مبل راحتی خوب چه ویژگی هایی دارد؟ چگونه مبل خوب را بشناسیم؟

مبل راحتی خوب چه ویژگی هایی دارد

زمانی که برای خرید مبلمان به بازار مراجعه می کنید با سبک های مختلفی از مبلمان روبرو می شوید از جمله مبل راحتی، ال، چستر و مبل استیل یا سلطنتی. مبل راحتی یکی از مدل های بسیار پرطرفدار در بین مشتریان است. تقریبا در دکوراسیون هر محیطی از خانه تا اداره یک دست مبل راحتی خواهید دید. اگر قصد خرید ست مبلمان راحتی را داشته باشید پس از اینکه در مورد مدل، طرح و رنگ مبل تصمیم گرفتید، اولین سوالی که به ذهن شما خطور می کند کیفیت مبل راحتی است. در حقیقت دوام و مقاومت مبل راحتی به این دلیل که کالایی بلند مدت است اهمیت دارد. اما چه ویژگی هایی در خوب بودن یک مبل تاثیر گذار است؟ در ادامه نوشتار قصد داریم از فروشگاه تخصصی مبلمان تخت طاووس بیشتر به این موضوع بپردازیم. با بررسی جزئیات به کار رفته در یک مبل خوب شما را برای داشتن بهترین انتخاب همراهی خواهیم کرد.

پیشنهاد خرید

مبل ال قرمز 8 نفره مدل یکتا (ykta)

35,900,000 تومان35,900,000 تومانخرید کنید

نکات مهمی که قبل از خرید مبل باید بدانیم!

قبل از اینکه با ویژگی های یک مبل خوب آشنا شویم به جزئیات با اهمیت و تاثیر گذار در زمان خرید مبل می پردازیم. خرید مبل راحتی مناسب در درجه اول به متراژ منزل یا فضایی که در اختیار شما است بستگی دارد. چنانچه ابعاد و سایز مبل راحتی با اندازه ی خانه شما هماهنگی نداشته باشد حتما با مشکل روبرو خواهید شد. در مرحله بعد به وزن مبل دقت کنید، اگر هر سال نیاز به جابه جایی ندارید، می توانید مبل راحتی سنگین تری را خریداری نمایید. مبل های راحتی علاوه بر قیمت مناسب تنوع بالایی هم در رنگ و طرح دارند که با هر سلیقه ای سازگاری است. در نهایت میزان بودجه ای هم که قصد دارید برای خرید مبل راحتی هزینه کنید در نظر بگیرید.

مبل راحتی خوب چه ویژگی هایی دارد

پیشنهاد خرید

مبل کلاسیک 7 نفره سفید مدل اطلس (atlas)

49,900,000 تومان49,900,000 تومانخرید کنید

مبل راحتی خوب چه مشخصاتی دارد؟

تجربه نشان داده است که رعایت برخی نکات که خیلی هم به چشم نمی آیند در بلند مدت بر روی کیفیت مبل ،راحتی و رضایت مشتریان تاثیر زیادی دارد. برای مثال توجه به استاندارد بودن قالب مبل و در نظر گرفتن جزئیات، توجه به شرایط بدن انسان در هنگام نشستن بر روی مبل، استفاده از متریال با کیفیت که باعث دوام و طول عمر محصول می شود و مواردی از این قبیل. برای اینکه موضوع کمی روشن تر شود خصوصیات یک مبل راحتی خوب را به تفکیک مورد بررسی قرار می‌دهیم.

پیشنهاد خرید

مبل کلاسیک 7 نفره سفید مدل گلشن (golshan)

39,900,000 تومان39,900,000 تومانخرید کنید

تکیه گاه و نشیمن مبل راحتی خوب چگونه است؟

تکیه گاه یک مبل راحتی خوب به شکلی طراحی شده است که در هنگام نشستن قسمت گوی کمر کامل پوشش داده شود. همچنین عرض نشیمن و فاصله آن تا تکیه گاه بایستی استاندارد باشد. در برخی مبل های راحتی دیده شده که نشیمن مبل به قدری پهن و عمیق است که به راحتی نمی توان تکیه داد و کلی باید خود را به عقب کشید. در اینگونه مبل های راحتی تنها قسمت جلوی نشیمن مخصوصا برای مودبانه نشستن قابل استفاده است و باعث ایجاد کمر درد و حس نارضایتی در فرد می شود. در زمان خرید به خوبی صندلی های مبل را چک کنید بنشینید، تست کنید، نظر اعضاء خانواده را هم جویا شوید.

