راهنمای انتخاب مبل راحتی

راهنمای انتخاب مبل راحتی

مبل راحتی چی بخرم؟ مبل راحتی رنگ روشن خوبه یا تیره؟ فرش و مبل چه رنگی بخرم؟ مبل راحتی برای چه خونه هایی خوبه؟ تقریبا همه افراد و مخصوصا خانم ها زمانی که قصد خرید مبل راحتی یا تغییر دکوراسیون منزل را داشته باشند حتما این سوالات به ذهن شان خطور خواهد کرد. در این نوشتار از فروشگاه بزرگ تخت طاووس به عنوان قدیمی ترین برند مبلمان در خدمت شما هستیم، با معرفی موضوعاتی چون انواع مدل مبل راحتی، پرفروش ترین رنگ مبل راحتی و اینکه اصلا مبل راحتی باید چه ویژگی هایی داشته باشد، پس تا انتها ما را همراهی کنید.

پیشنهاد خرید

مبل چستر راحتی هشت نفره مدل کاوالی (Cavali)

69,900,000 تومان69,900,000 تومانخرید کنید

خرید مبل راحتی آسان و آنلاین

همانطور که می دانید امروزه پیشرفت تکنولوژی و استفاده از اینترنت تغییرات اساسی در سبک زندگی مان ایجاد کرده است و برای انجام خیای از کارها نیاز به مراجعه حضوری نیست. از جمله خرید اینترنتی مبلمان که به منظور صرفه جویی در زمان و انرژی یکی از بهترین گزینه ها برای خرید مبل محسوب می شود. به سادگی از منزل یا محل کارتان می توانید مدل های متنوع مبل راحتی را مشاهده و برررسی کنید. با خرید اینترنتی مبلمان این امکان را دارید که مناسب با دکوراسیون و فضای مورد نظرتان مبل راحتی را انتخاب کرده و با توجه به رنگ، قیمت و کیفیت، محصول را با سایر مدل ها مقایسه کنید!

راهنمای انتخاب مبل راحتی

 

پیشنهاد خرید

مبل چستر راحتی هفت نفره مدل لارا (lara)

45,900,000 تومان45,900,000 تومانخرید کنید

مبل راحتی چه مدلی بخرم که زود از مد نیوفته؟

به طور کلی مبل راحتی در مدل های کاناپه، لاویست، تخت خواب شو یا فوتن، مبل ال، مبل چستر و مبل های مدرن و فانتزی طراحی و به بازار ارائه می شود. اما قبل از انتخاب مدل مبل راحتی نکته ای را فراموش نکنید. باید به متراژ منزل و میزان فضایی که در اختیار دارید دقت داشته باشید. مثلا در دکوراسیون خانه های بزرگ استفاده از مبل های سلطنتی و مبل استیل ترک انتخاب ایده آل تری است. اما از آنجا که مبل های استیل برای استراحت و نشستن روزانه مناسب نیستند همواره یک ست مبل راحتی هم در نشیمن گذاشته می شود. پس اگر متراژ منزل شما بزرگ باشد محدودیتی ندارید و از دو سبک مختلف مدل مبل می توانید استفاده کنید. ولی خانه هایی که به سبک مینیمال یا آپارتمانی هستند فضای کمتری برای سالن پذیرایی در اختیار دارند در نتیجه مبل های راحتی کاناپه ای، ال، مدرن و فانتزی انتخاب بهتری هستند و جلوه زیباتری هم ایجاد می کنند.

