راهنمای خرید مبل سلطنتی

راهنمای خرید مبل سلطنتی

مبل سلطنتی یا همان مبل استیل که در بین خانواده های ایرانی محبوبیت بالایی هم دارد. مبل سلطنتی همانطور که از نام آن مشخص است به سبکی مجلل و شیک از مبل گفته می شود. بر روی دسته ها، تاج و حتی پایه های مبل استیل منبت کاری های ظریفی طراحی شده است که ارزش و زیبایی آن را چندین برابر می کند. برای اینکه نمای لوکس مبل استیل به خوبی حفظ شود غالبا بر روی منبت کاری ها از رنگ نقره ای و طلایی استفاده می شود. سبک تشریفاتی مبل سلطنتی بهترین گزینه برای منازل و فضاهای بزرگ با دکوراسیون مجلل است. در این نوشتار تلاش خواهیم کرد اطلاعات بیشتری در رابطه با مبل سلطنتی از فروشگاه اینترنتی مبلمان تخت طاووس در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید بهترین مدل مبل سلطنتی را انتخاب کنید، با ما همراه باشید.

پیشنهاد خرید

سرویس خواب دو نفره صورتی مدل آرمان (arman)

29,900,000 تومان29,900,000 تومانخرید کنید

ویژگی های مبل استیل یا سلطنتی چیست؟ با سایر مدل های مبل چه تفاوتی دارد؟

اگر مبل های موجود در بازار را به طور مشخص و تقسیم شده معرفی کنیم به این سه دسته بندی خواهیم رسید: مبل سلطنتی یا استیل، مبل راحتی، مبل کلاسیک. هر کدام از این مبل ها سبک و طراحی مخصوص به خود را دارند و مناسب با دکوراسیونی طراحی شده اند. با این حال مبل سلطنتی همیشه طرفداران خود را دارد و یکی از پر مخاطب ترین سبک ها در صنعت مبلمان است. قسمت عمده مبل سلطنتی از چوب ساخته می شود که نسبت به سایر مدل های مبل وزن و حجم بیشتری دارد. منبت کاری هایی که بر روی دسته و تاج مبل استیل وجود دارد بصورت دستی تراشیده می شوند به همین دلیل مبل سلطنتی قیمت بالاتری دارد. همچنین در ساخت روکش مبل استیل از پارچه های بسیار زیبا و با کیفیتی مانند مخمل و زربافت استفاده می شود. فوم به کار رفته در مبل سلطنتی از مرغوب ترین نوع فوم های سرد موجود در بازار است که با گذشت زمان خاصیت ارتجاعی خود را از دست نداده عمر طولانی دارد. در فروشگاه آنلاین تخت طاووس امکان خرید اینترنتی مبل استیل، با رنگ، طرح و پارچه دلخواه شما مطابق با دکوراسیون مدنظرتان فراهم است. همچنین تمام محصولات این فروشگاه با دوسال گارانتی ارائه می شوند.

راهنمای خرید مبل سلطنتی

پیشنهاد خرید

سرویس خواب دو نفره کرم رنگ مدل آزیتا (azita)

29,900,000 تومان29,900,000 تومانخرید کنید

چند نکته طلایی که قبل از خرید مبل سلطنتی لازم است بدانید

سبک طراحی مبل استیل یا سلطنتی بقدری با شکوه و خاص است که افراد ناخود آگاه جذب آن می شوند. به طوری که هر کسی علاقه دارد یکدست از آن را در منزل داشته باشد. مخصوصا زیبایی چشم نواز منبت کاری های روی بدنه مبل که همگی هنر دست منبت کاران است. اما بهتر است قبل از اینکه به سراغ خرید مبل سلطنتی بروید چند نکته را در نظر بگیرید:

پیشنهاد خرید

سرویس خواب دو نفره سفید مدل آنجل (anjel)

29,900,000 تومان29,900,000 تومانخرید کنید

متراژ خانه، اولین و مهم ترین نکته قبل از خرید مبل استیل

هنگامی که برای خرید مبل استیل به فروشگاه ها مراجعه می کنید، ابتدا به متراژ خانه و میزان فضایی که در اختیار داید توجه کنید. اگر خانه بزرگی ندارید خرید مبل راحتی ارزان از تولیدی که تنوع رنگ بسیاری دارد انتخاب بهتری است. زیرا مدل های مبل سلطنتی اکثرا با ارتفاع و حجم بزرگ تولید می شوند و دکوراسیون متفاوتی نیاز دارند. همچنین مبل استیل برای خانه هایی که هر ساله نیاز به جابه جایی ندارند بهتر است زیرا مبل های سلطنتی نسبت به سایر مدل های مبلمان وزن بیشتری دارند.

