چرا اصول ست کردن رنگ فرش با مبل قهوه‌ای اهمیت دارد؟

چرا اصول ست کردن رنگ فرش با مبل قهوه‌ای اهمیت دارد؟

همه افراد صرف‌نظر از سلیقه و توان مالی، آرزوی زندگی در یک منزل شیک و لاکچری را دارند. این امر ممکن است در نگاه اول هزینه‌بر و دور از دسترس باشد؛ ولی با پیروی از روش‌های اصولی، به‌سادگی محقق خواهد شد. ست کردن رنگ لوازم خانه یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که خانم‌های باسلیقه انجام می‌دهند. یکی از این موارد، انتخاب بهترین رنگ فرش برای مبل قهوه‌ای است. چنانچه این موضوع ذهن شما را نیز مشغول کرده‌است، پیشنهاد می‌کنیم خواندن مقاله پیش‌رو را به‌هیچ‌وجه از دست ندهید.

پیشنهاد خرید

سرویس مبل سرمه 8 نفره

380,000,000 تومان380,000,000 تومانخرید کنید

قهوه‌ای، پرطرفدارترین رنگ در وسایل چوبی خانه

هر از چندگاهی لازم است که در منزل تغییراتی ایجاد کنیم. از این طریق هم حال‌وهوای افراد خانه عوض می‌شود و هم منزلمان به یک فضای شیک و عالی تبدیل خواهد شد. با تغییر دکوراسیون و خلق یک هارمونی جذاب، فضای اطرافتان را به محیطی چشم‌نواز تبدیل کنید. خرید مبل و لوازم چوبی منزل در کنار آشنایی با روانشناسی رنگ‌ها، محیط پیرامون شما را بسیار فریبنده و خاص می‌کند.

اگر به فروشگاه اینترنتی مبلمان یا مغازه‌های مرتبط سر زده باشید، حتما متوجه شده‌اید که رنگ غالب در این مراکز اغلب قهوه‌ای است. شاید باخودتان فکر کنید که به‌دلیل رنگ طبیعی چوب، لوازم چوبی را نیز قهوه‌ای می‌سازند؛ اما باید بگوییم که دلایل دیگری نیز برای انتخاب این رنگ وجود دارد که در ادامه آن‌ها را توضیح خواهیم داد.

یک ویژگی جذاب؛ رنگ قهوه‌ای همیشه مد است

یک ویژگی جذاب؛ رنگ قهوه‌ای همیشه مد است

یکی از محدودیت‌های تغییر دکوراسیون و رنگ خانه، هزینه‌بر بودن آن است؛ زیرا نمی‌توان هرسال آن را عوض کرد. همین موضوع سبب شده که خانم‌های شیک‌پسند پیش از اقدام به خرید، از قیمت مبل راحتی ارزان و بهترین رنگ فرش برای مبل قهوه‌ای اطلاعات کافی کسب کنند. بدین ترتیب نیازی به خرج و هزینه‌های اضافه در هرسال نخواهند داشت. از مزایای دیگر رنگ قهوه‌ای می‌توان به‌موارد زیر اشاره کرد:

  • رنگ قهوه‌ای همیشه مد است و طرفداران بسیاری دارد. همین موضوع باعث می‌شود که افراد سالیان سال امکان استفاده از مبلمان و وسایل چوبی قهوه‌ای رنگشان را داشته باشند.
  • دومین ویژگی مبلمان قهوه‌ای، به‌کارگیری در دو سبک کلاسیک و مدرن است. تم خانه‌تان چه سنتی باشد و چه نوین، انتخاب شما مبل، صندلی و میز قهوه‌ای خواهد بود.
  • تمیز کردن آلودگی‌های روی رنگ قهوه‌ای نسبت به رنگ‌های دیگر آسان‌تر است. به‌همین دلیل اغلب خانم‌های هوشمند مبلمان قهوه‌ای را به رنگ‌های دیگر ترجیح می‌دهند.

فراموش نکنید که رنگ قهوه‌ای با اکثر رنگ‌ها قابلیت ترکیب دارد. از این رو دستتان برای خرید فرش‌هایی با رنگ‌های متنوع باز است و توازن و هماهنگی مناسبی در محیط پیرامونتان ایجاد خواهد شد.

آشنایی با روانشناسی رنگ‌ها برای چینش یک منزل لوکس

قهوه‌ای رنگی خنثی و گرم است و هارمونی زیبایی با بیشتر رنگ‌ها ایجاد می‌کند. اگر دقت کرده‌باشید در خانه‌هایی که از مبل استیل قهوه‌ای رنگ استفاده شده‌است، حس امنیت و آرامش بیشتری به انسان منتقل می‌شود. در روانشناسی رنگ به این موضوع در سطح گسترده‌تری پرداخته شده‌است. همچنین افراد، تحت تأثیر رنگ قهوه‌ای تصمیمات درست‌تری می‌گیرند و با مشکلات به‌صورت واقع‌بینانه‌تر برخورد می‌کنند! به‌همین دلیل است که مدیران و کارفرمایان باهوش، از این رنگ در محیط ادارات و شرکت‌ها استفاده می‌کنند.

