از کاربرد انواع میز کنسول چه می دانید؟

کاربرد میز کنسول

وقتی صحبت از چیدمان دکوارسیون داخلی باشد، هر سبکی، وسایل و دکور مختص به خود را می­طلبد. بنابراین انتخاب درست و آگاهانه سبک مورد علاقه هر شخص و چیدمان مناسب آن­ها و ایجاد یک هارمونی خاص و جذاب، فضای هر خانه­ای را به یک جای دلنشین و منحصر به فرد تبدیل می­کند.  در این مطلب ما سعی میکنیم تا شمارا با کاربردهای میز کنسول در دکوراسیون منزل و انواع مختلف آنها آشنا کنیم.

کاربرد میز کنسول چیه؟

بیشتر مردم وجود آینه و میزکنسول را در منزل خود به عنوان یک کالای تجملی در نظر میگیرند و ممکن است فکر کنند که به وجود آن نیازی ندارند. در صورتی که میز کنسول به عنوان یک کالای پرکاربرد در فضای دکوراسیون منزل شناخته می شود.

آینه و کنسول ها در ابعاد و شکل های مختلفی تولید می شوند و حتی می توان برای فضای منزل هر شخص آن ها را به صورت سفارشی طراحی و تولید کرد. اگر آینه و کنسول در محل مناسبی از فضای منزل شما قرار داده شود، زیبایی دکوراسیون خانه ی شما را دو چندان خواهد کرد.

پیشنهاد خرید

سرویس خواب دو نفره سفید مدل بهنوش (behnosh)

29,900,000 تومان29,900,000 تومانخرید کنید

آینه و کنسول را کجا بگذاریم؟

به طور معمول بسیاری از افراد ترجیه می­دهند تا آینه و میز کنسول را در قسمت ورودی خانه قرار بدهند، تا در همان بدو ورود مهمانان را تحت تاثیر خود قرار داده و جذابیت منحصر به فردی را به نمایش بگذارد. البته این مورد به سلیقه و انتخاب هر شخص بستگی دارد که میز کنسول را در چه بخشی از فضای داخلی منزل خود قرار بدهد. اگر میز کنسول شما دارای یک آینه بلند و قدی باشد می­تواند فضای اتاقی که در آن قرار می­گیرد را بزرگ­تر و دلبازتر جلوه دهد.

شاید نگرانی اصلی شما برای خرید آینه و کنسول مربوط به جنس متریال به کار گرفته شده در ساخت و طراحی آن باشد. فروشگاه اینترنتی تخت طاووس با به کارگیری بهترین متریال برای ساخت وطراحی بخش­های مختلف میزهای کنسول، محصولاتی با دوام و استحکام بسیار بالا و منحصر به فرد به شما ارائه می­دهد.

جای میز کنسول کجاست؟

پیشنهاد خرید

مبل راحتی 8 نفره مدل حکیمه کرم رنگ (hkime)

110,000,000 تومان110,000,000 تومانخرید کنید

میز کنسول و نقش آن در دکوراسیون داخلی

یکی از ویژگی­های منحصر به فرد آینه و کنسول­های تخت طاووس این است که رنگ کاری بسیار با کیفیتی دارد و در رنگ بندی های متنوعی تولید می­شود، تا به راحتی با فضای دکوراسیون داخلی خانه­ی شما هماهنگ شود.

میز کنسول مثل سایر لوازم منزل که پس از یک مدت استفاده به مرور زمان کارایی خود را از دست دهند و سر از انباری و یا سمساری­ها در می­آورند نیست. بلکه این میزها تا مدت­ها در منزل و اتاق شما به عنوان یک دکوری زیبا خودنمایی می­کند.

پیشنهاد خرید

سرویس خواب دو نفره کرم رنگ مدل آزاده (azade)

32,900,000 تومان32,900,000 تومانخرید کنید

جنس میز کنسول چیست؟ بررسی جنس میز کنسول

میزهای کنسول از جنس و مدل­های مختلفی ساخته می­شود که شامل موارد زیر است:

  • جنس برنزی
  • جنس چوبی
  • جنس ام دی اف

میزهای کنسول هم چنین می­تواند شامل روکش­های منبت و معرق کاری شده باشند و  پایه­های آن از جنس چوبی و یا فلزی باشد. در برخی از نمونه­های کنسول نیز صفحه رویه­ی آن ها از جنس سنگ مرمر است.

