راهنمای خرید سرویس خواب

راهنمای خرید سرویس خواب

 سرویس خواب ایده آل و مناسب از اولین و ضروری ترین لوازم در اتاق خواب محسوب می شود که هر چقدر ساخت استاندارد و اصولی تری داشته باشد از صرف هزینه های اضافی در آینده جلوگیری خواهد کرد. سرویس خوابی که شرایط استراحت خوب و راحتی را برای شما فراهم کند. استفاده از متریال با کیفیت، مدل و ترکیب رنگ زیبا از نکات یک سرویس خواب خوب است. در این نوشتار از فروشگاه مبلمان تخت طاووس همراه شما هستیم با بررسی ویژگی های سرویس خواب خوب، نکاتی که حتما قبلا از خرید سرویس خواب باید بدانید. در ابتدا کمی با اجزاء تشکیل دهنده سرویس خواب بیشتر آشنا شویم.

پیشنهاد خرید

سرویس خواب کاتالیا دو نفره

39,000,000 تومان39,000,000 تومانخرید کنید

سرویس خواب شامل چه چیزهایی می شود؟

اگر برای خرید سرویس خواب به مراکز فروش مبلمان و سرویس خواب سری بزنید یا از طریق فروشگاه اینترنتی مبلمان محصولات را مشاهده و بررسی کنید. خواهید دید که ست سرویس خواب شامل تخت خواب، پاتختی، میز توالت یا همان میز آرایش، آینه، کمد و مبل پاتختی یا پاف می شود. سرویس خواب کامل همه این لوازم را به همراه خود دارد. اما بسته به سلیقه افراد و میزان فضایی که در اختیار دارند می توانند تعداد لوازم جانبی را اضافه یا کم کنند. سرویس خواب ها در ابعاد تک نفره و دو نفره با جنس چوب های متفاوتی ساخته می شود.

راهنمای انتخاب مبل راحتی

پیشنهاد خرید

سرویس خواب سرمه 2 نفره

188,000,000 تومان188,000,000 تومانخرید کنید

سرویس خواب چوبی دو نفره چه مدلی خوبه؟

اگر به زندگی سلطنتی و پر زرق و برق علاقه دارید به شما پیشنهاد خرید سرویس خواب سلطنتی همراه با ست جدیدترین مبل استیل ترک را می دهیم. این مدل سرویس خواب ها که عموما با تناژ رنگ طلایی ساخته می شوند در بین خانواده های ایرانی بسیار پرطرفدار هستند. اما چنانچه به سبک و دکوراسیون مدرن بیشتر علاقه دارید سرویس خواب های دو نفره و تک نفره متنوعی با رنگ و مدل های جذاب، مناسب با سلیقه شما در بازار وجود دارد.

راهنمای خرید سرویس خواب

پیشنهاد خرید

سرویس خواب کاوالی دو نفره

59,000,000 تومان59,000,000 تومانخرید کنید

سرویس خواب چه ویژگی هایی دارد؟

اصلی ترین ویژگی سرویس خواب، چوب استفاده شده در ساخت آن است. کیفیت تخت خواب ها بسته به متریال به کار رفته در تولید آن ها درجه بندی دارند. غالبا سرویس خواب هایی که از چوب ساخته می شوند بهترین کیفیت را نسبت به سرویس های فلزی، ام دی اف و ملامینه دارند. شناخت جنس چوب هایی که برای ساخت سرویس خواب استفاده می شوند شما را در انتخاب بهترین و باکیفیت ترین مدل سرویس خواب کمک خواهد کرد. همچنین در فروشگاه مبلمان تخت طاووس علاوه بر خرید اینترنتی مبل راحتی ارزان می توانید سرویس خواب مورد پسند خود را با جنس چوب، ابعاد و طرح دلخواه به صورت آنلاین سفارش دهید. جنس چوب سرویس خواب از این نظر اهمیت دارد که هر چقدر چوب و رنگ به کار رفته در ساخت تخت خواب مرغوب تر باشد در گذر زمان سرویس خواب کمتر نیاز به تعمیر پیدا می کند و طول عمر بیشتری خواهد داشت. همچنین رنگ با کیفیت مانع پخش بوی نامطبوع در اتاق خواب می شود و طرح سرویس را به خوبی حفظ می کند. چوب های نامرغوب به مرور زمان دچار موریانه زدگی شده و غیرقابل استفاده می شوند.

