چرا چیدمان مبل سلطنتی و راحتی باهم اهمیت دارد؟

چرا چیدمان مبل سلطنتی و راحتی باهم اهمیت دارد؟

یکی از سوالاتی که از طراحان دکوراسیون پرسیده می‌شود، نوع چینش منزل با دو نوع راحتی و استیل است. از آن‌جایی که هردوی این سبک‌ها در میان خانم‌های خوش سلیقه امروزی طرفداران بسیاری دارند؛ بنابراین آشنایی با نحوه چیدمان مبل سلطنتی و راحتی باهم بسیار مهم است. این‌که چطور و با چه ترفندی، دو جزء متفاوت از لوازم خانه را در کنار هم بیاوریم، نیاز به راهنمایی‌های اصولی دارد. پس از خواندن این مقاله، با راه‌های چشم‌نوازتر کردن محیط خانه‌تان آشنا خواهید شد.

پیشنهاد خرید

سرویس مبل سرمه 8 نفره

380,000,000 تومان380,000,000 تومانخرید کنید

نکات مهم پیش از قرار دادن مبل‌های راحتی و استیل نزد یکدیگر

مبلمان سلطنتی که به آن مبل استیل هم می‌گویند، بیشتر برای مهمانی‌های مجلل هستند و در اتاق پذیرایی خانه قرار داده می‌شوند. مبل‌های راحتی نیز اکثرا برای کاربردهای روزمره و دورهمی‌های دوستانه مورد استفاده قرار می‌گیرند. این دو سبک مبل در فروشگاه تخت طاووس قابل سفارش و خریداری هستند. امروزه به‌دلیل کمتر شدن مساحت منازل، یکی از دغدغه ذهنی خانم‌های مشکل‌پسند استفاده از مبل‌های راحتی و سلطنتی در کنار یکدیگر است. چینش هر دو سبک مبلمان در فضایی محدود، باید هنرمندانه و اصولی انجام شود. پیش از خرید هر مبلی، ابتدا به متراژ خانه توجه کنید؛ با توجه به فضای موجود، ابعاد، قالب مبلمان و تعداد صندلی‌ها را انتخاب کنید. بدیهی است که در منازل با فضای کوچک‌تر، خرید مبلمان بزرگ و پهن کار هوشمندانه‌ای نیست و فقط باعث اشغال شدن محیط می‌شود.

بهترین نحوه چیدمان مبل سلطنتی و راحتی باهم

پیشنهاد خرید

مبل تختشو ماتریکس

30,000,000 تومان30,000,000 تومانخرید کنید

بهترین نحوه چیدمان مبل سلطنتی و راحتی باهم

مبل‌های استیل یا سلطنتی همان‌طور که از اسمشان نیز می‌توان متوجه شد، برای پذیرایی از مهمان‌های رسمی استفاده می‌شوند. همواره قسمت بالایی سالن پذیرایی منازل را به مهمان‌های تشریفاتی اختصاص می‌دهند؛ درنتیجه جایگاه قرار گرفتن مبل‌های استیل نیز همان قسمت است. در مقابل، در دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه از مبلمان راحتی استفاده می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم قیمت مبل راحتی ارزان و مبل‌های استیل را از فروشگاه‌های معتبر استعلام بگیرید. در منازلی که اتاق پذیرایی متراژ بزرگی ندارند، نحوه چیدمان مبل‌های راحتی و استیل نزد هم ممکن است شما را دچار چالش کند. در ادامه، سه شیوه چینش منحصربه‌فرد را به شما معرفی می‌کنیم.

چینش گرد مبل‌های استیل و راحتی پیش هم‌دیگر

نقطه کانونی منزلتان را پیدا کرده‌اید؟ تبریک می‌گوییم! زیرا نصف راه را رفته‌اید. یکی از روش‌های آراستن خانه‌های کوچک، چینش دایره‌وار مبل‌های راحتی دورتادور نقطه کانونی و نزدیک شومینه یا تلویزیون است. این روش باعث ایجاد فضایی صمیمی و گرم می‌شود و لحظات دل‌انگیزی را برای افراد حاضر در دورهمی فراهم می‌کند. در کنار چینش گرد مبل‌های راحتی، نوبت به قرار دادن مبل سلطنتی ترک است. برای مبلمان استیل نیازی به پیروی از چیدمان خاصی نیست؛ فقط باید از فرش‌های مستطیل شکل زیر این آن‌ها استفاده کنید.

