آشنایی با بهترین مرکز فروش میز ناهارخوری در تهران؛ خریدی آسان و بدون دردسر

بهترین مرکز فروش میز ناهارخوری در تهران

لوازم چوبی از ملزومات و جزء جدانشدنی منازل ما هستند. خانم‌های خوش سلیقه با انتخاب انواع و اقسام تخت، کمد، مبلمان و میز ناهارخوری در خانه‌های خود، جلوه زیبا و چشم‌نوازی به محیط پیرامون خود می‌دهند. در کنار زیبایی ظاهر، کیفیت و کارایی بالای وسایل چوبی نیز اهمیت بسیاری دارد. برای خرید اثاثیه چوبی لازم است به فروشگاه‌های معتبری مراجعه کنیم و پس از مقایسه قیمت‌ها و کیفیت کارها، خریدمان را انجام دهیم.

اما این روش نه‌تنها وقت‌گیر است، بلکه حوصله بالایی می‌طلبد؛ بنابراین خرید از قابل ‌اعتمادترین مرکز فروش میز ناهار خوری در تهران، باعث صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌های افراد نیز می‌شود. چنانچه شما نیز برای خرید میز ناهارخوری یا محصولات چوبی با کیفیت به‌دنبال فروشگاه معتبری هستید، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

پیشنهاد خرید

مبل راحتی 8 نفره مدل پرستو خاکستری رنگ (prastoo)

35,900,000 تومان35,900,000 تومانخرید کنید

لزوم میز ناهارخوری در جهیزیه؛ آشنایی با انواع میز ناهارخوری

در فرهنگ ما ایرانی‌ها رسم است که به نوعروسان در هنگام شروع زندگی، جهیزیه داده می‌شود. انواع و اقسام لوازم چوبی که جلوه بخش منازل آن‌ها خواهند بود. وسیله‌ای که بیشتر از هرچیز در خانه‌ها جلب توجه می کند، میز ناهارخوری است. میزهایی که در ابعاد، اشکال، سایزهای گوناگون و متریال‌های مختلف در فروشگاه‌های اینترنتی معتبری همچون تخت طاووس به‌فروش می‌رسند. هریک از میزهای متنوع، طرفداران خاص خودشان را دارند. افراد باتوجه به دکوراسیون و دیزان خانه‌شان، اقدام به انتخاب و خرید میز و مبلمان و وسایل چوبی می‌کنند. میزهای ناهارخوری پرطرفدار اکثرا از جنس چوب و شیشه هستند و ابعاد و شکل‌های مختلفی دارند. در ادامه مقاله به مزایای هریک از این میزها اشاره خواهیم کرد تا شما بتوانید باتوجه به مزایا و نیازهایتان، بهترین انتخاب را داشته باشید.

میز ناهارخوری چوبی جلوه‌ای کلاسیک به منزلتان می‌دهد

میز ناهارخوری چوبی جلوه‌ای کلاسیک به منزلتان می‌دهد

هر شخصی بنا به سلیقه، تم و رنگ منزل و فنگ‌شویی موردعلاقه‌اش اقدام به خرید وسایل و ملزومات خانه می‌کند. وسایل چوبی همچون مبل راحتی و میزهای ساخته شده از چوب و MDF مناسب آن دسته از افرادی است که به سبک‌های کلاسیک و قدیمی علاقه فراوانی دارند. به‌دلیل اینکه چوب یادآور طبیعت و جنگل است؛ اشخاص بسیاری در حین استفاده از وسایل چوبی احساس خوشایندی پیدا می‌کنند.

میزهای ناهارخوری موجود در بازار عمدتا از جنس چوب و MDF هستند. چوب گردو، چوب روس، چوب راش و چوب توسکا از پر طرفدارترین متریال‌های وسایل منزل شناخته می‌شوند.

با خرید میز ناهارخوری شیشه‌ای جلوه‌ای مدرن به منزلتان بدهید

کسانی که خواهان تغییر سبک دکوراسیون منزلشان هستند، خرید میزهای ناهارخوری شیشه‌ای را به نمونه‌های دیگر ترجیح می‌دهند. از آن‌‌جایی که شیشه باعث بزرگ‌تر نشان دادن منزل می‌شود؛ استفاده از آن‌ها در خانه‌های با متراژ کوچک گزینه مناسبی است. به‌جز خرید مبل استیل ترک و تغییر رنگ منزل، برای داشتن خانه‌ای لوکس و مدرن نیاز به خرید میز ناهارخوری شیشه‌ای نیز داریم. در هنگام استفاده از این نوع میزها توجه داشته باشید که وسایل سنگین یا ظروف بسیار داغ را روی آن‌ها قرار ندهید.

