بهترین نوع مبلمان خانگی چیست؟

بهترین نوع مبلمان خانگی چیست؟

یکی از اصلی‌ترین اعضای دکوراسیون هر خانه‌ای مبلمان آن است. از آن‌جایی که مبلمان وسیله‌ای کاملاً کاربردی است و مثل لوازم دکوری صرفاً برای تزئین مورد استفاده قرار نمی‌گیرد، باید برای انتخاب آن دقت زیادی خرج کرد. گشتن بین انواع فروشگاه مبل و سرویس‌های چوبی خرید کردن را برای شما کمی سخت می‌کند. انتخاب از بین گزینه‌های زیاد خرید را کمی سخت می‌کند؛ پس بهتر است از قبل بدانید کدام سرویس مبلمان برای شما بهتر است. در این مقاله با ما همراه باشید تا بهترین نوع مبلمان خانگی را بشناسید.

اصلی‌ترین ویژگی‌های مبل خوب با توجه به شرایط منزل شما

برای انتخاب مبل در قدم اول باید بودجه‌ای که در اختیار دارید را مدنظر داشته باشید. اگر به مبلمان با چوب‌های گران قیمت علاقه دارید یا دوست دارید بهترین نوع از پارچه را برای بدنه آن استفاده کنید و در عین حال توقع کمترین هزینه‌ها را دارید، به احتمال زیاد خرید موفقی نخواهید داشت! با پرداخت هزینه بیشتر مبلی را برای منزل خود تهیه می‌کنید که دوام و کیفیت بیشتری داشته باشد.

توجه به اندازه مبلمان با توجه به متراژ محیطی که در اختیار دارید، یکی از نکات مهمی است که در زمان خرید باید به آن دقت داشته باشید. همچنین رنگبندی بدنه و پارچه مبل هم باید به نحوی باشد که با فضای منزل همخوانی داشته باشد. توجه به همین دو نکته به ظاهر ساده، نقش زیادی در دلباز بودن محیط منزل شما خواهد داشت.

بهترین نوع مبلمان خانگی چیست؟

پیشنهاد خرید

سرویس خواب دو نفره قهوه‌ای مدل آرامش (aramesh)

29,900,000 تومان29,900,000 تومانخرید کنید

معرفی انواع مختلف مبلمان خانگی و ویژگی‌های خاص هر کدام

زمانی که وارد یک فروشگاه مبل می‌شوید به‌طور معمول برای مبلمان خانگی سه نوع زیر به شما پیشنهاد می‌شود:

1. فضایی گرم و صمیمی با مبل‌های مدرن و راحتی

این روزها با آپارتمانی شدن خانه‌ها و پایین آمدن متراژ کلی آن‌ها، مبل‌های راحتی طرفداران بیشتری پیدا کرده‌اند. از طرفی قیمت مبل راحتی ارزان در مقایسه با مبل‌های سلطنتی و کلاسیک مقرون‌به‌صرفه‌تر است؛ این موضوع دست خریداران را برای انتخاب کردن باز می‌گذارد و زمان خرید احساس بهتری به آن‌ها منتقل می‌کند.

تنوعی که در طرح و رنگبندی این نوع مبلمان وجود دارد باعث شده که برای فضای اکثر خانه‌ها مناسب باشد. سادگی بدنه مبل‌های مدرن و راحتی باعث می‌شود که به راحتی با اندازه خانه‌های آپارتمانی همخوانی پیدا کنند. از آن‌جایی که این مبل‌ها حالت رسمی و تشریفاتی ندارندف معمولاً در محیط نشیمن خانه قرار داده می‌شوند.

اکثر اوقات از مبل‌های راحتی در کنار مبلمان سلطنتی یا کلاسیک استفاده می‌شود. مثلاً یک کاناپه سه نفره روبه‌روی تلویزیون یا در گوشه دنج خانه قرار داده می‌شود تا برای استراحت، مطالعه کردن یا فیلم دیدن از آن استفاده شود.

انتخاب مبل راحتی با رنگبندی گرم می‌تواند روح خانه شما را پرنشاط‌تر از قبل نشان دهد. در مقابل با استفاده از رنگ‌های سرد می‌توانید فضایی آرام و دلنشین به محیط خانه خود ببخشید. امروزه در یک ست مبل راحتی از چند رنگ هم استفاده می‌شود. مثلاً مبل‌های تک نفره به رنگ سفید هستند اما مبل‌های دو نفره و سه نفره سرمه‌ای رنگ هستند. با این قبیل ترکیب رنگ‌ها خانه از یک‌دستی و یکنواختی دور می‌شود.

