برای رنگ چوب مبل چه رنگی خوبه؟

برای رنگ چوب مبل چه رنگی خوبه؟

در دکوراسیون هر خانه‌ای، متریال چوب یکی از پررنگ‌ترین و تاثیرگذارترین نقش‌ها را دارد. در تمام خانه‌ها و هر فضای دیگری که مبلمان داشته باشد، قطعا چوب در این میان دیده می‌شود. همان‌طور که می‌دانید، چوب‌ها در انواع جنس و رنگ‌های متنوعی در بازار عرضه شده‌اند. این تنوع هر روزه در حال افزایش است. یکی از بزرگترین و سخت‌ترین مشکلاتی که هرکسی در هنگام خرید مبلمان با آن مواجه می‌شود، انتخاب رنگ چوب است. اینکه چه جنس و چه رنگ چوبی را در مبلمان‌مان انتخاب کنیم تا جلوه بهتری در فضا ایجاد کند، سوالی مهم و اساسی است. اگر شما هم هنگام خرید مبلمان به این سوال برمی‌خورید که “رنگ چوب مبل چه رنگی خوبه”، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

پیشنهاد خرید

مبل استیل سفید طلایی طرح ویکتوریا 7 نفره ارمیا

69,900,000 تومان69,900,000 تومانخرید کنید

آشنایی با انواع کلی چوب که در ساخت مبلمان مصرف می‌شوند

قبل از اینکه به سراغ بحث انتخاب رنگ چوب مبلمان برویم، بهتر است که با انواع چوبی که در ساخت مبلمان به کار می‌روند، آشنا شویم. در کلی‌ترین حالت، چوب‌های مصرفی در مبلمان به دو دسته تقسیم می‌شوند:

  • چوب جامد، که کاملا طبیعی بوده و به طور مستقیم در ساخت وسایل استفاده می‌شود (برش و پردازش روی الوارهای چوب طبیعی انجام می‌گیرد). خود این چوب، شامل دو زیرمجموعه چوب نرم و چوب سخت است.
  • چوبی که در کارخانه‌ها به دست انسان ساخته می‌شود. این چوب از ترکیب چوب طبیعی و مواد مصنوعی به‌ دست می‌آید.

همان‌طور که اشاره کردیم، این دسته‌بندی بسیار کلی بوده و در دسته‌بندی‌های جزئی‌تر، چوب‌ها انواع بیشتری دارند. فروشگاه اینترنتی تخت طاووس یکی از بزرگ‌ترین تولید کننده‌های انواع مبلمان، میز، سرویس خواب و غیره است. شما در این فروشگاه می‌توانید انواع مبلمان را از چوب‌های مختلف، انتخاب و تهیه کنید.

برای رنگ چوب مبل چه رنگی را انتخاب کنیم؟

پیشنهاد خرید

سرویس خواب دو نفره خاکستری مدل بختیار (bakhtiar)

29,900,000 تومان29,900,000 تومانخرید کنید

رنگ چوب مبل چه رنگی خوبه؟

پیش از انتخاب و خرید مبلمان چوبی، بهتر است به رنگ پرده، فرش و سایر وسایل منزل خود هم دقت کنید. چراکه جنس و رنگ تمام وسایل، تاثیر زیادی در به چشم آمدن مبلمان چوبی دارند. همچنین ترکیب طرح‌ها و رنگ پارچه‌ها با چوبی که در مبلمان به کار می‌رود، تاثیر بسزایی در افزایش جلوه و زیبایی دکوراسیون خانه دارند. در ادامه‌ی این مطلب باهم بررسی خواهیم کرد که چه ترکیب‌های رنگی را در خرید مبلمان در نظر بگیریم.

چستر طوسی؛ یک انتخاب عالی برای طرفداران سبک مبلمان کلاسیک

به طور کلی مبل “چستر” یکی از مجلل‌ترین سبک‌های مبل بوده که از زمان‌های قدیم طرفداران زیادی دارد. معمولا جنس رویه‌ی این مبل از چرم ساخته می‌شود. اما در صورت تمایل می‌توان پارچه‌های مخمل یا کتان را جایگزین چرم کرد. اگر شما به سبک کلاسیک مبلمان علاقه دارید، اما تجملات کمتر و راحتی بیشتر را می‌پسندید، این مبل گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. لازم به ذکر است که مبل چستر طوسی، برای ایجاد هارمونی و هماهنگی بیشتر در منازل، به کار می‌رود.

خصوصیات و نکاتی که باید هنگام خرید مبل چستر به آن دقت کنید

مبل چستر از لحاظ ظاهری شباهت‌هایی به مبلمان کلاسیک دارد. با این تفاوت که بسیار راحت‌تر است. به همین علت، بعضی افراد این مبل را به‌عنوان مبل راحتی می‌شناسند. لمسه‌ دوزی‌های زیاد روی سطح مبل، جلوه زیبایی به فضای منزل شما می‌بخشد. مبل چستر معمولا هزینه بالاتری نسبت به قیمت اکثر مبلمان دارد. اما این گرانی بی دلیل نیست. چوب به کار رفته در این مبل، بسیار باکیفیت بوده و معمولا از چوب‌های گران قیمت است. همچنین پارچه چرم یا مخمل به کار رفته در آن هم، هزینه بالایی دارد. بنابراین خرید مبل چستر در عین صرف هزینه بالا، جلوه و زیبایی زیادی برای خانه شما به ارمغان خواهد آورد. شما می‌توانید برای دیزاین منزل خود از یک مبل چستر 8 نفره خوش قیمت و با کیفیت استفاده کنید. لازم به ذکر است که قیمت مبل چستر 8 نفره با توجه به متریال به کار رفته در آن، متفاوت خواهد بود.

