چگونگی انتخاب مبلمان برای فضا‌های کوچک

مبلمان فضا‌های کوچک

انتخاب مبلمان برای فضا‌های کوچک بدون داشتن دانش و مهارت، کار چندان آسانی نخواهد بود. امروزه زندگی کردن در آپارتمان‌های کوچک تقریبا عادی شده است و خبری از خانه‌های بزرگ و ویلایی قدیم نیست. شاید شما نیز بر این باور هستید که بدون داشتن مبلمان در یک آپارتمان نمی‌توان به راحتی زندگی کرد.

با کسب اطلاعات لازم خواهید دانست که چگونه می‌توانید برای فضا‌های کوچک، انواع مبل راحتی و … انتخاب کرده و دکوراسیون داخلی خانه خود را منظم کنید. در این مطلب شما را با نحوه انتخاب مبلمان برای فضاهای کوچک آشنا خواهیم کرد تا بهترین‌ها را در خانه خود داشته باشید.

پیشنهاد خرید

مبل ال سفید 7 نفره مدل میلاد (milad)

35,900,000 تومان35,900,000 تومانخرید کنید

انواع مبلمان برای فضا‌های کوچک

انتخاب مبلمان برای فضا‌های کوچک را می‌توانیم با بررسی مدل‌های مختلف انواع سرویس پیش ببریم. این کار می‌تواند کمک بیشتری به ما کند تا بتوانیم هرچه دقیق‌تر و بهتر سرویس‌های مورد نیاز خودمان را خریداری کنیم. در ادامه شما را با چند مدل شیک و متنوع در بازار آشنا می‌کنیم.

سرویس‌های L شکل

اولین انتخابی که معمولا فروشندگان و طراحان دکوراسیون داخلی به شما می‌کنند، استفاده کردن از مبلمان شکل ال است. دلیل رایج بودن این سبک نیز مربوط به آن است که دو طرف اتاق را پر کرده و قسمت وسط اتاق خالی می‌ماند. همین مسئله می‌تواند هم سبب استفاده از فضا‌های پرتی گوشه‌های اتاق شود و هم می‌تواند باعث شود تا فضای زیادی در اتاق به این موارد اختصاص پیدا نکند.

ست های دو نفره

در هر ست معمولا یک مبل سه نفره، یک دو نفره و دو عدد تک نفره وجود دارد. برای آن که بتوانید در فضای خانه خودتان از مبلمان استفاده‌های بهتری کنید، می‌توانید به جای خرید ست‌هایی که دارای ست سه نفره هستند، به سراغ ست‌های دو نفره و تک نفره بروید. با این کار به شکل راحت‌تری می‌توانید فضای مورد نظر خودتان را بچینید.

ست چستر

مورد بعدی در خصوص مبلمان‌هایی هستند که طرح چستر دارند. این مبل‌ها با آن که تقریبا بزرگ هستند اما می‌توانند در عوض یک سرویس سه نفره تاج دار به همراه یک مبل تک نفره استفاده شوند. استفاده از مبل‌های تکی چستر نیز گزینه خوبی برای فضا‌های کوچک هستند.

ست لاوست

این مدل از سرویس‌ها کاملا متفاوت از مبل‌های عادی هستند. هر یک عدد لاوست از یک تک نفره بزرگ‌تر بوده و از یک مدل دو نفره کوچک‌تر می‌باشد. به همین خاطر نیز می‌توانید از آن‌ها برای فضا‌های کوچک استفاده کنید. بیشترین کاربردی که این مدل از مبل‌ها دارند نیز در کنار شومینه و یا در فضا‌هایی است که نیاز به ایجاد یک محیط امن و دنج دارند.

مبل استیل

مبل استیل در مدل‌های مختلفی طراحی و تولید می‌شود. می‌توانید با توجه به فضایی که در اختیار دارید از این نوع مبل‌ها نیز استفاده کنید. به همین خاطر هم استفاده کردن از انواع مبل‌های استیل برای فضا‌های کوچک پیشنهاد می‌شود. در انتخاب مبلمان برای فضاهای کوچک این سرویس محبوبیت بیشتری دارد و قطعا شما نیز بیشتر با آنها آشنا هستید.

پیشنهاد خرید

سرویس خواب دو نفره صورتی مدل آرمان (arman)

29,900,000 تومان29,900,000 تومانخرید کنید

نکات مهم در انتخاب چینش مبل

برای آن که بتوانید مبل راحتی خود را انتخاب کرده و آن را خریداری کنید، می‌توانید با توجه به این نکات محصولی ایده‌آل تهیه کنید. توجه کردن به این موارد سبب جذابیت بیشتر دکوراسیون داخلی و استفاده بهینه‌تر از فضا خواهد شد.

انتخاب نقطه کانونی

برای چیدن مبلمان می‌توانید یک نقطه کانونی را در نظر بگیرید. به طور مثال تلویزیون، شومینه، بخاری، گلدان، پنجره و… می‌تواند نقطه کانونی شما در نظر گرفته شود و مبل‌های خود را دور تا دور آن بچینید.

پر کردن وسط اتاق

نکته بعدی در خصوص پر کردن فضای وسط اتاق است. اگر بتوانید میز و صندلی‌های خود را از دیوار فاصله داده و آن‌ها را در وسط اتاق متمرکز کنید، نتیجه بهتری را در خصوص بزرگ‌تر نشان دادن اتاق خواهید گرفت.

توجه به رنگ

رنگ مبلمان و رنگ اتاق پذیرایی نیز می‌تواند اهمیت زیادی داشته باشد. سعی کنید تناسب رنگی و هارمونی خوبی را بین رنگ مبلمان و دیگر وسایل موجود در اتاق ایجاد کنید. این کار سبب می‌شود تا فضای اتاق شما بزرگ‌تر نیز به نظر برسد.

پیشنهاد خرید

سرویس خواب دو نفره قهوه‌ای مدل آرامش (aramesh)

29,900,000 تومان29,900,000 تومانخرید کنید

جمع بندی

انتخاب مبلمان برای فضا‌های کوچک باید با کمی دقت خاص انجام شود. ما دراین مطلب سعی کردیم تا نکاتی را در این باره به شما متذکر شویم تا خریدی بهتر داشته باشید. انتخاب سرویس مناسب، توجه به چینش درست مبلمان را می‌توان از مهم‌ترین نکات در این مورد در خاطر داشت.

اگر شما نیز قصد خرید مبل استیل یا مدل‌های دیگر دارید، بهتر است به فروشگاه‌های معتبری مراجعه کنید که از بابت کیفیت اجناس خیالتان آسوده باشد. تخت طاووس یکی از برترین فروشگاه‌های آنلاین کشور است که در این زمینه در حال فعالیت است.

ما در این مجموعه تلاش بر این داریم تا باکیفیت‌ترین محصولات را به بازار عرضه کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت‌ها و محصولاتی با طراحی مدرن می‌توانید با ما در تماس باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6  +  1  =  

WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی کارشناسان فروش تخت طاووس بصورت 24 ساعته آماده پاسخگویی و ثبت سفارش شما می باشند