راهنمای خرید مبل سلطنتی

پیشنهاد خرید

مبل کلاسیک 7 نفره سبز مدل کانی (kani)

39,900,000 تومان39,900,000 تومانخرید کنید

در گام دوم به سبک دکوراسیون منزل توجه داشته باشید 

یکی دیگر از نکات مهم در زمان خرید مبلمان دقت به سبک دکوراسیون خانه است. برای مثال استفاده از مبل استیل یا سلطنتی در خانه ای که تم اسپرت دارد خیلی زیبا به نظر نمی رسد. در چنین شرایطی بهتر است با انتخاب یک دست مبل اسپرت خوش رنگ هارمونی فضا را حفظ کرده و نمایی متناسب با خانه را رقم بزنید. مبل استیل برای دکوراسیون های مجلل و بزرگ نمای بهتری دارند.

راهنمای خرید مبل سلطنتی

پیشنهاد خرید

مبل کلاسیک 7 نفره کرم رنگ مدل اذر (azar)

39,900,000 تومان39,900,000 تومانخرید کنید

قیمت مبل معیار بعدی برای انتخاب مبل سلطنتی است

قطعا میزان بودجه و هزینه ای که قرار است برای خرید مبل استیل صرف کنید در انتخاب نهایی شما اهمیت زیادی دارد. به طور کلی قیمت مبل سلطنتی نسبت به سایر مدل های مبلمان گران تر است. همچنین تفاوت در سبک منبت مبلمان سلطنتی باعث تغییر قیمت در بین مدل های مختلف آن می شود. علاوه بر مدل مبل استیل، جنس و کیفیت متریالی که در ساخت آن استفاده شده است نیز در قیمت مبل سلطنتی تاثیر گذار است. پشنهاد می کنیم قبل از خرید نهایی مبل سلطنتی  به فروشگاه مبلمان تخت طاووس به آدرس http://takhttavoosco.com/ مراجعه نمایید تا بیشتر با قیمت و کیفیت محصولات ارائه شده آشنا شوید.

راهنمای خرید مبل سلطنتی

بهترین رنگ برای مبلمان سلطنتی چیست؟ راهنمای انتخاب رنگ مبل سلطنتی

در هنگام انتخاب رنگ مناسب برای مبل سلطنتی نکات مهمی مانند نور، سبک دکوراسیون، رنگ دیگر وسایل  مانند رنگ سرویس خواب مدرن ترکیه ای که در اتاق خواب وجود دارد نیز اثر گذار است. بهتر است برای ایجاد نمایی بی نظیر در خانه رنگ مبلمان با لوازم منزل تناسب داشته باشد. رنگ تاثیر به سزایی در حس گرمی خانه ، نشاط، دلگیر بودن و یا بزرگ تر دیده شدن فضا دارد! رنگ ها هم برای بهتر دیده شدن نیاز به نور دارند. به همین دلیل بهتر است پیش از انتخاب مبل سلطنتی نور و متراژ محیط را به خوبی بررسی کنید. مثلا در خانه ای که نور مناسبی ندارد انتخاب مبل استیل با رنگ تیره گزینه مناسبی نیست و بهتر است از رنگ های روشن استفاده کنید تا فضایی بزرگ تر و دلباز تری خلق کنید.

راهنمای خرید مبل سلطنتی

خرید مبل سلطنتی قیمت مناسب با ابعاد و رنگ دلخواه از تخت طاووس

در فروشگاه تخت طاووس به عنوان قدیمی ترین و بهترین فروشگاه اینترنتی مبلمان کشور، امکان خرید انواع مبل سلطنتی، مبل کلاسیک، مبل راحتی و همچنین خرید اینترنتی آینه و کنسول مدرن را با بهترین قیمت برای شما عزیزان فراهم کرده ایم. از طرفی برای خرید مبل سلطنتی با رنگ و ابعاد دلخوه خود از سراسر کشور می توانید با شماره 09129630185 در تماس باشید تا کارشناسان راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار دهند.

راهنمای خرید مبل سلطنتی

 

 

 

 

 

 

به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6  +    =  12

WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی کارشناسان فروش تخت طاووس بصورت 24 ساعته آماده پاسخگویی و ثبت سفارش شما می باشند