برای رنگ چوب مبل چه رنگی خوبه؟

بهترین رنگ برای مبل ال، چه رنگی است؟

یکی از بهترین گزینه‌ها برای نشیمن‌های کوچک، مبل ال است. مبل ال کنج، به دلیل وضعیت و نوع قرارگیری‌اش در خانه، فضای کمتری را نسبت به سایر انواع مبلمان اشغال می‌کند. علاوه بر این، کاملا راحت بوده و برای استراحت در فضای هال و نشیمن و تماشای تلویزیون مناسب است. اگر در دکوراسیون منزل خود از رنگ خاصی استفاده کرده‌اید، باید رنگ مبل ال شما هم با آن هماهنگی داشته باشد. اما اگر برای انتخاب مبل ال به دنبال رنگی هستید که با اکثر رنگ‌های دیگر همخوانی داشته باشد، می‌توانید از رنگ‌های قرمز، طوسی، کرم و رنگ‌های خنثی استفاده کنید.

پیشنهاد خرید

مبل کلاسیک 8 نفره قهوه‌ای مدل کانن (kanen)

39,900,000 تومان39,900,000 تومانخرید کنید

ترکیب رنگ چوب با رنگ‌های دیگر در فضای منزل

انتخاب رنگ چوب مبلمان، کاملا بستگی به سلیقه افراد دارد و نمی‌شود برای آن، قوانین کلی بیان کرد. اما با ایجاد کمی خلاقیت و استفاده از ترکیب رنگ‌ها، می‌توان جذابیت محیط را افزایش داد. مثلا اگر چوب‌هایی به رنگ نارنجی را برای مبلمان انتخاب می‌کنید، از رنگ مکمل آن یعنی آبی هم در فضای داخلی خانه استفاده کنید. اگر چوب مبلمان شما به رنگ چوب گردو یا رنگ‌های مشابه با آن است، در کنارش رنگ سبز را اضافه کنید. به کار بردن رنگ‌های مکمل و ترکیب‌های این چنینی، زیبایی محیط را صدچندان می‌کند. پس حتما درنظر داشته باشید که به رنگ‌ سایر قسمت‌های مبلمان هم به همان اندازه توجه کنید که به انتخاب رنگ چوب دقت می‌کنید.

رنگ چوب گردویی، مطابق با هر نوع و رنگ مبل

رنگ چوب گردویی، یک تناژ قهوه‌ای متوسط دارد که همیشه مد روز است. علاوه بر این، با هر نوع و سبک مبلمانی از کلاسیک گرفته تا مدرن، همخوانی دارد. رنگ چوب گردویی کاملا حس چوب را القا می‌کند و برای افرادی که علاقه به چوب دارند، گزینه مناسبی خواهد بود. هرچند که چوب به رنگ گردویی را می‌توان در کنار اغلب رنگ‌های پارچه و سایر مبلمان به کار گرفت اما ترکیب آن با بعضی رنگ‌ها بسیار شیک و خاص خواهد شد. از جله این رنگ‌ها می‌توان به سبز، آجری، آبی و تناژهای قرمز تیره اشاره کرد.

مبل چه رنگی هست برای رنگ چوب

پیشنهاد خرید

سرویس خواب دو نفره کرم رنگ مدل اشک (ashk)

29,900,000 تومان29,900,000 تومانخرید کنید

فروشگاه تخت طاووس، ارائه دهنده انواع مبلمان با بیشترین تنوع و بهترین کیفیت

در این مقاله تلاش کردیم تا شما را با انواع مبلمان آشنا کرده و به این پرسش پاسخ دهیم که برای رنگ چوب مبل چه رنگی خوبه. در پایان به شما پیشنهاد می‌کنیم که با مراجعه به صفحه فروش محصولات در فروشگاه اینترنتی تخت طاووس یا مراجعه حضوری به این فروشگاه، مبلمان مورد نظر خود را با بهترین قیمت و کیفیت تهیه کنید.اگر شما هم به دنبال خرید مبلمان هستید و در انتخاب رنگ و نوع آن مشکل دارید، توصیه می‌کنیم که حتما به فروشگاه آنلاین مبلمان تخت طاووس سری بزنید. ما در این فروشگاه، علاوه بر تنوع بسیار زیاد و کیفیت بالای کالاها، مطالب بسیار مفیدی در زمینه‌های متنوع مربوط به مبلمان را برای شما آماده کرده‌ایم. در وبسایت تخت طاووس این امکان وجود دارد که پیش از خرید، با انواع سبک‌های مبلمان آشنا شده و نکاتی که درباره هرکدام بیان شده است را مطالعه کنید.

به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12  +    =  17

WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی کارشناسان فروش تخت طاووس بصورت 24 ساعته آماده پاسخگویی و ثبت سفارش شما می باشند