میز ناهارخوری کم‌جا و طرفداران آن

میز ناهارخوری کم‌جا و طرفداران آن

امروزه اکثر افراد در منازل با متراژ کوچک زندگی می کنند. این موضوع باعث شده که خرید برخی لوازم منزل دستخوش تغییر شود. مادرانی که به‌دنبال خرید سرویس خواب و ملزومات دیگر جهیزیه برای دخترانشان هستند، باید به این موضوع توجه کنند. والدینی که به سبک و سیاق گذشته خودشان به‌دنبال میز ناهارخوری بزرگ برای جهیزیه هستند، باید در تصمیم خود تجدید نظر کنند. زیرا با کوچک شدن منازل، ابعاد برخی لوازم مانند میزهای ناهارخوری نیز کوچک شده است. استفاده از میزهای کم‌جا به‌دلیل جاساز شدن صندلی‌ها در زیر میز، فضای آزاد بیشتری به ما می‌دهند. در مواقع لزوم و زمان استفاده، امکان خارج کردن صندلی‌ها از زیر میز وجود دارد.

پیشنهاد خرید

مبل کلاسیک 8 نفره طوسی مدل ویونا (viyona)

45,900,000 تومان45,900,000 تومانخرید کنید

مدل و ابعاد میز ناهارخوری بر چه اساسی تعیین می‌شود؟

تعداد اعضای خانواده است که در اکثر موارد، متراژ و ابعاد وسایل خانه را تعیین می‌کند. میزهای ناهارخوری، مبل راحتی اسپرت و مبل‌های استیل از جمله مواردی هستند که در خانواده‌های پر جمعیت و کم جمعیت باهم تفاوت دارند. برخی خانواده‌ها به اشتباه، میزهای بزرگ ۸ الی ‍۱۲ نفره برای جهیزیه فرزندشان تهیه می‌کنند؛ غافل از آن‌که جز اشغال کردن فضای خانه، کاربرد دیگری نخواهند داشت.

شکل میز ناهارخوری نیز کاملا سلیقه‌ای است. به‌طورکلی میزهای گرد، بیضی و مستطیلی بیشترین طرفداران را دارند؛ اما گاهی دیده می‌شود که مشتریان به‌دنبال اشکال خاصی از بته جقه گرفته تا مدل گل برای میز ناهارخوری‌شان می‌گردند. پیدا کردن فروشگاهی که انواع مختلف میز ناهارخوری را برای سلیقه‌های متنوع عرضه می‌کند کاری بسیار دشوار است. مخصوصا اگر بخواهیم به‌صورت حضوری به چنین مغازه‌ای مراجعه کنیم، شاید پیدا کردن آن روزها طول بکشد.

فروشگاه تخت طاووس؛ بهترین مرکز فروش میز ناهارخوری در تهران

پیشنهاد خرید

مبل کلاسیک 7 نفره کرم رنگ مدل سالور (salor)

50,000,000 تومان50,000,000 تومانخرید کنید

فروشگاه تخت طاووس؛ بهترین مرکز فروش میز ناهارخوری در تهران

در این مقاله درباره انواع میز ناهارخوری صحبت کردیم و مدل‌های گوناگون آن را معرفی کردیم. همچنین متوجه شدیم که هر خانواده باید باتوجه به تعداد نفرات و اعضای خانواده، وسایل چوبی منزل را خریداری کند. میز ناهارخوری جهیزیه تازه عروسان باید باتوجه به متراژ منزلشان تهیه شود؛ در غیر این‌صورت فقط باعث اشغال کردن فضای منزل و کوچک شدن محیط پیرامون خواهد شد.

فروشگاه تخت طاووس با بیش از دو دهه فعالیت در کشور، بزرگ‌ترین تولیدکننده انواع سرویس خواب، میز، کنسول و مبلمان خانگی است. امکان خرید اینترنتی و حضوری از این فروشگاه وجود دارد. مشتریان عزیز از هر نقطه ایران قادر به سفارش و خرید محصول چوبی موردنظرشان هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هر محصول بهتر است با شماره ۰۲۱۵۵۲۶۶۱۱۲ تماس بگیرید و با کارشناسان تخت طاووس صحبت کنید. همچنین برای هرگونه خرید حضوری نیز می توانید به آدرس تهران، اتوبان ستاری جنوب، خروجی پاساژ مگامال، طبقه F2 واحد 206 م

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

63  +    =  70

WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی کارشناسان فروش تخت طاووس بصورت 24 ساعته آماده پاسخگویی و ثبت سفارش شما می باشند