یادتان باشد که برای انتخاب پارچه بدنه مبل‌های راحتی از گزینه‌های چرمی صرف‌نظر کنید. رویه‌های چرمی باعث گرم شدن بدن در طولانی مدت شده و احساس راحتی که از این مبل‌ها توقع دارید را به شما نمی‌بخشد. بخش نشیمن مبل‌های مدرن و راحتی نه خیلی سفت و محکم است و نه آنقدر نرم است که موقع نشستن احساس زمین خوردن داشته باشید!

بهترین نوع مبلمان خانگی چیست؟

2. مبلمان سلطنتی برای یک دکوراسیون مجلل

ظاهر پر زرق‌وبرق این مبلمان باعث شده کسانی که به دنبال دکوراسیون تجملاتی هستند، به سمت آن کشیده شوند. مبل‌های سلطنتی که با نام مبل استیل هم شناخته می‌شوند، معمولاً اندازه‌های بزرگی دارند. به همین دلیل اگر فضای پذیرایی منزل شما به قدر کافی بزرگ نیست، بهتر است از خرید این نوع مبلمان خودداری کنید. بهتر است از مبل‌های سلطنتی برای اتاق نشیمن استفاده نشود؛ حالت رسمی و تشریفاتی که این نوع مبلمان به محیط اطرافش می‌بخشد، بعد از گذشت مدتی احساس راحتی محیط را از بین می‌برد. بهترین مکان برای قرار دادن مبل‌های سلطنتی بخش پذیرایی خانه است.

3. مبل کلاسیک، نمونه‌ای ساده‌تر از مبل‌های سلطنتی

اگر همان مبلمان سلطنتی با ظرافت و سادگی بیشتری تولید شود، مبل‌های کلاسیک خلق می‌شوند. مبل‌های کلاسیک را با نام مبل نیمه‌استیل هم در بازار پیدا خواهید کرد. یک سرویس مبل کلاسیک در کنار فضای شیکی که به خانه شما می‌بخشد، زیبایی و راحتی را به‌طور همزمان مهمان خانه شما می‌کند. سادگی که در طراحی این مبل‌ها به کار گرفته می‌شود باعث ماندگاری همیشگی آن‌ها می‌شود؛ به زبان ساده‌تر، هیچ‌وقت از طرح مبل کلاسیک در خانه خود خسته نخواهید شد.

اگر فضای منزل شما خیلی بزرگ نیست و به مبل‌های رسمی علاقه‌مند هستید، پیشنهاد ما به شما این است که سراغ مبل کلاسیک مدرن بروید. مواد اولیه‌‌ای که برای ساخت این نوع از مبلمان به کار گرفته می‌شود، باکیفیت هستند و طول عمر این محصولات را تضمین می‌کنند. پس با گذر زمان حالت مبل از بین نمی‌رود و خیلی دیر دچار فرسودگی می‌شود. اگر بین مبل سلطنتی و کلاسیک دو دل شده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم سراغ مبلمان کلاسیک بروید.

بهترین نوع مبلمان خانگی چیست؟

پیشنهاد خرید

سرویس خواب دو نفره سفید رنگ مدل الناز (elnaz)

29,900,000 تومان29,900,000 تومانخرید کنید

از کجا مبل خوب بخریم؟

یکی از مهم‌ترین سوالاتی که برای خریداران مبلمان مطرح است، این است که کدام فروشگاه مبل قابل اطمینان‌تر است؟ به جای این که خودتان را بین گزینه‌های متعدد سردرگم کنید، سری به آدرس takhttavoosco.com بزنید و انواع مبلمان را مشاهده کنید. با این کار تصمیم‌گیری برای شما ساده‌تر می‌شود و تصویر ذهنی بهتری برای دکوراسیون منزل خود در نظر می‌گیرید. فروشگاه مبل تخت طاووس تمام تلاش خود را می‌کند تا مرغوب‌ترین اجناس را با بهترین قیمت‌ها به دست مصرف‌کننده‌ها برساند. این فروشگاه برای اثبات ادعای خود گواهی ضمانت پس از فروش را به مشتریانش ارائه می‌کند. اگر درباره خرید مبل از فروشگاه تخت طاووس سوال یا ابهامی داشتید، با شماره تماس ۰۲۱۵۵۲۶۶۱۱۲ در ارتباط باشید. اگر تجربه‌ای درباره استفاده از مبلمان سلطنتی، مدرن یا کلاسیک دارید، از طریق بخش نظرات آن را با ما درمیان بگذارید.

5/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6  +  4  =  

WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی کارشناسان فروش تخت طاووس بصورت 24 ساعته آماده پاسخگویی و ثبت سفارش شما می باشند