راهنمای انتخاب مبل راحتی

پیشنهاد خرید

مبل چستر راحتی مدل کلارا (Clara)

39,900,000 تومان39,900,000 تومانخرید کنید

مبل راحتی ارزان از کجا بخریم؟ مرکز خرید مبل ارزان در تهران

فروشگاه تخت طاووس بزرگترین تولید کننده مبل استیل، مبل راحتی، مبل ال، مبل چستر و دیگر انواع مبلمان در کشور است. تمامی محصولات فروشگاه تخت طاووس از کارگاه مبل سازی و بدون واسطه ارائه می شوند. از این رو مشتریان محترم می توانند مبلمان دلخواه خود را با قیمت مناسب و بهترین کیفیت به همراه دو سال گارانتی تهیه نمایند. اگر به دنبال خرید اینترنتی مبل راحتی ارزان هستید به وبسایت http://takhttavoosco.com/ مراجعه کرده و از تنوع مدل مبل های راحتی دیدن فرمائید. همچنین می توانید با شماره 09129630185 در تماس باشید تا کارشناسان ما اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار دهند. هموطنان عزیز می‌توانند مبلمان مورد پسند خود را از سراسر کشور به صورت آنلاین با مدل، طرح و ابعاد دلخواه سفارش دهند.

 

پیشنهاد خرید

مبل راحتی هشت نفره مدل لیزا (Lisa)

69,900,000 تومان69,900,000 تومانخرید کنید

مبل راحتی چه رنگی خوبه؟ رنگ های خاص مبلمان برای منزل

به طور کلی برای انتخاب رنگ مبل راحتی، مبل استیل، مبل اسپرت کلاسیک ترک و مبل ال این نکات را در نظر بگیرید. اگر در منزل فرزند خردسال دارید و یا از مبل راحتی زیاد استفاده می کنید بهتر است از طیف رنگ هایی انتخاب کنید که کمتر چرک تاب هستند. از طرفی هر چقدر هارمونی رنگ دکوراسیون منزل با مبل راحتی به سمت گرم تر شدن برود فضای متعادل تری ایجاد کرده و نمای زیباتری خواهید داشت. هر چند که انتخاب رنگ مبل بیشتر به تم سایر لوازم و دکوراسیون مدنظر شما بستگی دارد. اما برای مبل راحتی چند طیف رنگ شیک و پر فروش وجود دارد که تقریبا با هر دکوراسیونی سازگار هستند. این رنگ های پرطرفدار عبارتند از طوسی، فیلی، کرمی، قهوه ای، شتری، زرد، سبز، آبی و آجری که به صورت تک رنگ و تلفیق دو رنگ با هم قابل استفاده هستند.

راهنمای انتخاب مبل راحتی

پیشنهاد خرید

مبل راحتی هشت نفره مدل آراج (Araj)

65,900,000 تومان65,900,000 تومانخرید کنید

چیدمان مبل راحتی چطوری بهتره؟ چیدمان مبلمان جلوی تلویزیون

چیدمان مبل راحتی در سالن پذیرایی یا اتاق نشیمن و جلوی تلویزیون بیشتر از هر عامل دیگری به فضا و میزان محیطی که در اختیار شما است بستگی دارد. اما در برخی مراکز فروش مبلمان مانند فروشگاه تخت طاووس، کارشناسان متخصصی در زمینه طراحی داخلی حضور دارند که می توانند در چیدمان مبل راحتی شما را همراهی کنند و بهترین ایده های چیدمان را در اختیارتان قرار دهند. فروشگاه مبلمان تخت طاووس علاوه بر تولید انواع مدل مبلمان بهترین مرکز خرید تخت خواب در تهران نیز می باشد. چنانچه علاقه مند هستید دکوراسیونی صمیمی و دوستانه داشته باشید بهتر است فاصله بین صندلی های مبل را کمتر در نظر بگیرید. همچنین می توانید با چیدمانی متفاوت از مبل راحتی فضایی رسمی بوجود بیاورید. به طور کلی مبل های راحتی قابلیت چیدن به شکل مربع، مستطیل، ال و گرد را دارند. چیدمان مبل راحتی به شکل ال در سال های اخیر در ایران بسیار مورد استقبال قرار گرفته است زیرا فضای کمتری از منزل را درگیر می کند و زیبایی فوق العاده ای دارد. علاوه بر این نظم و زیبایی چشم نوازی را به فضای اتاق نشیمن می بخشد.

 

راهنمای انتخاب مبل راحتی

به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

81  +    =  91

WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی کارشناسان فروش تخت طاووس بصورت 24 ساعته آماده پاسخگویی و ثبت سفارش شما می باشند