چطور برای خانه‌های کوچک، مبل کم جا و شیک بخریم؟

چطور برای خانه‌های کوچک، مبل کم جا و شیک بخریم؟

برخلاف دهه‌های گذشته که مردم در منازلی بزرگ زندگی می‌کردند، امروزه متراژ خانه‌ها کوچک‌تر شده است. دیگر خبری از اتاق‌های متعدد و هال و پذیرایی وسیع نیست. به همین نسبت مبل، میز، تخت‌خواب و سایر ملزومات خانه نیز تغییر کرده‌اند. اگر در جهیزیه مادرتان مبل و صندلی‌های پهن و بزرگ وجود داشت، اکنون برعکس این قضیه صادق است. شما باید وسیله‌ای را انتخاب کنید که فضای کمتری را اشغال کند و جمع‌وجور باشد. بهتر است برای آشنایی با بهترین مبل برای خانه‌های کوچک، چند دقیقه از وقتتان را به‌خواندن این مقاله اختصاص دهید و سرویسی هماهنگ با خانه‌تان خریداری کنید.

پیشنهاد خرید

سرویس مبل لارا ست 8 نفره

79,000,000 تومان79,000,000 تومانخرید کنید

ویژگی‌های مبل جمع و جور برای خانه‌های کوچک

اگر شما هم مانند اکثر افراد در خانه‌ای کوچک زندگی می‌کنید، باید انتخاب ملزومات هماهنگ با این متراژ را در اولویت قرار دهید. وسایلی که در عین جذابیت، شیک و منحصربه‌فرد باشند. برای اقدام به‌خرید فقط به یک فروشگاه مبل و سرویس خواب اکتفا نکنید و حتما به چندین مغازه سر بزنید. با این روش هم از تنوع محصولات آگاه خواهید شد و هم قیمت‌ها را مقایسه خواهید کرد؛ البته لازم به‌ذکر است که این روش برای اشخاص با زمان اضافه بیشتر است. افراد با وقت محدودتر، از طریق فروشگاه‌های اینترنتی خرید خود را انجام می‌دهند.

از ویژگی‌های مبلمان مناسب برای خانه‌های نقلی می‌توان به‌موارد زیر اشاره کرد:

  • جمع‌وجور و کوچک باشند و فضای کمی را اشغال کنند
  • از قسمت‌های کنج خانه نیز استفاده کنند (کنج خانه اصطلاحا فضای مرده نام دارد)
  • چند منظوره باشند تا نیاز شما را به‌وسایل دیگر کاهش دهند (مثل مبلمان تخت‌خواب شو)

مبلمان و وسایلی که در چشم بیننده خطای دید ایجاد می‌کنند یکی از بهترین گزینه ها برای منازل کم وسعت محسوب می‌شوند. زیرا از این طریق افراد تصور می‌کنند که متراژ منزل بسیار بزرگ‌تر است.

۵ مبلی که از انتخاب آن‌ها برای منازل نقلی پشیمان نخواهید شد

پیشنهاد خرید

سرویس خواب کویین فرانسوی دو نفره

89,000,000 تومان89,000,000 تومانخرید کنید

۵ مبلی که از انتخاب آن‌ها برای منازل نقلی پشیمان نخواهید شد

خانم‌های خوش‌سلیقه همواره بهترین دکوراسیون‌ها را برای منازل خود انتخاب می‌کنند. با خرید مبل راحتی ارزان اما لوکس و جذاب ، نه‌تنها جلوه زیبایی به محیط پیرامون می‌دهند؛ بلکه در هزینه‌ها نیز صرفه‌جویی می‌کنند. طی پرس‌وجویی که از بانوان سخت‌پسند و طراحان دکوراسیون به‌عمل آمد، این ۵ انتخاب برای منازل کوچک کاندید شدند:

  1. مبل‌های نیم‌ست
  2. مبل ال (L)
  3. کاناپه تک به‌همراه پاف
  4. کاناپه تک به‌همراه مبل تک
  5. مبلمان جمع‌وجور با دسته‌های کوچک یا حتی بدون دسته

اینکه کدام‌یک از موارد بالا مناسب منزل شماست، کاملا به سلیقه خودتان برمی‌گردد. هدف نهایی، استفاده بهینه از فضاهای منزل در کنار چینش زیبای خانه‌تان است. از این طریق هر بیننده به سلیقه شما آفرین خواهد گفت.

پیشنهاد خرید

ناهارخوری چوبی فلزی مدرن و شیک مدل آدنا (adena)

31,900,000 تومان31,900,000 تومانخرید کنید

نکات ضروری برای چیدمان مبلمان مدرن در منازل کوچک

گفتیم که در خانه‌های نقلی بهتر است به‌جای ست کامل مبل، از نیم‌ست استفاده کنیم. از آن‌جایی که مبل استیل ترک برای خانه‌های با متراژ بالا مناسب است؛ بنابراین در منازل کوچک باید از نیم‌ست مبل سلطنتی استفاده کرد. فراموش نکنید که هنگام چیدمان مبل در فضاهای کوچک، باید به هارمونی و هماهنگی محیط نیز توجه کنید. چینش مبلمان و سایر وسایل دکوراسیون باید متناسب با فضای پیرامون باشد. انتخاب رنگ روشن برای مبلمان نیز باعث وسیع‌تر دیده شدن محیط می‌شود. فراموش نکنید هرچه طرح و رنگ مبل ساده‌تر باشد، فضای خانه نیز بزرگ‌تر و دلباز‌تر به‌نظر می‌رسد.

