رنگ مناسب برای مبل سلطنتی یا کلاسیک

رنگ مناسب برای مبل سلطنتی یا کلاسیک

سبک کلاسیک یکی از پرطرفدارترین سبک‌ها در دکوراسیون داخلی است که هیچ‌وقت قدیمی نمی‌شود. اگر این سبک را برای چیدمان منزل خود انتخاب کرده‌اید، استفاده از مبل سلطنتی یا کلاسیک را به شما پیشنهاد می‌دهیم. برای داشتن یک دکوراسیون شیک و جذاب باید نکات بسیاری را مدنظر قرار دهید که یکی از مهم‌ترین آنها، رنگ است. رنگ‌ها از لحاظ روان‌شناسی و زیبایی‌شناختی اهمیت بالایی داشته و در چیدمان خانه بسیار تاثیرگذار هستند. حالا این سوال برایتان ایجاد می‌شود که مبل سلطنتی یا کلاسیک چه رنگی بخریم تا خانه‌ای زیباتر داشته باشیم. اگر تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید، اطلاعات ارزشمندی درباره رنگ مناسب مبلمان استیل در اختیار شما قرار خواهیم داد تا بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید.

پیشنهاد خرید

مبل کلاسیک ۷ نفره مدل کویین (Quinn)

85,000,000 تومان85,000,000 تومانخرید کنید

هنگام خرید مبل سلطنتی یا کلاسیک به رنگ سایر وسایل خانه توجه کنید

در مواقع بسیاری پیش آمده است که افراد با مراجعه به فروشگاه مبل، یک دست مبلمان سلطنتی پسندیده و آن را خریداری می‌کنند. اما وقتی سرویس مبل به دستشان رسیده و آن را در پذیرایی قرار می‌دهند، چندان از انتخاب خود راضی به‌نظر نمی‌رسند. چرا این مشکل به دفعات تکرار شده است؟ به این دلیل که اغلب فروشگاه‌ها، محصولاتشان را داخل کاتالوگ و به‌همراه یک دکوراسیون زیبا و جذاب به مشتری نشان می‌دهند و بسیاری از مشتریان بدون توجه به دکوراسیون منزل خود، مبلمان را انتخاب کرده و سپس از خرید خود پشیمان می‌شوند. در درجه اول باید به سبک دکور منزل و رنگ آن توجه کنید. رنگ دیوار، فرش و پرده‌ها، در انتخاب مبلمان تاثیر مستقیم دارند. در بخش‌های بعدی مفصل‌تر به این موضوع خواهیم پرداخت.

بهترین رنگ مناسب برای مبل سلطنتی یا کلاسیک

پیشنهاد خرید

مبل نئو کلاسیک ۷ نفره مدل سمران (samran)

59,000,000 تومان59,000,000 تومانخرید کنید

استفاده از رنگ‌های مکمل در دکوراسیون منزل

یکی از بهترین روش‌ها برای انتخاب رنگ مبل سلطنتی یا مبل راحتی مناسب، توجه به رنگ‌های مکمل است. برای اینکه دکوراسیون منزل شما یکپارچه باشد، مبلی را انتخاب کنید که رنگ آن مکمل رنگ‌های موجود در اتاق است. برای مثال اگر رنگ قالب در خانه شما نارنجی است، رنگ آبی انتخاب هوشمندانه‌ای به نظر می‌رسد. البته لازم به ذکر است که رنگ قهوه‌ای و طیف‌های مختلف آن از محبوب‌ترین رنگ‌ها در منازل ایرانی هستند. اگر در دیوار، پرده‌ها و فرش‌ها از رنگ‌های کرم، قهوه‌ای سفید و شیری استفاده شده است، خرید یک مبل سلطنتی با رنگی نزدیک به این رنگ‌ها، انتخاب بسیار مناسبی به شمار می‌رود.

پیشنهاد خرید

مبل کلاسیک ۷ نفره مدل ترسا (tarsaa)

85,000,000 تومان85,000,000 تومانخرید کنید

رنگ‌های متضاد روح تازه‌ای به دکوراسیون منزل می‌دهند

از روش‌های دیگر برای انتخاب رنگ مبلمان سلطنتی، استفاده از رنگ‌های متضاد است. برای جلوه دادن به دکوراسیون داخلی منزل همیشه به رنگ‌های مشابه یا مکمل نیازی نیست. برخی مواقع، تضادها هستند که روح تازه‌ای به دکوراسیون بخشیده و زیبایی آن را دوچندان می‌کنند. رنگ‌هایی همچون یشمی، فیروزه‌ای، یاقوتی و نقره‌ای برای مبلمان سلطنتی بسیار شیک و جذاب هستند و حس لوکس و تجملاتی بودن را کاملا منتقل می‌کنند. شاید انواع مبل اسپرت ترک و راحتی تنوع رنگ بیشتری داشته باشند و قدرت انتخاب بیشتری در اختیار شما قرار دهند و فقط تعدادی رنگ خاص برای مبل‌های سلطنتی یا کلاسیک تعریف شده باشد، اما با همین رنگ‌های محدود نیز می‌توانید دکورهای بسیار جذابی بچینید.

