چگونه میز کنسول خود را تزیین کنیم؟

چگونه میز کنسول خود را تزیین کنیم

ایجاد تقارن و تناسب بصری در چیدمان روی میز، بسیار مهم است و باید درهنگام چیدمان به آن توجه زیادی داشته باشید. زمانی که  شما در یک فضا از میز کنسول استفاده می­ کنید، اگر به تقارن چیدمان روی آن توجه نکنید و یا به زبانی دیگر، اصلا خوش سلیقگی به خرج ندهید، استفاده از این عناصر پرکاربرد و زیبا، جلوه ی چندانی نخواهد داشت و جز ایجاد آشفتگی در فضا چیز دیگری را برای شما به ارمغان نخواهد آورد.

چیدمانی که افراد برای دکوراسیون منزل خود در نظر می گیرند تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار می­ گیرد. یکی از این عوامل فرهنگ و اقلیمی است که هر شخص در آن به دنیا آمده و پرورش یافته است. بنابراین هر شخص می ­تواند متناسب با علایق و خواسته ­های خود نوع قالب چیدمانی که در آن فرم و سبک و رنگ بندی ­های مختلفی قرار می ­گیرد را انتخاب کند.

میز کنسول نیز نقطه­ ی کانونی مهمی را در محیط خانه ایجاد می­ کند و استفاده از اکسسوری و یا صنایع دستی خاص و بی نظیر می تواند حس و حال خاطره انگیز و گرمی را به فضای خانه منتقل کند.

ایده های مختلف دکور میز کنسول

پیشنهاد خرید

سرویس خواب دو نفره خاکستری مدل آرام (aram)

29,900,000 تومان29,900,000 تومانخرید کنید

ایده های مختلف دکور میز کنسول

میز کنسول، یک میز دکوری است که برخی از افراد آن را برای فضای خانه­ ی خود خریداری می کنند. باید گفت که بیشترین دلیل استفاده از میز کنسول در دکوراسیون خانه، بیش تر به خاطر جنبه ی زیبایی سنجی آن است، اما  نباید کاربردی که این میزها در نگهداری وسایل قیمتی دارد را نایده بگیریم.

به طور معمول بیشتر افراد میز کنسول خود را با وسایلی همچون ظروف شکستنی، مجسمه ها، عتیقه ها و وسایلی از این قبیل تزیین می کنند. بسیاری از افراد علاقه دارند که هر چند وقت یکبار تزیین روی میز کنسول خود را تغییر بدهند. در این مقاله با ما همراه باشید تا ایده های جدیدی برای ایجاد تغییر دیزاین میز کنسول به شما ارائه کنیم.

پیشنهاد خرید

مبل کلاسیک 8 نفره قهوه‌ای مدل کانن (kanen)

39,900,000 تومان39,900,000 تومانخرید کنید

تزیین میز کنسول با قاب عکس

قاب عکس ها از جمله وسایل خاطره انگیزی هستند که بیشتر افراد، همیشه در تکاپوی پیدا کردن یک جای مناسب برای آن ها هستند. قاب عکس ها از جمله آیتم های خاصی هستند که می توانیم آن ها را به صورت تکی و یا به صورت مجموعه ای بر روی میز کنسول قرار بدهیم.

تزیین میز کنسول با قاب عکس

پیشنهاد خرید

سرویس خواب دو نفره سفید مدل آنجل (anjel)

29,900,000 تومان29,900,000 تومانخرید کنید

تزیین میز کنسول با ساعت

ما اغلب ساعت ها را بر روی دیوار و در رنگ و طرح های خاص و لاکچری مشاهده می کنیم که افراد متناسب با سلایق خود آن ها را خریداری می­ کنند. اما اگر شما هم از جمله افرادی باشید که ساعت های رومیزی خاص و لاکچری خریداری کرده و از آن برای تزیین منزل خود بهره می برند، به شما پیشنهاد می­ کنیم که آن ها را به عنوان یک وسیله ­ی کاربردی و تزیینی در کنار سایر وسایل روی میز کنسول قرار بدهید.

تزیین میز کنسول با ساعت

پیشنهاد خرید

مبل ال آبی 7 نفره مدل نانوش (nanosh)

35,900,000 تومان35,900,000 تومانخرید کنید

تزیین میز کنسول با کتاب

بدون اغراق می توان گفت که چه اشخاص اهل کتاب خواندن باشند و چه نباشند از اینکه کتاب های خاص و دوست داشتنی خود را بر روی میز کنسول قرار بدهند نظر موافقی داشته و از این اقدام لذت می برند. بنابراین یک یا چند کتابی که به آن ها علاقه­ ی بیشتری دارید را برای زیباتر کردن دکور میز کنسول خود استفاده کنید.

