بهترین مرکز فروش میز تلویزیون در تهران

بهترین مرکز فروش میز تلویزیون در تهران

اگر قصد خرید میز تلویزیون برای جهیزیه خود را دارید یا می‌خواهید دکوراسیون منزلتان را تغییر دهید، بهتر است در ابتدا به بورس میز تلویزیون مراجعه کنید. در صورتی که ساکن پایتخت باشید حتما با مراکز و فروشگاه‌های بسیاری در سطح شهر برخورد کرده‌اید که انواع میز تلویزیون جدید و کلاسیک را در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف به مشتریان عرضه می‌کنند. سوالی که برای بسیاری از ساکنین تهران ایجاد می‌شود این است که بورس میز تلویزیون در تهران کجاست و از چه طریق می‌توانند اجناس باکیفیت را با قیمت مناسب تهیه کنند. به کمک اطلاعات موجود در این مقاله، خریدی شیرین و بی‌واسطه را تجربه خواهید کرد.

پیشنهاد خرید

سرویس خواب دو نفره صورتی مدل آزیتا (azita)

29,900,000 تومان29,900,000 تومانخرید کنید

ابعاد میز تلویزیون باید متناسب با تلویزیون باشد

هنگام خرید میز تلویزیون در وهله اول باید به نوع و ابعاد تلویزیون خود دقت کنید. تلویزیون‌ها در ابعاد مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌شوند و برای هر اندازه، میز مناسبی وجود دارد. برای مثال اگر یک تلویزیون ۴۲ اینچ خریداری کرده و به‌دنبال میزی مناسب برای آن هستید، حتما ابعاد تلویزیون را درنظر بگیرید. درصورتی که با ابعاد و اندازه‌ها آشنایی چندایی ندارید، پیشنهاد ما این است که از فروشنده راهنمایی بگیرید. همچنین می‌توانید مشخصات میز دلخواهتان را در سایت تخت طاووس تهران وارد کرده و از میان محصولات موجود، مناسب‌ترین را انتخاب و خریداری کنید. مشخصات کلیه میزهای تلویزیون در صفحات مجزا درج شده است.

دکوراسیون منزل، موثر در انتخاب میز تلویزیون مناسب

پیشنهاد خرید

سرویس خواب دو نفره سفید مدل آنجل (anjel)

29,900,000 تومان29,900,000 تومانخرید کنید

دکوراسیون منزل، موثر در انتخاب میز تلویزیون مناسب

بسیاری از افراد و به‌ویژه تازه‌عروس‌ها هنگام خرید لوازم منزل دچار شک و تردید می‌شوند. چیدمان داخلی یک امر تخصصی است، اما شما نیز می‌توانید با کمی دقت و سلیقه، خانه‌ای زیبا داشته باشید. میز تلویزیون که اغلب در قسمت هال یا پذیرایی خانه قرار می‌گیرد، تاثیر قابل‌توجهی بر چیدمان منزل دارد. اولین نکته‌ای که زمان خرید این محصولات باید به آن توجه کنید، تناسب میز تلویزیون با دکور خانه است.

اگر از لوازم و مبلمان مدرن و به‌روز استفاده کرده‌اید، پیشنهاد می‌شود یک میز تلویزیون مدرن خریداری کنید. درصورتی که به سبک کلاسیک علاقه دارید و کلیه لوازم خود را در این سبک خریداری کرده‌اید، میز تلویزیون نیز بهتر است در همین سبک باشد.وقتی خانم‌ها به فکر تغییر دکوراسیون منزل بیوفتند، معمولا این تغییر فقط به خرید یک میز تلویزیون ختم نمی‌شود. اگر علاوه‌بر میز تلویزیون به‌دنبال خرید مبل آنلاین ارزان، میز نهارخوری، سرویس خواب و سایر لوازم منزل نیز هستید، بهتر است از سایر صفحات این سایت نیز دیدن کنید.

پیشنهاد خرید

سرویس خواب دو نفره مدل متائو (Mateo)

32,900,000 تومان32,900,000 تومانخرید کنید

میز تلویزیون را متناسب با ابعاد خانه انتخاب کنید

هنگام خرید تلویزیون و سایر اثاثیه منزل، ابعاد خانه را مدنظر قرار دهید. برای مثال اگر خانه شما کوچک است، خرید مبلمان چستر که ابعاد بزرگی دارد و فضای بسیاری اشغال می‌کند، اصلا توصیه نمی‌شود. همچنین هیچ صرفه اقتصادی ندارد. قیمت مبل چستر 8 نفره، بسیار بیشتر از یک مبلمان راحتی زیبا و مناسب با ابعاد منزلتان خواهد بود. این استدلال برای میز تلویزیون نیز صادق است. استفاده از تلویزیون و میز تلویزیون بزرگ که نیمی از خانه را اشغال کند کار عاقلانه‌ای به‌نظر نمی‌آید و از لحاظ زیبایی شناختی نیز هیچ توجیهی ندارد. لازم به ذکر است که هرچه ابعاد تلویزیون بزرگتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر رفته و برای خانه‌های کوچک مقرون‌به‌صرفه نیست.