مبلمان راحتی را به‌شکل خطی در کنار مبل استیل بچینید

مبلمان راحتی را به‌شکل خطی در کنار مبل استیل بچینید

اگر منزلتان مستطیلی و سالن آن کشیده است، پیشنهاد فوق‌العاده‌ای برایتان داریم! استفاده از مبل‌های راحتی و سلطنتی به‌صورت خطی در کنار یکدیگر به‌شدت توصیه می‌شود. قسمت بالای سالن پذیرایی را به مبل‌های سلطنتی اختصاص دهید و مبل‌های راحتی را در امتداد آن‌ها تا پایین سالن بچینید. استفاده از مبل ال آبی نیز در این چیدمان جلوه زیبایی به خانه می‌دهد. این مدل مبل به‌دلیل ظاهر زیبا و جذابش در سال‌های اخیر طرفداران بسیاری پیدا کرده‌است. اکثر مشتریان، برای خانه‌های با متراژ کوچک از مبل‌های L آبی استفاده می‌کنند.

چیدمان مربعی، یکی از بهترین انواع چینش مبل راحتی و سلطنتی کنار هم

اغلب خانم‌های خوش‌سلیقه به‌دنبال راهکارهای جدید برای چینش فضای خانه می‌گردند. از این طریق سلیقه منحصربه‌فردشان را به مهمانان نشان می‌دهند و محیط را برای اهالی منزل جذاب و دلفریب می‌کنند. یکی از روش‌های نوین چینش مبلمان استیل و راحتی در کنار یکدیگر، چیدمان مربعی شکل است. اول مبل‌های استیل را به‌شکل دایره‌وار در کنار شومینه یا بوفه مجلل قرار دهید و سپس مبل چستر سفید یا هر مبل راحتی دیگر را به‌صورت مربعی در نزدیکی تلویزیون بچینید. از این‌طریق هم دو مبل متفاوت را هنرمندانه کنارهم قرار داده‌اید و هم از فضای محدود خود به‌صورت بهینه استفاده کرده‌اید.

از مزایای این چیدمان، نزدیکی دو فضا و در عین‌حال جدا بودن آن‌ها است. در مهمانی‌هایی که اقوام بزرگ‌تر نیز حضور دارند، این چیدمان بسیار مناسب است. افراد مسن‌تر روی مبل‌های استیل می‌نشینند و از جوان‌ترها روی مبل‌های راحتی پذیرایی می‌شود.

خرید بهترین مبل‌های سلطنتی و راحتی از فروشگاه تخت طاووس

پیشنهاد خرید

سرویس خواب کاوالی دو نفره

59,000,000 تومان59,000,000 تومانخرید کنید

خرید بهترین مبل‌های سلطنتی و راحتی از فروشگاه تخت طاووس

در این مقاله درباره چیدمان مبل سلطنتی و راحتی باهم صبحت کردیم. با معرفی چند روش، اکنون به‌خوبی با تلفیق دو نوع مبل راحتی و استیل آشنا هستید. اگر فضای بزرگی در خانه دارید، کلیه روش‌های ما را به‌کار بگیرید و منزلتان را چشم‌نوازتر کنید؛ اما چنانچه متراژ خانه‌تان کوچک است، با چیدمانی هوشمندانه و خاص، هردو نوع مبل را در اتاق پذیرایی‌تان بگنجانید.

برای خرید مبلمان راحتی و استیل (سلطنتی) بهتر است به فروشگاه معتبری مراجعه کنید. در فروشگاه تخت طاووس امکان خرید انواع مبلمان، سرویس خواب، میز و صندلی با قیمتی مناسب و کیفیتی فوق‌العاده وجود دارد. تنوع محصولات باعث شده که هر شخصی با هر سلیقه‌ای، دست‌خالی این سایت را ترک نکند. قیمت روز مبل بر اساس تغییرات روزانه ارز در سایت درج می‌شود؛ بنابراین کلیه قیمت‌ها آپدیت و به‌روز هستند.

ویژگی مثبت دیگر فروشگاه تخت طاووس، ارسال سفارش‌ها به اقصی نقاط ایران طی ۳ الی ۵ روز کاری است. فقط کافی است محصول موردنظرتان را انتخاب کنید؛ پس از نهایی کردن خرید، آن را در منزل تحویل خواهید گرفت. فرقی ندارد تخت یک‌نفره سفارش داده‌اید یا سرویس مبلمان چند نفره! تخت طاووس سفارشتان را در اسرع وقت به شهر موردنطرتان ارسال می‌کند.

برای مطرح کردن هرگونه سوال، راهنمایی، پیشنهاد و انتقاد نیز از طریق کارشناسان فروش اقدام کنید. تیم پشتیبانی ما مشتاقانه آماده شنیدن صدای گرم شما عزیزان است. افرادی که تمایل به خرید حضوری از این فروشگاه را دارند نیز بهتر است به نشانی تهران، اتوبان ستاری جنوب، خروجی پاساژ مگامال، طبقه F2 واحد 206 مراجعه کنند.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2  +  3  =  

WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی کارشناسان فروش تخت طاووس بصورت 24 ساعته آماده پاسخگویی و ثبت سفارش شما می باشند