نکات بسیار مهم در خرید جا کفشی

شاید در ابتدای کار موضوع خریدن یک جاکفشی برای خانه مهم به نظر نرسد و بیشتر توجه‌ها به سمت سایر وسایل دکوراسیون منزل، مانند مبلمان و سرویس خواب متمرکز شده باشد. اما درست زمانی که کار خرید و چیدمان سایر وسایل دکوراسیون منزل به اتمام می‌رسد جای خالی یک جا کفشی خاص و متناسب با دکوراسیون منزل بیشتر خودنمایی می‌کند. نبود یک جاکفشی مناسب در خانه گرچه عضو کوچکی از دکوراسیون محسوب می‌شود اما یک عنصر تاثیرگذار برای نظم کفش‌ها است.

 

شاید در راهروی بیشتر منازل با رهاشدن کفش‌ها پشت در مواجه شده باشید. این مورد زمانی غیر قابل تحمل تر می‌شود که بخواهید مهمانی دعوت کنید و بعد از آن دیدن آشفتگی کفش‌های روی هم آوار شده روح و روان شما را تحت تاثیر منفی قرار می‌دهد. البته ناگفته نماند که گاهی بوی بدکفش‌های اسپرت تنها آژیر خطر بلندی خواهد بود که شما را مجبور به خرید یک جاکفشی مناسب می‌کند.

با این اوصاف بهتر است جا کفشی را در لیست لوازم ضروری برای دکوراسیون خانه قرار دهیم و زمان مناسبی را برای پیدا کردن بهترین نمونه از جاکفشی اختصاص بدهیم. خبر خوب این است که شما می‌توانید به راحتی جاکفشی مناسب منزل خود را از بورس جاکفشی تهران فروشگاه اینترنتی تخت طاووس به صورت آنلاین خریداری و دریافت کنید.

 

پیشنهاد خرید

سرویس خواب کاوالی دو نفره

59,000,000 تومان59,000,000 تومانخرید کنید

 کدام جاکفشی برای منزل من مناسب است؟

انواع جاکفشی :

جاکفشی کمدی ( آینه دار)

در این مدل‌ها جاکفشی و کمد لباس با یکدیگر ترکیب شده است. در واقع این نمونه‌ها دارای یک کمد بزرگ برای لباس و قفسه‌هایی برای جاکفشی است. بهتر است این جاکفشی را که، فضای بزرگی را اشغال می‌کند برای منازلی که راهروهای بزرگی دارد در نظر بگیرید.

جاکفشی نشیمن‌دار (نیمکتی)

این جا کفشی‌ها در طراحی خود یک نیمکت هم دارند که این نیمکت شرایط خوبی را برای نشستن و پوشیدن کفش برای افراد فراهم می‌کند.

جاکفشی دیواری یا کمجا

جا کفشی‌های کمجا به دو صورت با قاب و بدون قاب به فروش می‌رسند و فضای اتصال و نصب آن‌ها به دیوار است. معمولا این نوع جا کفشی‌ها، کفش‌ها را در معرض دید قرار می‌دهند.

جاکفشی ایستاده (عمودی)

جا کفشی‌های ایستاده که بیشتر با نام جاکفشی عمودی هم شناخته می‌شوند یکی دیگر از انواع مدل‌های جاکفشی هستند که شما می‌توانید بنابر دکوراسیون خانه و از مهم‌تر فضایی که برای نظم‌دهی به کفش‌ها در نظر گرفتید آن‌ها را انتخاب کنید. این نوع جا کفشی‌ها بیشتر برای فضاهای کوچک مناسب هستند و معمولا شما می‌توانید در هر طبقه از آن‌ها یک یا دو کفش قرار دهید و ارتفاع بلندی دارند. ممکن است این سبک برای برخی از افراد که به دنبال خرید یک کالای تجملی‌تر هستند، کافی نباشد. بنابراین توصیه می‌شود تا بنابر سبک دکوراسیون منزل خود از نمونه‌های جا کفشی‌های بسیار خاص و لاکچری فروشگاه تخت طاوس انتخاب خود را انجام بدهند.

جاکفشی داشبوردی

جا کفشی‌های داشبوردی در ظاهر شباهت زیادی با جا کفشی‌های کمدی دارند. در واقع شما با انتخاب این سبک از جا کفشی یک کمد کوچک و جمع و جور را به دکوراسیون خانه خود اضافه کرده‌اید.