راهنمای ست کردن رنگ فرش با مبل قهوه‌ای
انتخاب رنگ فرش با الهام گرفتن از طبیعت
پیشنهاد خرید

مبل تختشو ماتریکس

30,000,000 تومان30,000,000 تومانخرید کنید

انتخاب رنگ فرش با الهام گرفتن از طبیعت

همیشه رفتن به طبیعت و دیدن مناظر، انرژی مضاعفی به انسان می‌دهد. پیشنهاد اکثر پزشکان و متخصصین این است که هر از چندگاهی برای تمدد اعصاب به دل طبیعت بروید. برخی از افراد برای چیدمان و رنگ دکوراسیون محیط اطراف، از رنگ‌های موجود در طبیعت الهام می‌گیرند. مثلا مبل چستر کرم خود را با فرش‌هایی که تنالیته سبز یا قهوه‌ای دارند ترکیب می‌کنند. یا کسانی که میز و مبل قهوه‌ای دارند، از فرش‌های کرم و یشمی استفاده می‌کنند. ترکیب رنگ المان‌های موجود در طبیعت نه‌تنها جلوه خاصی به خانه و محیط اطراف می دهد، بلکه در روحیه افراد نیز تأثیر مثبتی می‌گذارد.

رنگ‌های مکمل قهوه‌ای را فراموش نکنید

اگر تم خانه‌تان قهوه‌ای رنگ است، انتخاب‌های متنوعی در خرید فرش خواهید داشت. فرض کنید مبل ال یو شکل به رنگ قهوه‌ای خریده‌اید و حالا نوبت انتخاب فرش و پرده ست با آن است. خبر خوب این است که انتخاب‌های متنوعی برای خرید فرش با رنگ‌های مکمل و هماهنگ با مبل خواهید داشت. ترکیب رنگ قهوه‌ای با آبی، زرد، سفید، کرم، مسی، سبز، مشکی، قرمز، نارنجی، صورتی، طلایی، ارغوانی و فیروزه‌ای فضایی بسیار دلنشین و جذاب به‌وجود می‌آورد. ایجاد یک محیط آرام، شیک و فریبنده با ترکیب این رنگ‌ها در کنار قهوه‌ای انتخابی بسیار هوشمندانه است. فرقی نمی‌کند که طرفدار سبک کلاسیک هستید یا مدرن! زیرا رنگ قهوه‌ای توانسته دل طرفداران هردو سبک را به‌دست آورد. از آن‌جایی که این رنگ همیشه و در همه ادوار مد بوده و است، پس تعجبی ندارد اگر در اکثر منازل، المانی با رنگ قهوه‌ای (مخصوصا مبل‌هایی به این رنگ) را ببینیم.

اصول ست کردن رنگ فرش با مبل قهوه‌ای

پیشنهاد خرید

سرویس خواب کاوالی دو نفره

59,000,000 تومان59,000,000 تومانخرید کنید

خرید انواع مبلمان و کالای چوبی از فروشگاه اینترنتی تخت طاووس

در این نوشته درباره اصول ست کردن و انتخاب بهترین رنگ فرش برای مبل قهوه‌ای صحبت کردیم. بالا‌بردن دانش در زمینه روانشناسی رنگ‌ها، یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که طراحان دکوراسیون داخلی انجام می‌دهند. از طریق این علم، به‌راحتی چیدمانی شیک و فریبنده برای منزلمان انتخاب می‌کنیم. فروشگاه اینترنتی تخت طاووس عرضه کننده انواع محصولات چوبی از قبیل سرویس خواب، مبلمان، صندلی و میز است. در این سایت برای هر مشتری با هر سلیقه و انتخاب امکان خرید وجود دارد. مبل‌های قهوه‌ای ساخته شده از بهترین و باکیفیت‌ترین چوب‌ها را به‌راحتی از تخت طاووس سفارش دهید.

از مزایای این سایت، ارسال به کلیه نقاط ایران است. پس از ثبت سفارش و نهایی کردن آن، محصول شما طی ۳ الی ۵ روز کاری به درب منزلتان ارسال خواهد شد. اگر تمایل به خرید حضوری داشته باشید نیز خبر خوبی برایتان داریم! آدرس مغازه تخت طاووس به نشانی تهران، اتوبان ستاری جنوب، خروجی پاساژ مگامال، طبقه F2 واحد 206 آماده ارائه خدمت‌گزاری به مشتریان عزیز است. همچنین تیم پشتیبانی ما از طریق شماره تماس ۰۲۱۵۵۲۶۶۱۱۲ آماده شنیدن هرگونه سوال، پیشنهاد و انتقاد شما عزیزان است.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

80  +    =  89

WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی کارشناسان فروش تخت طاووس بصورت 24 ساعته آماده پاسخگویی و ثبت سفارش شما می باشند