راهنمای خرید سرویس خواب

پیشنهاد خرید

سرویس خواب کویین فرانسوی دو نفره

89,000,000 تومان89,000,000 تومانخرید کنید

سرویس خواب ام دی اف مدرن

اگر چه سرویس خواب های چوبی مقاومت و انعطاف بیشتری دارند اما قیمت آن ها نسبت به سایر محصولات مشابه بالاتر است. چوب ام دی اف نیز یکی از بهترین متریال ها برای ساخت سرویس خواب است. سبک های سرویس خواب های ام دی اف بسیار متنوع و زیبا هستند. سرویس های مدرن، کلاسیک و فانتزی غالبا با چوب ام دی اف ساخته می شوند. برای مثال اگر برای دکوراسیون سالن پذیرایی از مبل اسپرت کلاسیک ترک استفاده کرده اید با یک ست سرویس خواب مدرن هم خوانی لوازم را بیشتر کنید تا فضایی متعادلی داشته باشید. سرویس خواب های ام دی اف نیز بسیار مقاوم و با کیفیت هستند و با سرویس خواب های چوبی به لحاظ طول عمر برابری می کنند اما قیمت بسیار مناسب تری دارند.

راهنمای خرید سرویس خواب

پیشنهاد خرید

سرویس خواب اسنو دو نفره

39,000,000 تومان39,000,000 تومانخرید کنید

سرویس خواب از کجا بخریم؟

فروشگاه تخت طاووس بزرگترین تولید کننده انواع مبلمان و مرکز خرید تخت خواب در تهران است. تمامی محصولات فروشگاه تخت طاووس مستقیما از تولیدی و بدون واسطه به مشتری ارائه می شوند. از این رو مشتریان محترم می توانند سرویس خواب دلخواه خود را با قیمت مناسب و بهترین کیفیت به همراه دو سال گارانتی تهیه نمایند. کافی است با مراجعه به وبسایت  http://takhttavoosco.com/ از تنوع مدل سرویس خواب های چوبی، ام دی اف و ملامینه دیدن فرمائید. همچنین می توانید با شماره 09129630185 در تماس باشید تا کارشناسان ما اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار دهند. هموطنان عزیز می‌توانند سرویس خواب مورد پسند خود را از سراسر کشور به صورت آنلاین با مدل، طرح و ابعاد دلخواه سفارش دهند. در ادامه به معرفی نکات مهم دیگری که در انتخاب سرویس خواب خوب تاثیر دارند می پردازیم.

راهنمای خرید سرویس خواب

به ارتفاع تخت خواب دقت کنید

یکی دیگر از ویژگی های مهم سرویس خواب خوب گردش هوای مناسب است. زمانی که گردش هوا به خوبی انجام شود از رشد انواع قارچ، میکروب و ایجاد بوی نا مطبوع جلوگیری می کند. این نکته علاوه بر حفظ بهداشت به داشتن خوابی راحت تر هم کمک می کند. سعی کنید سرویس خوابی انتخاب کنید که از ارتفاع مناسبی برخوردار باشد تا هوا به خوبی عبور کند. همچنین به راحتی در تشک و ملحفه ها جریان داشته باشد. ارتفاع تخت خواب برای بزرگسان و کودکان متفاوت است. یک تخت خواب خوب استاندارد نباید مماس با زمین باشد. اگر چه باز بودن فضای زیر تخت خواب شما را مجبور می کند تا مدام آن را تمیز کنید اما لبه های کاملا مماس علاوه بر اینکه جریان هوا را به خوبی عبور نمی دهد ممکن است بر روی فرش زیر تخت نیز رد باقی بگذارد.

راهنمای خرید سرویس خواب

 سرویس خوابی انتخاب کنید که به راحتی جابه جا شود

اگر هر سال نیاز به جابه جایی دارید تنها به شیک بودن سرویس خواب حساس نباشید. یک سرویس خواب خوب باید سهولت در حمل و نقل نیز داشته باشد. اگر چه اغلب تخت خواب ها قابلیت جدا شدن قطعات را دارند، اما اگر مستاجر هستید و بایستی چندین بار تخت را باز و بسته کنید حتما تخت مقاومی را انتخاب کنید تا در بلند مدت آسیب نبیند. از طرف دیگر در مورد سهولت جا به جایی به سبک بودن سرویس خواب توجه کنید، تا هنگام نقل و انتقال به مشکل برنخورید.

راهنمای خرید سرویس خواب

 

 

به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18  +    =  25

WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی کارشناسان فروش تخت طاووس بصورت 24 ساعته آماده پاسخگویی و ثبت سفارش شما می باشند