این ترکیبات را در خانه‌های کوچک به کار ببرید

این ترکیبات را در خانه‌های کوچک به کار ببرید

برای مبله کردن منازلی با متراژ کم، مبلمان ظریف، جمع‌وجور و دارای کمترین انحنا بهترین گزینه هستند. مثلا مبل ال آبی که در چند سال اخیر طرفداران بسیاری پیدا کرده است. دلیل این محبوبیت، یکی رنگ آن است که جلوه دلبازتری به پیرامون می‌دهد و دیگری به‌دلیل استفاده حداکثری از فضای خانه است. ترکیب مبل تک با پاف و صندلی، کاناپه با چند صندلی و حتی مبلمان نیم‌ست به‌تنهایی، در زیباتر دیده‌شدن خانه‌ها بسیار موثر است. فراموش نکنید که استفاده بهینه از فضای منزل و ترکیب و هارمونی رنگ فرش، دیوار، پرده و مبل همگی باعث دلبازتر شدن خانه‌های نقلی می‌شوند.

پیشنهاد خرید

ناهارخوری چوبی شیک و کم جا مدل بهرخ (behrokh)

31,900,000 تومان31,900,000 تومانخرید کنید

مبل ال یو شکل؛ بهترین مبل برای خانه‌های کوچک

مناسب‌ترین مبلمان برای منازل نقلی، مبل‌های ال هستند؛ زیرا به‌دلیل نداشتن دسته‌های اضافه، فضای کمتری را اشغال می‌کنند. مبل‌های L شکل در مقایسه با مبل‌های معمولی، برای افراد بیشتری قابل استفاده هستند. وزن سبک‌تر، قابلیت جابه‌جایی آسان‌تر، استفاده چندمنظوره از باکس‌های آن به‌عنوان میز و قیمت مناسب، از جمله ویژگی‌های مثبت مبل L در میان طرفداران به‌شمار می‌روند. اگر تمایل به خرید مبل ال یو شکل (جدیدترین نوع مبلمان ال) برای خانه‌های کوچک را دارید، باید در چیدن صندلی‌ها دقت کنید. حذف مبل و صندلی‌های دیگر و جایگزین کردن مبل ال یو شکل با آن‌ها، انتخاب مناسبی در منازل با متراژ کوچک است.

خرید انواع مبل جمع و جور و مدرن برای خانه‌های کوچک از فروشگاه تخت طاووس

پیشنهاد خرید

ناهارخوری چوبی شیک و نقلی مدل یاشا (yasha)

15,900,000 تومان15,900,000 تومانخرید کنید

خرید انواع مبل جمع و جور و مدرن برای خانه‌های کوچک از فروشگاه تخت طاووس

در این نوشته با بهترین مبل برای خانه‌های کوچک آشنا شدید. اینکه دکوراسیون خانه به‌نحوی چیده شود که فضای خانه را بزرگ و دلباز نشان دهد، از متراژ خانه مهم‌تر است. با خرید مبلمان کم‌جا و لاکچری مطابق با سلیقه و تم منزلتان، فضای صمیمی و چشم‌نوازی را ایجاد کنید. فروشگاه اینترنتی تخت طاووس انتخاب مناسبی است برای افرادی که به‌دنبال سایت‌های معتبر می‌گردند. قیمت مناسب، ارسال به سراسر ایران و تنوع محصولات در کنار کیفیت بالا از مهم‌ترین ویژگی‌های این فروشگاه محسوب می‌شوند. اگر زمان کافی برای سر زدن به مغازه‌های گوناگون را ندارید، کافی است مبل، تخت، صندلی یا میز موردنظرتان را از فروشگاه تخت طاووس خریداری کنید. پس از ثبت سفارش و نهایی کردن آن، طی ۳ الی ۵ روز کاری محصول شما به در منزلتان ارسال خواهد شد.

همچنین برای خرید حضوری از فروشگاه تخت طاووس می‌توانید به آدرس تهران، اتوبان ستاری جنوب، خروجی پاساژ مگامال، طبقه F2 واحد 206 مراجعه کنید. تنوع محصول، کیفیت بالا و قیمتی پایین‌تر از رقبا از ویژگی‌های مهم این فروشگاه هستند. در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی و مشورت، از طریق شماره تلفن ۰۲۱۵۵۲۶۶۱۱۲ با کارشناسان ما تماس بگیرید. همکاران ما در تیم پشتیبانی تخت طاووس آماده شنیدن صدای گرم و نظرات شما عزیزان هستند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6  +  4  =  

WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی کارشناسان فروش تخت طاووس بصورت 24 ساعته آماده پاسخگویی و ثبت سفارش شما می باشند