پیشنهاد خرید

مبل کلاسیک 7 نفره سبز مدل کانی (kani)

39,900,000 تومان39,900,000 تومانخرید کنید

تزیین میز کنسول با باکس های گل

باکس ها گلی که از دوستان و خانواده هدیه می ­گیرید نیز یکی دیگر از وسایل تزیینی است که می توانید از آن به عنوان یک دکوری منحصر به فرد برای میز کنسول خود استفاده کنید.

تزیین میز کنسول با باکس های گل

تزیین میز کنسول با آینه

یکی از شناخته ترین وسایلی که برای زیباترشدن دکور میز کنسول از آن استفاده می شود، آینه است. برخی از افراد نیز میزهای کنسول را فقط با آینه های خاص و لاکچری که ست آنهاست می ­شناسند و یک کنسول بدون آینه خارج از تصورات آنان است.

یکی از بزرگترین مزیت های آینه به این است که هم می تواند به تنهایی روی میز قرار گیرد و هم می تواند پس زمینه ای برای قرار دادن اشیاء دکوری مورد علاقه شما باشد. شما می توانید متناسب با سلیقه ی خود آینه را به دیوار نصب کنید و یا روی سطح میز قرار داده و به دیوار تکیه دهید.

تزیین میز کنسول با آینه

تزیین میز کنسول با شمع های فانتزی

شمع های خوشبو و فانتزی یکی دیگر از موارد مقرون به صرفه و لوکسی هستند که این روزها بیشتر از قبل در میان تزیینات دکوراسیون های لوکس دیده می شوند. شما می­توانید این شمع ها را در کنار گیاهان خوشبو، عود و سنگ های تزیینی، داخل یک سینی یا ظرف نفیس قرار دهید و سپس روی میزکنسول خود بگذارید و یک دکور شیک و خاص خلق کنید.

تزیین میز کنسول با مجسمه

افرادی که بیشتر عاشق سبک دکوراسیون های مجلل هستند، برای دکور کردن میز کنسول خود، انتخاب مجسمه را ترجیح می دهند. در این میان نیز برخی از مجسمه های کوچک بدون پایه برای این که بهترخودنمایی کنند، به سطحی مثل یک میز کنسول نیاز دارند.

تزیین میز کنسول با مجسمه

تزیین میز کنسول با تابلو های نقاشی

در این جا باید گفت که اگر شما اهل هنر هستید و با تابلوهای نقاشی ارتباط خوبی برقرار می­کنید، بهتر است تابلوی نقاشی مورد علاقه ی خود را بر روی میز کنسول بگذارید و روی سطح میز را زیاد شلوغ نکنید تا تابلو بیشتر به چشم بیاید..

تزیین میز کنسول با چراغ و آباژور

یکی دیگر از لوازمی که برای دکور کردن میز کنسول مورد استفاده قرار می­گیرد، چراغ ها و آباژورها هستند. اگر فضای پشت میز کنسول شما دارای پریز برق باشد، چراغ ها و آباژورها با روشن شدن نیز زیبایی بیش تری به میز شما می دهند.

تزیین میز کنسول با چراغ و آباژور

تزیین میز کنسول با گلدان

گلدان ها، یکی دیگر از وسایل دکوری هستند که یک گزینه ­ی ایده ال برای تزیین میز کنسول شما هستند. همه ی ما تقریبا در  خانه ی خود یک گلدان گل طبیعی و یا در بدترین حالت یک گلدان گل مصنوعی داریم، که می توانیم با کمک آن زیبایی بی نظیری به دکور میز کنسول خود بدهیم.

تزیین میز کنسول با ظرف های زینتی

اگر شما هم بوفه ای پر از ظرف های قیمتی و زیبا دارید، شاید بد نباشد یکی دو مورد از آن ها را برای دکور کردن میز کنسول خود به کار ببرید. گلدان ها، بشقاب ها، کاسه ها و یا هر چیزی که به نظر شما زیبا باشد، برای تزیین میز کنسول به کار می آید.

جهت اطلاعات بیشتر و خرید انواع میز از سایت تخت طاووس دیدن کنید و با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3  +  6  =  

WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی کارشناسان فروش تخت طاووس بصورت 24 ساعته آماده پاسخگویی و ثبت سفارش شما می باشند