راهنمای خرید مبل چستر

مبل چستر یکی از سبک های بسیار لوکس و فاخر در دنیای مبلمان است. با هر فضا و دکوراسیونی می توان از طراحی شیک و فوق العاده مبل چستر استفاده کرد. از طرفی خرید مبل چستر هم چون یک تابلو فرش دستباف و با ارزش نوعی سرمایه گذاری معقول و مناسب محسوب می شود. زیرا مبل چستر به ساخته شدن از متریال با کیفیت شناخته می شود و شما تا مدت ها از خرید مبلمان جدید بی نیاز خواهید بود. در این نوشتار تلاش می کنیم مبل چستر را با جزئیاتی که فروشگاه تخصصی مبلمان تخت طاووس در اختیارمان قرار می دهد مورد بررسی قرار دهیم. امیدواریم پس از مطالعه این مقاله بتوانید بهترین نوع مبل چستر را برای دکوراسیون مدنظرتان انتخاب کنید، پس تا انتها همراه ما باشید.

پیشنهاد خرید

مبل چستر 8 نفره مدل ساوین (avin)

59,000,000 تومان59,000,000 تومانخرید کنید

مبل چستر چیست؟ مبل چستر از مد افتاده یا نه ؟

مبل چستر اولین بار به سفارش لردی بریتانیایی و برای منازل اشرافی طراحی و ساخته شد! طبیعی است که امروزه همچنان مورد استقبال افراد لوکس پسند قرار می گیرد. همچنین مبل چستر فیلد به مبلمان سبک پادشاهان معرف است که هرگز از مد نمی افتد. در یک تقسیم بندی که تولیدکنندگان مبل انجام می دهند مبل چستر را جزء مبلمان راحتی دسته بندی می کنند. دلیل این تقسیم بندی طراحی مبل چستر است که بر خلاف مبل های سلطنتی چوب کمتری در ساخت آن ها استفاده شده است. مبل های چستر در عین شیکی، برای نشیمن روزانه خیلی مناسب هستند. به پیشنهاد فروشگاه تخت طاووس بهترین راه برای خرید مبل چستر اصل و با کیفیت در تهران مراجعه به فروشگاه های معتبر یا خرید مستقیم مبل از تولیدی تهران است. اما چرا؟ با بررسی کوتاه در بازارهای مبلمان خواهید دید که در کنار مبل چستر اصل مبل های چستر تقلبی ارزان قیمت بسیاری هم وجود دارد پس همین جا اهمیت انتخاب مرکز خرید مورد اطمینان و شاخته شده مشخص می شود. از طرفی با خرید از فروشگاه های معتبری که تولید کننده مبل هستند با یک تیر دو نشان را هدف گرفته اید؛ مبل چستر اصل را با قیمت مناسب و بدون پرداخت سود اضافه به منزل می برید!

راهنمای خرید مبل چستر

پیشنهاد خرید

مبل چستر ۸ نفره مدل ماتیکان (matikan)

38,900,000 تومان38,900,000 تومانخرید کنید

چرا مبل از تولیدی بخریم بهتر است؟

فروشگاه ها و مراکز خرید مبلمان به دو صورت محصولات خود را وارد بازار می کنند. در حالت اول نمایشگاه های مبلمان با خرید مبل استیل ترک، مبل راحتی، مبل چستر و سایر محصولات مشابه از تولیدی یا کارگاه های مبل سازی و اضافه کردن مبلغی به عنوان سود، مبل را به دست مشتری می رسانند. حالت دوم فروشگاه هایی هستند که محصول خود را به طور مستقیم و بدون واسطه از کارگاه برای مشتری ارسال می کنند. در نتیجه اگر مبل چستر خود را از تولیدی سفارش دهید قیمت تمام شده مبل مناسب تر خواهد بود. حتی برای خرید اینترنتی مبل راحتی ارزان می توانید مدل و ابعاد دلخواه تان را به صورت آنلاین به تولیدی های مبل سفارش دهید. اما چطوری؟ در ادامه به پاسخ این سوال مهم می پردازیم.

