000 تومان10,900,000 تومانخرید کنید

بهترین رنگ مکمل برای رنگ کرم چیست؟

ساده‌ترین راه برای هماهنگ کردن رنگ اسباب منزل، استفاده از رنگ‌های مکمل است. به عنوان مثال رنگ کرم در کنار رنگ‌هایی مانند سفید، طوسی، آبی کمرنگ، صورتی ملایم، سورمه‌ای، قهوه‌ای و مشکی به کار می‌رود. بانوان عزیز می‌توانند از این رنگ‌ها به عنوان بهترین رنگ فرش برای مبل کرم استفاده کنند. اما دقت کنید که تنها استفاده از رنگ مکمل کافی نیست. برای زیبایی هرچه بیشتر منزل باید به نکاتی مانند طرح و نقش فرش هم توجه کرد.

برخی از فروشگاه‌ها ممکن است در دکوراسیون خود از رنگ‌های متضاد کمک بگیرند. این ایده برای فضاها و خانه‌های بزرگ توصیه می‌شود. فضای بزرگ فروشگاه مبل به طراحان اجازه استفاده از رنگ‌های متضاد مانند سفید و مشکی در کنار هم را می‌دهد.

بهترین رنگ فرش برای مبل کرم چه رنگی است؟

پیشنهاد خرید

مبل استیل 7 نفره مدل لیوای (livay)

70,000,000 تومان70,000,000 تومانخرید کنید

از چه نوع فرشی در کنار مبلمان کرم رنگ استفاده کنیم؟

فرش‌ها انواع گوناگونی دارند و اکثرا با توجه به طرح و نقشی که دارند، طبقه‌بندی می‌شوند. برخی از انواع مبلمان با فرش‌های مدرن و برخی از مبلمان با فرش‌های سنتی زیباترند. به عنوان مثال یک مبل رنگ فیلی ساده با فرشی با طرح مدرن زیبا به نظر می‌رسد. همچنین برای زیبایی بیشتر فضا می‌توان از فرش‌هایی به رنگ سرمه‌ای، شتری، بنفش، طوسی و نوک مدادی در کنار این مبل استفاده کرد.

پیشنهاد خرید

مبل راحتی 8 نفره مدل استار دو (atar)

39,900,000 تومان39,900,000 تومانخرید کنید

بهترین روش برای ست کردن مبل و فرش چیست؟

یک روش برای هماهنگی هرچه بیشتر فضای داخلی خانه، ست کردن رنگ کوسن‌ها با رنگ اصلی فرش است. شمار زیادی از بانوان به مبل‌های استیل علاقه دارند. این مبل‌ها اکثرا در رنگ‌های روشن تولید می‌شوند. در کنار مبل‌های استیل می‌توان از فرش‌های ساده و سنتی استفاده کرد. البته که انتخاب فرش با طرح سنتی در کنار این نوع مبل رایج‌تر است. در صورتی که در منزل خود از مبل استیل ترک استفاده می‌کنید. برای زیبایی بیشتر خانه، از فرش همرنگ با مبل‌ها کمک بگیرید یا همانطور که گفتیم از کوسن همرنگ با فرش استفاده کنید.

فرش خود را با رنگ بدنه مبل‌ها ست کنید

پیشنهاد خرید

مبل کلاسیک ۱۰ نفره مدل راستین (rastin)

90,000,000 تومان90,000,000 تومانخرید کنید

فرش خود را با رنگ بدنه مبل‌ها ست کنید

توجه به رنگ بدنه مبل (یعنی پایه و دسته مبل) برای ایجاد هماهنگی با فرش، یکی دیگر از روش‌های ست کردن فضای داخلی خانه است. در این روش نیازی به توجه به رنگ مبل نیست. به عنوان مثال بهترین رنگ فرش برای مبل کرم با بدنه چوبی، فرشی به رنگ چوب است. اما در صورتی که از مبل‌های راحتی مانند مبل ال کنج استفاده می‌کنید. باید بدانید که بدنه این نوع از مبل‌ها زیاد مشخص نیست. به همین علت باید برای خرید فرش، به رنگ این نوع مبل دقت کنید.

پیشنهاد خرید

مبل استیل 7 نفره مدل لیو (liuo)

75,000,000 تومان75,000,000 تومانخرید کنید

استفاده از رنگ‌های متضاد در دکوراسیون داخلی برای زیبایی بیشتر خانه

برخی از افراد علاقه دارند که در فضای داخلی خانه از رنگ‌های بیشتری استفاده کنند. یک روش ایده‌آل برای این افراد، استفاده از رنگ‌های متضاد است. در این روش از رنگ‌های متعددی در دکوراسیون خانه استفاده می‌شود. بهترین رنگ فرش برای مبل کرم از دید این افراد، فرشی به رنگ قرمز یا قهوه‌ای است. استفاده از فرش سنتی قرمز با مبلمان کرم در کنار کوسن‌هایی قرمز رنگ، جذابیت زیادی به اتاق نشیمن شما می‌بخشد.

توجه داشته باشید که نوع مبل باید با طرح فرش سازگاری داشته باشد. مثلا مبل چستر، مبلی مدرن به شمار می‌رود و با فرش های مدرن سازگارتر است. اما مبل‌های راحتی ساده در کنار فرش‌های سنتی زیبایی بیشتری دارند. برخی افراد تصور می‌کنند که خرید مبل‌های مدرن از نظر اقتصادی به صرفه نیست. اما باید به این مورد اشاره کرد که در حال حاضر قیمت مبل چستر 8 نفره با مبل راحتی 8 نفره اختلاف زیادی ندارد. بنابراین هنگام خرید مبلمان حتما از فروشگاه‌های آنلاین مانند تخت طاووس کمک گرفته تا با قیمت انواع مبلمان آشنا شوید.

بهترین رنگ فرش برای مبل کرم چه رنگی است؟

فروشگاه تخت طاووس بزرگ‌ترین تولیدکننده انواع مبلمان خانگی با کیفیت و مقرون به صرفه

در این مقاله تلاش کردیم تا روش‌های ست کردن مبلمان خانه با فرش را به شما توضیح دهیم. همچنین به این سوال پاسخ دادیم که بهترین رنگ فرش برای مبل کرم، چه رنگ فرشی است. در پایان به شما توصیه می‌کنیم که پیش از خرید حضوری، از فروشگاه‌های آنلاین مبلمان دیدن کنید. به این ترتیب با قیمت‌ها و جدیدترین مدل‌های مبلمان آشنا می‌شوید. فروشگاه تخت طاووس یکی از بهترین سایت‌های مرجع در زمینه مبلمان است.

فروشگاه تخت طاووس از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان مبلمان در کشور به شمار می‌رود. در این فروشگاه انواع سرویس خواب، مبلمان خانگی، انواع میز و کنسول با بهترین کیفیت به مشتریان عرضه می‌شود. قیمت مناسب و کیفیت خوب باعث شده تا محصولات این مجموعه، نظر مشتریان را به خود جلب کند. مشتریان عزیز می‌توانند پس از مشاهده محصولات در فروشگاه اینترنتی تخت طاووس خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهند. یا به شعب ما مراجعه کرده و پس از دیدن مبلمان از نزدیک، خرید خود را کامل کنند.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  +  74  =  78

WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی کارشناسان فروش تخت طاووس بصورت 24 ساعته آماده پاسخگویی و ثبت سفارش شما می باشند