فرق مبل چستر با راحتی در چیست؟

فرق مبل چستر با راحتی در چیست؟

قبل اینکه به تفاوت های مبل چستر و مبل راحتی بپردازیم بهتر است کمی با مبل چستر بیشتر آشنا شویم. اصلا مبل چستر چیست؟ مبل چستر و محبوبیتی جهانی، تقریبا سبک مبل چستر برای همه افراد دوست داشتنی و چشم نواز است. در یک توصیف کوتاه عامیانه می توان گفت مبل چستر هم شیکه و هم راحت! راحتی نیست ولی خیلی راحته!!! گویی در طراحی مبل چستر تمام نکات یک مبل عالی در نظر گرفته شده است از اصول ارگونومی ( دانش به کار بردن اطلاعات علمی درباره انسان) گرفته تا توجه به ریزترین جزئیات در طراحی یک مبل! به نوعی سادگی و زیبایی همزمان باهم در مبل چستر وجود دارد و شاید راز ماندگاری این مبل جذاب همین باشد.

مبل چستر چیست؟ از کجا آمده است؟

اولین مدل های مبل چستر که از فروشگاه های لوکس و منزل لردهای انگلیسی بیرون آمدند طرحی از پارچه چرم قهوه ای و دکمه دوزی های لوزی شکل داشتند. البته امروزه تنوع مبل های چستر بسیار زیاد شده است. مبل سازان با تغییر جنس پارچه مبل چستر و چارچوب آن سبک جدیدی از مبلمان چستر را وارد بازار کرده اند. این خلاقیت در طراحی جدید باعث شد که مبل چستر با هر دکوراسیون و فضایی قابلیت ست شدن داشته باشد. در ادامه به معرفی مدل های مختلف مبل چستر موجود در بازار و بررسی ویژگی های مبل راحتی از فروشگاه مبلمان تخت طاووس همراه شما خواهیم بود.

فرق مبل چستر با راحتی در چیست؟

پیشنهاد خرید

مبل چستر راحتی هشت نفره مدل کاوالی (Cavali)

69,900,000 تومان69,900,000 تومانخرید کنید

مبل راحتی چیست؟ مبل راحتی چه ویژگی هایی دارد؟

حالا نوبت به مبل راحتی می رسد، مبلی با کلاس و آمریکایی که قدمتی 200 ساله دارد! مبل راحتی شاید از این نظر راحتی گفته می شود که راحت می توان برای هر تعداد نفری که دوست دارید سفارش دهید، یک نفره، دو نفره، سه نفره کلا مبل راحتی است!!!! چون در بدنه آن ها از چوب استفاده نمی شود خیلی هم سبک هستند و نسبت به سایر مبل ها ابعاد کوچک تری هم دارند. به خاطر ویژگی های فیزیکی و متریالی که در ساخت مبل راحتی استفاده می شود قیمت مناسبی هم دارد. هر چقدر کیفیت لوازم به کار رفته در ساخت مبل راحتی مانند جنس چوب و پارچه بالاتر باشد در افزایش قیمت آن تاثیر دارد.

فرق مبل چستر با راحتی در چیست؟

پیشنهاد خرید

مبل چستر راحتی هفت نفره مدل لارا (lara)

45,900,000 تومان45,900,000 تومانخرید کنید

مبل‌های راحتی همه جا هستند!

مبل راحتی جزء مبلمان هایی است که تقریبا همه یک دست از آن را در خانه یا محل کار خود دارند و پرطرفدار است. مبل های راحتی انواع مختلفی دارند و با توجه به نیاز افراد طراحی می شوند. برای نمونه می توان از مبل راحتی ال، تخت خوابشو، کاناپه، مدرن، فانتزی و مدل های دیگر نام برد. بسته به سبک دکوراسیون و نیاز افراد می توان از بین سبک های مختلف مبل راحتی، مدلی را انتخاب کرد.

فرق مبل چستر با راحتی در چیست؟

پیشنهاد خرید

مبل چستر راحتی مدل کلارا (Clara)

39,900,000 تومان39,900,000 تومانخرید کنید

مبل چستر و راحتی چه تفاوتی دارند؟

در یک دسته بندی کلی مبلمان را به دو دسته راحتی و کلاسیک تقسیم می کنند. البته در ایران دسته بندی مبل استیل هم بایستی اضافه کرد زیرا با سبک کلاسیک تفاوت هایی دارد. از همین ابتدا مشخص کنیم که مبل چستر در دسته مبل کلاسیک و مبل راحتی در دسته راحتی ها قرا می گیرد!! برای خانه هایی که سبک مینیمال دارند و یا آپارتمان هایی با متراژ پایین مبل راحتی انتخاب خوبی است. بسته به فضا و دکوراسیونی که داشته باشید می توانید بهترین مبل راحتی را برای خود انتخاب کنید. البته از نظر متراژ فضا مبل چستر هم قابلیت سفارش در ابعاد و سایز مورد نظر شما را دارد و می تواند گزینه مناسبی باشد. برای درک بهتر تفاوت مبل چستر و راحتی در ادامه به معرفی ویژگی های آن‌ها خواهیم پرداخت.