مبل راحتی خوب چه ویژگی هایی دارد

پیشنهاد خرید

سرویس خواب دو نفره قهوه‌ای مدل آرامش (aramesh)

29,900,000 تومان29,900,000 تومانخرید کنید

پایه مبل راحتی استاندارد این گونه است

پایه مبل راحتی خوب و استاندار به شکلی است که فاصله پاها تا زمین با زاویه مناسبی حفظ می شود. مثلا پایه ها آنقدر بلند نیستند که در زمان تکیه دادن، پاها از زمین جدا شده و حالت آویزان پیدا کند. همچنین ارتفاع پایه های مبل نباید خیلی کوتاه در نظر گرفته شود، ارتفاع کم باعث خم شدن پاها در هنگام نشستن و ایجاد حس ناراحتی می شود. اینگونه مبل ها هیچ کدام از ویژگی های مبل راحتی خوب را ندارند زیرا با اصول ارگونومی ( دانش به کار بردن اطلاعات علمی درباره انسان) طراحی نشده اند. ارگونومی مبلمان باید به گونه ای باشد که بدن انسان در راحت ترین حالت خود قرار بگیرد و آسیبی به ستون فقرات آن نرسد.

مبل راحتی خوب چه ویژگی هایی دارد

پیشنهاد خرید

مبل ال طوسی 8 نفره مدل پیتر (piter)

35,900,000 تومان35,900,000 تومانخرید کنید

فوم نشیمن یک مبل راحتی خوب، سریع برمی گردد!!!

یکی دیگر از ویژگی های مبل راحتی خوب جنس فوم به کار فته در آن است. فوم های سرد بهترین نوع فوم برای استفاده در ساخت مبلمان هستند. می پرسید چرا؟ به این دلیل که فوم های سرد در کوره های مخصوصی با دمای پایین ساخته می شوند. این دمای پایین کوره باعث می شود ذرات بیشتری از فوم در کنار هم قرار بگیرد. تراکم مولکول های فوم سرد خاصیت ارتجاعی آن را چندین برابر می کند. مبل راحتی که در ساخت آن از فوم سرد استفاده شده باشد در گذر زمان حالت فرو رفتگی و شل شدن به خود نمی گیرد. نحوه تشخیص فوم سرد چگونه است؟ اگر پس از برخواستن از روی مبل راحتی فوم نشیمن سریع و در کسری از ثانیه به حالت اول خود برگشت، فوم سرد است و طول عمر زیادی هم دارد.

مبل راحتی خوب چه ویژگی هایی دارد

 

پارچه مبل راحتی خوب، به راحتی تمیز می شود!!

اگرچه جنس های مختلفی از پارچه مبلی در بازار وجود دارد اما کیفیت و بافت آن ها یکسان نیست. روکش مبل راحتی خوب در بلند مدت دوام و قوام رنگ خود را حفظ می کند. در گذر زمان حالت سابیدگی و چروک به خود نمی گیرد. قابل شستشو بوده و لکه ها به راحتی از روی آن پاک می شوند. پارچه کتان جاسمین که به تازگی وارد صنعت مبلمان شده است، همه ویژگی های ذکر شده را داشته و تنوع رنگ بالایی هم دارد. ترجیحا استفاده از پارچه رو مبلی که خیلی رنگ روشنی دارد توصیه نمی شود، مخصوصا اگر فرزند کوچک در منزل دارید.

مبل راحتی خوب چه ویژگی هایی دارد

مبل راحتی خوب با قیمت مناسب از کجا بخریم؟

در فروشگاه مبلمان تخت طاووس به عنوان قدیمی ترین فروشگاه آنلاین مبل کشور ، امکان خرید انواع مبل راحتی در ابعاد و سایز دلخواه برای شما عزیزان فراهم شده است. تمام محصولات در فروشگاه تخت طاووس با بهترین کیفیت ممکن تولید شده اند و دارای گارانتی دو ساله هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت ما به نشانی https://takhttavoosco.com  مراجعه کنید. یا با شماره 09129630185 در تماس باشید تا کارشناسان ما اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند.

 

مبل راحتی خوب چه ویژگی هایی دارد

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3  +  7  =  

WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی کارشناسان فروش تخت طاووس بصورت 24 ساعته آماده پاسخگویی و ثبت سفارش شما می باشند