مناسب ترین رنگ مناسب برای مبل سلطنتی یا کلاسیک

پیشنهاد خرید

مبل کلاسیک ۱۰ نفره مدل راستین (rastin)

90,000,000 تومان90,000,000 تومانخرید کنید

توجه به ترند سال یا استفاده از رنگ‌های خنثی در خرید مبل سلطنتی؟

اگر به تغییر دکوراسیون علاقه‌مند هستید و بودجه کافی برای این کار را دارید، به سراغ ترند و مد سال بروید. با آغاز سال نوی میلادی، تعدادی رنگ و طرح مد شده و به ترند سال تبدیل می‌شوند. انتخاب مبلمان با توجه به مد، تنوع ایجاد می‌کند اما بسیار پرهزینه است و اصلا صرفه اقتصادی ندارد. ازاین‌رو اغلب افراد به‌دنبال رنگ‌های خنثی هستند، زیرا این رنگ‌ها به‌راحتی با کلیه لوازم منزل ست می‌شوند. فرقی نمی‌کند مبل سلطنتی کرم انتخاب کنید یا مبل چستر طوسی؛ رنگ‌های خنثی همیشه انتخاب‌هایی پرطرفدار و بدون ریسک هستند.

پیشنهاد خرید

مبل نئو کلاسیک ۸ نفره مدل آمین (amin)

59,000,000 تومان59,000,000 تومانخرید کنید

متراژ فضا؛ فاکتوری مهم در انتخاب طرح و رنگ مبلمان کلاسیک

هرچه متراژ محل زندگی بزرگ‌تر باشد، چیدمان آن آسان‌تر است. خرید مبلمان و نحوه دکوراسیون فضاهای کوچک، هنر بزرگی است و به خلاقیت نیاز دارد. اگر می‌خواهید برای خانه کوچک خود مبل سلطنتی یا کلاسیک تهیه کنید، در انتخاب رنگ مبلمان با محدودیت مواجه خواهید شد. البته که می‌توانید هر مبلی با رنگ دلخواهتان خریداری کنید، اما پیشنهاد ما این است که برای بهتر و دلبازتر دیده شدن فضا، سراغ برخی رنگ‌ها و طرح‌ها نروید. برای مثال، رنگ‌های تیره یا طرح‌های شلوغ اصلا برای خانه‌های کوچک مناسب نیستند. با استفاده از پارچه‌هایی با طرح‌های ظریف و رنگ‌های روشن یا خنثی می‌توانید زیبایی دکوراسیون منزلتان را دوچندان کنید.

هنگام خرید مبلمان برای خانه‌های کوچک بهتر است به کانسپت کلی خانه نیز توجه کنید. برای مثال اگر از مبلمان کلاسیک استفاده می‌کنید، پیشنهاد می‌شود سرویس خوابتان هم در همین سبک باشد. در صورتی که مبلمان راحتی خریداری کرده‌اید، سرویس mdf انتخاب کاملا مناسبی برای اتاق خواب است. البته این یک پیشنهاد برای ایجاد هارمونی در کلیه نقاط منزل است و هیچ الزامی در آن نیست. شما می‌توانید هر بخش از خانه را به سبک دلخواهتان بچینید.

انتخاب رنگ مناسب برای مبل سلطنتی یا کلاسیک

خرید مبل سلطنتی یا کلاسیک با کیفیت بالا و قیمت مناسب از فروشگاه تخت طاووس

در مقاله “مبل سلطنتی یا کلاسیک چه رنگی بخریم؟” به بهترین روش‌ها برای انتخاب رنگ مبل سلطنتی پرداختیم تا شما عزیزان بتوانید مبلی مناسب با دکوراسیون منزلتان خریداری کنید. فروشگاه تخت طاووس یکی از بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین فروشگاه‌ها در زمینه تولید و عرضه انواع مبلمان، سرویس خواب، انواع میز و کنسول است که همواره در تلاش است تا بهترین خدمات حضوری و آنلاین را به مشتریان خود در سراسر ایران ارائه دهد. تنوع محصولات، سفارش طرح دلخواه، ارسال به سراسر کشور و تضمین کیفیت از مزایای این فروشگاه هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه اصلی سایت تخت طاووس مراجعه کرده یا با شماره‌های 02155266112 و 09126905786 تماس بگیرید.

4/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4  +  1  =  

WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی کارشناسان فروش تخت طاووس بصورت 24 ساعته آماده پاسخگویی و ثبت سفارش شما می باشند