اغلب میز تلویزیون‌های موجود در بازار بزرگ هستند و برای خانه‌هایی با متراژ بالا طراحی شده‌اند. از بهترین میزها برای خانه‌های کوچک می‌توان به میز تلویزیون دیواری اشاره کرد. تلویزیون به دیوار نصب می‌شود و این میزها متعلقات تلویزیون را نگهداری می‌کنند. در فروشگاه تخت طاووس این امکان برای شما فراهم شده است که میز تلویزیون مورد علاقه خود را در ابعاد و اندازه‌های دلخواه سفارش داده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید.

میز تلویزیون چه رنگی بخریم؟

پیشنهاد خرید

سرویس خواب دو نفره مدل لیلیان (Lillian)

32,900,000 تومان32,900,000 تومانخرید کنید

میز تلویزیون چه رنگی بخریم؟

میزهای تلویزیون در ابعاد، رنگ‌ها و جنس‌های متنوعی تولید می‌شوند و شما می‌توانید باتوجه به سلیقه و نیاز خود اقدام به خرید کنید. اگر در مورد رنگ میز تلویزیون تصمیم قطعی نگرفته و دچار تردید هستید، بهتر است از دکوراسیون منزلتان کمک بگیرید. یکی از اصول چیدمان داخلی، هماهنگی اجزا با یکدیگر است. برای مثال مبل فیروزه ای طرفداران بسیاری در بین تازه‌عروس‌ها دارد. اگر مبلمان شما نیز به همین رنگ است، در انتخاب رنگ میز تلویزیون دقت کافی به‌خرج دهید. ناهماهنگی هر یک از اجزا با یکدیگر، هارمونی را از بین برده و حس ناخوشایندی ایجاد می‌کند.

پیشنهاد خرید

سرویس خواب دو نفره مدل اگنس (Agnes)

32,900,000 تومان32,900,000 تومانخرید کنید

قیمت انواع میز تلویزیون‌های جدید بازار

میز تلویزیون علاوه بر کاربردی که دارد، در زیبایی دکوراسیون داخلی نیز بسیار موثر است. عوامل متعددی ازجمله اندازه، جنس و طرح، روی قیمت این محصولات تاثیرگذار هستند. برای مثال میز تلویزیون‌های هایگلاس تقریبا جدید بوده و طرفداران بسیاری پیدا کرده‌اند. در محصولات هایگلاس از روکشی براق و شفاف به نام پلکسی گلاس استفاده شده و در ساخت کمد، کابینت و میز تلویزیون کاربرد دارند. یکی از ویژگی‌های مهم این محصولات، ضدآب بودن آنها است. قیمت میز تلویزیون هایگلاس در مقایسه با محصولات چوبی پایین‌تر است و صرفه اقتصادی بیشتری دارد. از سایر محصولات هایگلاس که امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده‌اند به سرویس خواب نیز می‌توان اشاره کرد. تولیدی تخت طاووس انواع میز تلویزیون لاکچری و مدرن را با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب به مشتریان عرضه می‌کند.

مدرن‌ترین و جدیدترین میز تلویزیون

مدرن‌ترین و جدیدترین میز تلویزیون را از فروشگاه تخت طاووس خریداری کنید

در این مقاله تلاش کردیم تا بهترین بورس میز تلویزیون در تهران را به شما معرفی کنیم تا بتوانید میز تلویزیون دلخواه خود را با کیفیت بالا و قیمت مناسب خریداری کنید. فروشگاه تخت طاووس، یکی از قدیمی‌ترین و بهترین تولیدکننده انواع میز تلویزیون، سرویس خواب، مبلمان و انواع میز و کنسول است که محصولات خود را به دو روش آنلاین و حضوری به مشتری عرضه می‌کند. ما واسطه‌ها را حذف کرده و تولیدات خود را به‌صورت مستقیم و با قیمت مناسب در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهیم. در هر نقطه‌ای از ایران که باشید، به‌آسانی به کلیه محصولات موجود در تخت طاووس دسترسی خواهید داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

39  +    =  44

WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی کارشناسان فروش تخت طاووس بصورت 24 ساعته آماده پاسخگویی و ثبت سفارش شما می باشند