فرق مبل چستر با راحتی در چیست؟

 

پیشنهاد خرید

مبل راحتی هشت نفره مدل لیزا (Lisa)

69,900,000 تومان69,900,000 تومانخرید کنید

مبل راحتی در چه اندازه‌هایی تولید می شود؟

ابعاد و سایز مبل های راحتی با هم متفاوت هستند. عمق صندلی و زاویه تکیه گاه در مدل های مختلف راحتی یکسان نیست. ممکن است پایه برخی مدل ها بلند تر طراحی شده باشد. همچنین در برخی مدل های راحتی عرض نشیمن بیشتر است. در نهایت این شما هستید که در هنگام خرید علاوه بر مدل و سبک مبل باید به حس راحتی که مبل در هنگام نشستن منتقل می کند توجه داشته باشید. همچنین فاصله بین زانو ها و تکیه بایستی استاندارد باشد.

فرق مبل چستر با راحتی در چیست؟

 

مبل چستر با چه ابعادی بهتر است؟

از ویژگی های بارز مبل چستر یا چستر فیلد تولید آن در سایز و ابعاد مختلف است. شاید در گذشته دسته های پهن و حجیم مبل چستر مانع می شد که همه افراد بتوانند از این مبل خاص استفاده کنند. اما امروزه با تولید مبل های چستر در عرض مناسب با دسته های ظریف دست خریداران این سبک شیک را باز گذاشته است. مشتریان می توانند با توجه به میزان فضایی که در اختیار مبل خود را در ابعاد و مدل دلخواه سفارش دهند. همچنین در فروشگاه مبلمان تخت طاووس امکان سفارش مبل با ابعاد و نفرات دلخواه شما وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت ما به آدرس http://takhttavoosco.com/ مراجعه کنید و یا با شماره 09129630185 در تماس باشید تا کارشناسان ما اطلاعات لازم را در اختیاز شما بگذارند.

فرق مبل چستر با راحتی در چیست؟

 

مبل راحتی چه رنگی خوبه؟

انتخاب رنگ مبل راحتی یکی از موارد بسیار مهم در هنگام خرید مبل است. رنگی که شما انتخاب کنید پس از قرار گرفتن در منزل یا فضای مورد نظرتان قبل از هر ویژگی دیگر مبل به چشم می آید. اگر می خواهید رنگی انتخاب کنید که تا سال‌ها نیاز به تعویض آن نداشته باشید، به سراغ رنگ های مات و خنثی بروید. همچنین می توانید با استفاده از کوسن های خوش رنگ جلوه ای شیک و زیبا به مبل راحتی خود دهید. ترجیحا از انتخاب مبل های رنگ روشن اجتناب کنید، مخصوصا اگر فرزند کوچک در منزل دارید.

فرق مبل چستر با راحتی در چیست؟

بهترین رنگ برای مبل چستر

همانطور که قبل تر گفته شد یکی از ویژگی های مهم در انتخاب مبل رنگ است. مبل چستر با محبوبیت و تنوع بالایی که دارد با رنگ های مختلفی در بازار عرضه می شود. به راحتی می توانید با توجه به تم رنگی که برای دکوراسیون خود در نظر گرفته اید رنگ مورد نظرتان ار انتخاب کنید. در کنار مبل چستر فیلد نیازی به استفاده از کوسن نیست. اما اگر علاقه دارید که از کوسن استفاده کنید می توانید از کوسن هایی که با رنگ محیط همخوانی دارند یا کلا متضاد هستند استفاده کنید. در پایان ذکر این نکته لازم است که مبل چستر و راحتی علارغم داشتن تفاوت هایی در ظاهر و سبک طراحی هر کدام زیبایی و جلوه خاص خود را دارد. همواره برای انتخاب مبلمان به 3 نکته داشته باشید، ابتدا نیاز شما و اینکه چه سبک مبلی برایتان خوب است مطرح است. سپس باید به میزان فضایی که در اختیار دارید توجه کنید. در نهایت میزان بودجه ای که برای خرید مبل در نظر دارید.

4.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  +  14  =  21

WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی کارشناسان فروش تخت طاووس بصورت 24 ساعته آماده پاسخگویی و ثبت سفارش شما می باشند