جاکفشی شلفی

جا کفشی‌های شلفی بهترین انتخاب برای کسانی است که به دنبال خرید یک کالای خاص و متفاوت هستند. در این نوع جاکفشی‌ها، کفش‌ها روی قفسه‌های آویزان بر روی دیوار قرار می‌گیرند. البته باید گفت در این مدل هم کفش‌ها قابل دیدن هستند.

جاکفشی کنسولی

اگر شما هم به دنبال ایجاد یک ظاهر مرتب وشیک از کفش‌ها داخل جا کفشی هستید بهتر است جا کفشی کنسولی را انتخاب کنید تا با دکوراسیون لوکس و شیک منزل شما بهترین هارمونی را به وجود بیاورد.

جاکفشی آویزی

این نوع جاکفشی‌ها در مدل‌ها و طرح‌های مختلفی وجود دارند و شما می‌توانید متناسب با سلیقه‌ی خود هر یک را انتخاب کنید. بهتر است برای دیدن انواع مختلف جاکفشی‌های فروشگاه تخت طاووس به وبسایت این مجموعه مراجعه کنید.

جاکفشی تاشو

زمانی که شما می‌خواهید به کفش‌های خود سرو سامانی بدهید ولی فضای کافی برای خرید جاکفشی‌های بزرگ ندارید، بهتر است از بین جا کفشی‌های تاشو مدل دلخواه خود را خریداری کنید. در این نوع جاکفشی‌ها وقتی کفش‌ها را در فضای قفسه‌ها قرار می‌دهید، می‌توانید قفسه را تا کنید تا فضای کمتری را اشغال کند.

جاکفشی‌های تاشو در فروش عمده جاکفشی جایگاه کمی را به خود اختصاص داده‌اند و صرفاً در شرایط خاص و برای صرفه‌جویی در اشغال فضا یا برای مرتب کردن محیط از آن‌ها استفاده می‌شود

نکات مهم برای خرید جا کفشی

اندازه:

درست مثل تمام چیزهای دیگری که برای دکوراسیون منزل خود تهیه می‌کنید، در هنگام خرید جاکفشی هم باید ابتدا به سایز و اندازه آن توجه داشته باشید. در واقع باید درست همان جاکفشی را انتخاب کنید که برای فضای منزل و یا محل کار شما مناسب است. جاکفشی‌ها در مدل‌ها و اندازه‌های مختلفی تولید می‌شوند. بنابراین شما باید قبل از خرید و انتخاب جاکفشی دلخواه خود اندازه‌ی دقیق آن را برای فضای منزل خود در نظر داشته باشید.

جنس محصول:

شما می‌توانید جا کفشی دلخواه خود را براساس دکوراسیون منزل و یا سلیقه‌ی خود از جنس چوب MDF یا فلز انتخاب کنید. نکته‌ی مهم این است که جا کفشی هم یکی از اجزای بسیار مهم دکوراسیون منزل شما به حساب می‌آید و باید با سایر بخش‌های لوازم منزل شما هماهنگی داشته باشد.

مدل آن:

جاکفشی‌ها انواع مختلفی دارند و شما می‌توانید متناسب با فضا و سلیقه‌ی خود از انواع مدل‌هایی که آینه دارند و یا نیمکتی برای نشستن در طراحی آن‌ها وجود دارد و یا سایر انواع مدل‌های ساده‌تر، جا کفشی مورد علاقه‌ی خود را انتخاب کنید.

رنگ کالا

انتخاب رنگ جاکفشی یکی دیگر از نکات مهمی است که تا حد زیادی به دکوراسیون منزل شما بستگی دارد. امروزه جاکفشی‌ها در رنگ‌ها و طرح‌های مختلفی تولید می‌شوند و شما می‌توانید از بین این تنوع محصولی آن جاکفشی را که بیشترین هماهنگی را با رنگ‌های به کار رفته در دکوراسیون خانه شما دارد را انتخاب کنید. فروشگاه اینترنتی تخت طاووس نیز یک انتخاب عالی برای کسانی است که می‌خواهند در میان انواع مدل‌های خاص جاکفشی، کالای مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنند.

 

 

 

 

 

 

به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  +  66  =  68

WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی کارشناسان فروش تخت طاووس بصورت 24 ساعته آماده پاسخگویی و ثبت سفارش شما می باشند