راهنمای خرید مبل چستر

پیشنهاد خرید

مبل چستر راحتی هشت نفره مدل کاوالی (Cavali)

69,900,000 تومان69,900,000 تومانخرید کنید

خرید مستقیم مبل از تولیدی در تهران

فروشگاه تخت طاووس بزرگترین تولید کننده مبل استیل، مبل راحتی، مبل ال، مبل چستر و دیگر انواع مبلمان در کشور است. تمامی محصولات در فروشگاه تخت طاووس از تولید به مصرف و با قیمت مناسب و بهترین کیفیت ممکن تولید شده اند و دارای گارانتی دو ساله هستند. می توانید با مراجعه به وبسایت  http://takhttavoosco.com/ انواع مدل مبلمان، میز ناهار خوری و سرویس خواب را نیز مشاهده کنید. همچنین با شماره 09129630185 در تماس باشید تا کارشناسان ما اطلاعات بیشتری را در اختیار شما بگذارند. هموطنان عزیز می‌توانند مبلمان مورد پسند خود را از سراسر کشور به صورت آنلاین با مدل، طرح و ابعاد دلخواه سفارش بدهند. اما در هنگام خرید مبلمان نکات مهمی وجود دارند که باید به آن ها نیز توجه داشته باشید.

راهنمای خرید مبل چستر

پیشنهاد خرید

مبل چستر راحتی هفت نفره مدل لارا (lara)

45,900,000 تومان45,900,000 تومانخرید کنید

مبل چستر خوبه یا سلطنتی؟ مبل چستر بهتره یا کلاسیک؟

شاید شما هم در هنگام خرید مبل با این سوال روبرو شده باشید. برای پاسخ به این سوال باید گفت که در حالت کلی فرقی نمی کند مبل چستر، مبل اسپرت کلاسیک و مبل سلطنتی همه از جمله انتخاب های همیشگی در طول زمان بوده اند و با توجه به فضا و دکوراسیونی که افراد در اختیار دارند استفاده می شوند. نکته مهم برای انتخاب مبلمان توجه به این موضوع مهم است که خانه شما چند متری است؟ اگر خانه ای بزرگ با فضایی مناسب دارید خرید مبل سلطنتی گزینه مناسبی برای انتخاب است. پس اگر خانه خیلی بزرگی ندارید بهتر است به سراغ سایر مدل های مبل مانند مبل اسپرت و سرویس خواب اسپرت ترک باشید. اما مبل چستر استثناء است زیرا با تنوع بالایی که در طراحی و رنگ دارد برای انواع فضا و با متراژهای مختلف قابل استفاده است. مبل های چستری در بازار وجود دارند که به خوبی با دکوراسیون های مینیمال و منازل آپارتمانی ست می شوند. پس تصمیم گیری برای مبل در اولین مرحله به اندازه و متراژ خانه شما بستگی دارد.

راهنمای خرید مبل چستر

پیشنهاد خرید

مبل چستر راحتی مدل کلارا (Clara)

39,900,000 تومان39,900,000 تومانخرید کنید

بهترین چیدمان برای مبل چستر چگونه است؟

مبل چستر یا چستر فیلد با گذشت سال ها از تولید همچنان ظرافت و کلاس خود را حفظ کرده است و مبلی ماندگاراست. با این حال جلوه و زیبایی ست آن بستگی به نحوه متعادل کردن دکوراسیون شما و پیدا کردن ایده هایی برای همخوانی و قرار دادن این مبل در کنار سایر لوازم منزلتان دارد. بیشتر اوقات مبلمان چستر در مرکز اتاق دیده می شود، با یک ظاهر شیک که حتی از پشت هم زیبا به نظر می رسد، البته همه مبل ها این خاصیت را ندارند! از طرفی لمسه دوزی های ظریفی که سرتاسر مبل چستر وجود دارد در نمای فوق العاده آن بی تاثیر نیست. تکیه گاه مبل چستر تقریبا کوتاه و نسبتا زاویه دار است. به طوری که این مبلمان خیلی جلوی دید افراد را در اتاق یا نشیمن نمی گیرد و فضا را به چند نقطه متمایز تقسیم می کند. در نهایت چیدمان مبل چستر خیلی کار سختی نیست و با توجه به دکوراسیون بهترین نقطه در منزل را برای آن پیدا خواهید کرد.

راهنمای خرید مبل چستر

به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

40  +    =  46

WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی کارشناسان فروش تخت طاووس بصورت 24 ساعته آماده پاسخگویی و ثبت سفارش شما می باشند