جای میز کنسول

پیشنهاد خرید

سرویس خواب دو نفره کرم رنگ مدل ارسین (arsn)

29,900,000 تومان29,900,000 تومانخرید کنید

جای کنسول در دکوراسیون منزل کجاست ؟

در ادامه به بررسی نقش میز کنسول در دکوراسیون منزل می پردازیم:

کاربرد میز کنسول در دکوراسیون کلاسیک

بارزترین خصوصیت سبک کلاسیک را می­توان در کاربرد رنگ های گرم و تزیینات و نقش و نگارهای پر پیچ و تاب دکوراسیون داخلی به خوبی مشاهده کرد. میز کنسول کلاسیک بیشتر از چوب ساخته می­شود و دارای خراطی و منبت کاری­های ظریفی است. این ویژگی­ها کنسول­های کلاسیک را با مبلمان استیل و یا مبلمان سبک کلاسیک هماهنگ می­کند.

کاربرد میز کنسول در دکوراسیون داخلی به سبک مدرن

یکی از سبک­های محبوب دکوراسیون داخلی منزل سبک مدرن است. این سبک درعین سادگی بسیار شیک و متفاوت و قابل دسترس است. این سبک به خصوص درخانه­های کوچک و آپارتمانی امروزی پاسخگوی بسیاری از سلیقه­های مختلف است.

جریان مدرنیسم در اواخر قرن ۱۹ و اوایل قرن ۲۰ میلادی به وجود آمد و از آن زمان تا امروز طرفداران زیادی به خود جلب کرده است. می­توان گفت که طراحی­هایی با خطوط صاف و مستقیم و استفاده از رنگ‌های خنثی و همچنین کاربردی بودن وسایل از دیگر خصوصیات این سبک است.

اولویت اصلی در این نوع چیدمان اجتناب از جزییات غیر ضروری و توجه به فضاسازی پویا است. بنابراین انتخاب کنسول در این سبک نیز تابع همین قواعد بوده و تفاوت آن با سبک کلاسیک در تنوع فرم و طرح و متریال به کار رفته در ساخت کنسول­ها است. جنس میز کنسول در این سبک دکوراسیون داخلی می‌تواند از شیشه، سنگ، استیل و چوب یا ترکیبی از همه‌ی موارد باشد. البته نباید فراموش کرد که استفاده از اکسسوری‌های مدرن مثل مجسمه، گلدان، تابلو، آینه هم در زیبایی بیشتر آن تاثیرگذار است.

دکوراسیون منزل با میز کنسول

میز کنسول به سبک معاصر

همان­گونه که هنر معاصر از قاعده و چهارچوب تعریف شده‌ای پیروی نمی­کند، در دکوراسیون داخلی هم ایده‌پردازی و اجرای خلاقانه که با تعاریف مرسوم متفاوت باشد، می‌تواند لاکچری وکاملا عملی باشد.

البته بهتر است بگوییم که تعریف دقیق و مشخصی را نمی‌توانیم برای این سبک در نظربگیریم. زیرا هر شخص می‌تواند با کمی دانش و انتخاب درست به چیدمانی معاصر و مختص به خود دست پیدا کند. تلفیق دو سبک مدرن و سنتی که امروزه نمونه­های زیادی از آن را می­بینیم نیز از شاخه‌های همین سبک است که در آن از المالن‌های هر دو سبک برای چیدمان استفاده می‌شود.

انتخاب میز کنسول برای مبلمان استیل و یا نیمه کلاسیک با اکسسوری­های مدرن و یا برعکس و یا حتی تلفیق کردن سبک­های مینیمال و کلاسیک باید کاملا هوشمندانه باشد و تمامی موارد مربوط به هارمونی رنگ­ها و یا تضاد رنگ­ها به طور دقیق در نظر گرفته شوند.

میز کنسول چیست؟

برای مثال سبک روستیک یا همان سبک دکوراسیون روستایی در تلفیق با المان‌های مدرن و فضاهای معاصر و کلاسیک ترکیب خاص و بی نظیری را به وجود می­آورد. کنسول سبک روستیک با فرم‌های زیبا و طبیعی در واقع یک حس و حال روستایی را به  فضای مدرن خانه تزریق کرده و آن را به مکانی دلپذیر وخاطره انگیز تبدیل می­کند.

البته نباید فراموش کرد که استفاده از الوارهای کهنه یا جعبه‌های قدیمی در طراحی کنسول‌های روستیک جذابیت‌های این سبک را در فضای داخلی خانه‌های شهری و مدرن بیشتر می‌کند و هماهنگی و برابری فرم و رنگ منحصر به فردی را ایجاد می‌کند. شما می­توانید برای خرید میز کنسول دلخواه خود به وبسایت فروشگاه تخت طاووس مراجعه کرده و به صورت اینترنتی خرید خود را انجام دهید.

به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  +  12  =  14

WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی کارشناسان فروش تخت طاووس بصورت 24 ساعته آماده پاسخگویی و ثبت سفارش شما می باشند